Följ Black Week på SweClockers

Dbrand ger Nintendo långfingret i klistermärke

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nyhet:

Delar av dekalerna utgörs av symboler snarlika runor

Det inte bara liknar runor, det är runor. Meddelandet är på (modern) engelska skrivet i runor (lite salig blandning av äldre/yngre futharken, dock).

"go fukk jourself lawjers" om man lite välvilligt bara byter tillbaka bokstäverna till det latinska alfabetet.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Skrivet av ficklampa:

Älskar dbrand och att de vågar sätta ner foten.

Jag tror det är där folk upplever detta radikalt olika, om detta är att sätta ned foten eller om det bara är en pinsam jakt på uppmärksamhet.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Fast det är ju uppenbart att de försöker lägga sig så nära originalet som möjligt. Vid en hastig anblick är det ju väldigt lika och kanske svårt att avgöra vilken som är vilken.

Sen ska de tjäna pengar på det.

Känns ju lite sådär minst sagt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av evil penguin:

Jag tror det är där folk upplever detta radikalt olika, om detta är att sätta ned foten eller om det bara är en pinsam jakt på uppmärksamhet.

Så kan det ju absolut vara. Men de som vet, de vet. Jag menar, det är inte första gången som dbrand gör något sånt här. Bara kolla på de blåa checkmarks de säljer för att reta Musk. Eller varför inte Killswitch-skalet, Switchdeck-skinnet, (not) Animal Crossing-skinnet... för att inte glömma Something-skinnet. Och Darkplates så klart.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Sötast

Den hära steamdeck zelda edition är ju galet fin...

Permalänk
Medlem
Skrivet av evil penguin:

Jag har köpt flera skins från dBrand genom åren och har alltid varit grymt nöjd. Skyddar min telefon och iPad från repor och fingeravtryck utan att jag behöver ett fult och tjockt skal. Plus att jag kunde få snygga mattsvarta sidopaneler (v1) till Playsation 5 långt innan Sony själva erbjöd det. Jag gillar deras marknadsföring, men det är produkterna jag återkommer för.

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk
Medlem

Nintendo är ju största mupparna så kör hårt dBrand

Visa signatur

En dator