Permalänk
Medlem

Sonen 14 söker spelkompisar

Hej! Finns det några grabbar för ute som spelar fortnite owerwatch (säkert felstavat) med flera spel som vill börja spela med världens snällaste 14-åring? En kille som står upp för allt o alla men som många varit taskiga emot så ha känner sig så enormt ensam.

Permalänk
Medlem

Håller alla tummar att du hittar en spelkompis till din grabb <3

Permalänk
Medlem

Observera att det är en nyskapad profil! Kan vara legit ändå men man vet ju tyvärr aldrig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobbe_93:

Observera att det är en nyskapad profil! Kan vara legit ändå men man vet ju tyvärr aldrig.

Med tanke på vad det gäller så är det fullt logiskt att den är nyskapad.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Inaktiv

Finns det inga discordgrupper el andra tjänster idag där man kan söka spelvänner? jag har imnegn koll själv men vet att sonen och hans gäng sitter på discord och pratar med varandra och då och då fylls det på med nya Spelare, och det kan vara från hela världen, men jag vet som sagt inte hur det fungerar, man kanske måste invitas el så.

Någon annan kanske vet bättre. På den tiden jag själv spelade Quake så körde man bara på en server i listan och efter ett tag blev det att samma gäng hängde där,

Har han ingen vän han kan börja lira med, sedan det kanske löser sig själv efter hand.

Ush, vad jag får ont i magen då jag läser den typen av trådar....

Permalänk
Medlem

Jag ska kolla om han använder discord jag vet inte alls vad det är (4barnsmamma) men hur gör man annars för att han ska kunna hitta nya vänder? Hoppas ngn här har barn i samma ålder o h vill få nya vänner / spelvänner

Permalänk
Medlem

Här finns en tråd på fz.se där flera söker spelkompisar till sina barn

Permalänk
Medlem

Rekommenderar också starkt FZ för att söka spelkompisar.

Permalänk
Medlem

Mina söner 9, 12 och 14. (några av dom) spelar fortnite och spelar gärna med mer/fler kompisar, Skriv ett pm så bjuder jag in din grabb till våran discord och så kan dom lira ihop.