Nu är det dags att avsluta mitt kapitel med att bygga tangentbord.
Jag har tyvärr inte tid, tålamod eller glädjen för att underhålla och få det exakt som jag vill ha det. Vänder mig i förhoppning om att någon annan kanske hittar mer glädje i det.
Jag får aldrig min spacebar till att låta lika jämnt som andra så det får mig också att bara bli frustrerad och jag orkar inte ta i sär skiten igen.
Keycaps - Nephlock GMK Kaiju - ABS double shot keycaps. Importerade från Massdrop.
GMK kostar, så är det bara. Swtichar - Durock Dolphin Linjär 62g. Helt tyst, lubade och filmade. Tangentbord "bas" - KDBfans r67 Lite v3. Med Foam och silikon dämpning och mindre gasket design. Kan köras trådlöst om man nu väljer att köpa ett batteri. Kabel - Maxgaming Aviator Coild Cable
Tillbehör om någon vill ha rubbet - Kan sälja av lube, 2 penslar, switch delare, pincett och switch hållare och lubestation.
Låter som en bra idé, jag har inget emot att dela på det.
Brädan och tillbehören går ju lätt över 2000 idag.
Men jag är inte ute efter att få varenda krona jag kan.
Bräda 800, switchar 200, tillbehören 300 ? Låter det ok?
Frakten beror på vikten, brukar väl vara 85-100kr beroende på vikt. Sen är frågan om man vill ha det rekommenderat eller bara som brev. Som brev blir det lite billigare men ej spårbart om jag ej minns fel. Kan ju kolla upp.
800 plus frakten så kan jag släppa keycapsen