Permalänk
Medlem

MSI 1080Ti

Köpt nyare prylar så de gamla ska bort.

Köpte mitt 1080Ti nytt 2017 om jag minns rätt från Inet.
Har bara spelat med kortet och fungerar utan problem.

Om priset är hyfsat för min del kan jag skicka med Cooler Master nätagg på 750w jag bifogat bild på.

Har ej lådor kvar då jag ej har utrymme att spara på sådant.
Så sakerna får hämtas på plats i Vänersborg.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 2 300 kr kan jag betala om du skulle kunna skicka den så kan jag betala frakten också. Mvh Dennis
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

2350kr hämtar/skicka den

Permalänk
Medlem
Skrivet av DugetUltra:

2 400 kr och frakt. Skriv gärna om frakt inte är möjligt då jag inte har möjlighet att åka till Vänersborg. Mvh Dennis

Hej, jag har skrivit i annonsen att sakerna får hämtas på plats.
Har inte kvar kartonger så kan inte garantera att de kommer fram hela.

Går säkert packa in i bubbelplast eller liknande men som sagt så vet jag ej hur väl detta fungerar i praktiken. Eller påverkar kortets funktion utan att vara i en antistatisk påse.

///Johnny

Permalänk
Medlem

Du kan använda tidningspapper (med trycksvärta) istället för antistatisk påse, sen bubbelplast runt tidningspappret.

Dagens hårdvara är skapligt skyddad mot ESD så den överlever normalt att skickas direkt inlindad i vanlig bubbelplast men det är en onödig risk att ta när tidningspapper är så lätt att komma över.

Permalänk
Skrivet av YnnhoJ:

Hej, jag har skrivit i annonsen att sakerna får hämtas på plats.
Har inte kvar kartonger så kan inte garantera att de kommer fram hela.

Går säkert packa in i bubbelplast eller liknande men som sagt så vet jag ej hur väl detta fungerar i praktiken. Eller påverkar kortets funktion utan att vara i en antistatisk påse.

///Johnny

Okej, jag är inte intresserad lägre så du kan ta han som buda innan eller nån annan som budar högre.

Mvh Dennis

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad