Permalänk

[Säljes] Playseat Challenge

Hej,

Skulle vilja sälja en Playseat Challenge, använd snart 1 år, några timmar har det blivit. Har ingen uppskattning på hur många timmar.

Tänker mig ett köp nu på 1 100 kr inklusive frakt och avhämtning prioriteras.

Originalförpackning finns till hands och alla skruvar och fästen ska finnas till hands. Kvitto finns även tillhands.

Alex

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Antar att det enbart är själva playseaten som säljs och inte playseat + ratt + pedaler?

Visa signatur

Intel Core i7 11700K ~ EVGA GeForce GTX 980 Ti HYBRID GAMING 6GB ~ Corsair Vengeance RGB PRO SL 2x16GB 3600MHz ~ WD Black SN850 2TB ~ ASUS ROG STRIX Z590-A GAMING WIFI ~ Corsair RM750 750W Vit (2021) ~ Fractal Design Meshify 2 ~ Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165 Hz

Permalänk

Hej,

Kan eventuellt sälja med pedaler, men ingen ratt följer med.

Så det jag säljer är playseat (stolen), sen kan jag tänka att släppa pedalerna också, men för rätt pris.

Pedalerna är ett par Thrustmaster T-LCM.

Alex

Permalänk
Medlem

Med risk för att vara ett skambud men bjuder 600kr plus frakt (eventuellt upphämtning)

Visa signatur

Följ mig på Youtube Följ Teknikstrul på Youtube
Mina uppgifter för frakt:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Skrivet av JohanFlodqvist:

Med risk för att vara ett skambud men bjuder 600kr plus frakt (eventuellt upphämtning)

noterat

Permalänk
Medlem

700kr och hämtar

Permalänk
Medlem

Sorry skrev fel. Hämtar om vi kan mötas i Jönköping

Permalänk
Skrivet av Babaroro:

700kr och hämtar

Skrivet av Babaroro:

Sorry skrev fel. Hämtar om vi kan mötas i Jönköping

Noterat

Permalänk

Hej,

Låter det rulla på några dagar till, inväntar att min nya ska komma.

Alex

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag är villig att lägga ett bud, men har möjligheten att hämta upp tidigast på fredag kväll, då jag har vägarna förbi. Skulle det passa?

Visa signatur

Under uppdatering. Nästan alltid.

Permalänk
Skrivet av Fnosk:

Hej,

Jag är villig att lägga ett bud, men har möjligheten att hämta upp tidigast på fredag kväll, då jag har vägarna förbi. Skulle det passa?

Hej,

Beror på lite tidpunkt, finns en risk att jag inte är hemma eller på studentfirande (har inte bestämt mig än).

Vet du på ungefär när du åker/kör förbi Värnamo?

Alex

Permalänk
Medlem

Jag drar tillbaka mitt bud.

Permalänk
Skrivet av Babaroro:

Jag drar tillbaka mitt bud.

Noterat

Permalänk

Annonsen är avslutad