Idag börjar AliExpress stora 11.11 Sale!

Permalänk
Medlem

Idag börjar AliExpress stora 11.11 Sale!

…och den pågår tills den 12/11!

För er som är klock intresserade finns en hel del riktigt schyssta erbjudanden från bland annat San Martin och Cronos för att nämna några!

Sen finns det väll allt möjligt som vanligt, såklart en massa skräp, men om man vet lite om hur djungeln på AliExpress funkar och vilka grejer/butiker som faktiskt har riktigt kvalitativa produkter så kan det vara en rolig nyhet om inte annat en bra påminnelse iaf!

Detta brukar utan tvekan vara den bästa och största rean som dom kör varje år.

Glöm inte att lägga till alla tillgängliga kuponger, följ den aktuella butiken samt lägg varan i korgen samt på din Wish list. Alla rabatter syns å dras av när du går in och ska checka ut så ser du det slutgiltiga priset

Visa signatur

Laptop 1: MB Pro m1
Laptop 2: MSI GT73VR TITAN
PC: gtx 1070 - 4770k

Permalänk
Medlem

Lägger tullen på sin avgift på dessa grejerna?

Visa signatur

ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | 2 TB Kingston Fury M.2 NVMe SSD | 32 GB Kingston DDR5 | Rysen 7 7800x3D | ASUS GeForce RTX 4070 12 GB | Fractal Design North

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dakkie:

Så länge paketet skickas med där det står Aliexpress följt av typ saver eller standard eller något annat efter Aliexpress när du väljer fraktval och varan är under 1500:-/150 dollar så har jag inte fått tullavgifter sedan 1:a juli 2021

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av BadNewsBrod:

…och den pågår tills den 12/11!

För er som är klock intresserade finns en hel del riktigt schyssta erbjudanden från bland annat San Martin och Cronos för att nämna några!

Sen finns det väll allt möjligt som vanligt, såklart en massa skräp, men om man vet lite om hur djungeln på AliExpress funkar och vilka grejer/butiker som faktiskt har riktigt kvalitativa produkter så kan det vara en rolig nyhet om inte annat en bra påminnelse iaf!

Detta brukar utan tvekan vara den bästa och största rean som dom kör varje år.

Glöm inte att lägga till alla tillgängliga kuponger, följ den aktuella butiken samt lägg varan i korgen samt på din Wish list. Alla rabatter syns å dras av när du går in och ska checka ut så ser du det slutgiltiga priset

Har du själv handlat från någon speciell butik och kan verifiera att de skickar äkta vara? Länka gärna här i såna fall. Vill inte ha hem ytterligare en San Märtin eller Crönos eller liknande

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dakkie:

Har aldrig hänt för mig!

Skrivet av talonmas:

Har du själv handlat från någon speciell butik och kan verifiera att de skickar äkta vara? Länka gärna här i såna fall. Vill inte ha hem ytterligare en San Märtin eller Crönos eller liknande

Nej fan! Äkta grejer, så sjukt fantastiska klockor för priset!
Köp från deras egna officiella sidor på AliExpress! Jag personligen är galet nöjd. Kvaliteten, QC, samt finishen på klockorna slår i många fall mina dyrare klockor i min samling.

Ta en titt på YT kanalen ”Just one more watch”, fantastisk kanal som recenserar i princip allt mellan 100-700$ klockor från AliExpress samt några andra microbrands.

Visa signatur

Permalänk

är detta äkta så är det rätt schyst deal 47:-

https://www.aliexpress.com/item/1005004199369784.html?spm=a2g...

gamer nexus eller om de va LTT testade ju denna och den presterade ju ganska likvärdig thermalgrizzlys mycket dyrare variant för att böja tillbaka intel 12 gen cpuer.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Någon som slagit till på något ännu?
Själv har jag ögat på ett par Cronos

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Bumpar tråden en gång för idag är det sista dagen, för de som kanske missat!

Visa signatur