Följ Black Week på SweClockers

KDBfans r67 v3 lite + GMK Kaiju Orginal

Permalänk
Medlem

KDBfans r67 v3 lite + GMK Kaiju Orginal

Haj!

Nu är det dags att avsluta mitt kapitel med att bygga tangentbord.
Jag har tyvärr inte tid, tålamod eller glädjen för att underhålla och få det exakt som jag vill ha det. Vänder mig i förhoppning om att någon annan kanske hittar mer glädje i det.
Jag får aldrig min spacebar till att låta lika jämnt som andra så det får mig också att bara bli frustrerad och jag orkar inte ta i sär skiten igen.

Keycaps - Nephlock GMK Kaiju - ABS double shot keycaps. Importerade från Massdrop.
GMK kostar, så är det bara.
Swtichar - Durock Dolphin Linjär 62g. Helt tyst, lubade och filmade.
Tangentbord "bas" - KDBfans r67 Lite v3. Med Foam och silikon dämpning och mindre gasket design. Kan köras trådlöst om man nu väljer att köpa ett batteri.
Kabel - Maxgaming Aviator Coild Cable

Tillbehör om någon vill ha rubbet - Kan sälja av lube, 2 penslar, switch delare, pincett och switch hållare och lubestation.

Jag kan tänka 2000 för rubbet.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Någon tanke på att sälja caps och bräda separat och vad du skulle ta för capsen isf?

Permalänk
Medlem

Undrar samma som ovanstående men vänder på frågan, skulle kunna tänka mig allt utom capsen för rätt pris

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carl Uhlhorn:

Någon tanke på att sälja caps och bräda separat och vad du skulle ta för capsen isf?

En bra fråga, gav 150 dollar så ungefär 1500 sen 25% skatt till på det så 1800 typ. Vad känns rimligt att lägga för dig?

Skrivet av Gawgizz:

Undrar samma som ovanstående men vänder på frågan, skulle kunna tänka mig allt utom capsen för rätt pris

Låter som en bra idé, jag har inget emot att dela på det.
Brädan och tillbehören går ju lätt över 2000 idag.
Men jag är inte ute efter att få varenda krona jag kan.

Bräda 800, switchar 200, tillbehören 300 ? Låter det ok?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cxod:

En bra fråga, gav 150 dollar så ungefär 1500 sen 25% skatt till på det så 1800 typ. Vad känns rimligt att lägga för dig?

Går inte över 800 iaf. Vad tror du frakten landar på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carl Uhlhorn:

Går inte över 800 iaf. Vad tror du frakten landar på?

Frakten beror på vikten, brukar väl vara 85-100kr beroende på vikt. Sen är frågan om man vill ha det rekommenderat eller bara som brev. Som brev blir det lite billigare men ej spårbart om jag ej minns fel. Kan ju kolla upp.
800 plus frakten så kan jag släppa keycapsen

Permalänk
Medlem

Ursäkta missledningen men jag väljer att avstå från affären. Tack ändå!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carl Uhlhorn:

Ursäkta missledningen men jag väljer att avstå från affären. Tack ändå!

Lugnt 👍