Permalänk
Medlem

Speldator med 4070

Hallå

Köpte en ny dator i somras då jag trodde jag skulle börja spela lite, så blev det ej och tänkte kolla intresset för den. Den är inköpt på inet och de byggde ihop den. Så finns både garanti på bygget och på delarna. Köpte den för 20 000:-

Bifogar bild så ni ser delarna i datorn. Tänker startbud på 15 000:-

Skickar helst inte. Datorn finns i Skummeslövsstrand.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Observera att dator med ungefär motsvarande (eller bättre i SSD:ns fall) delar just nu går för ca 17k i.o.m black friday reor:

Permalänk
Medlem

Ja det kan jag tänka mig Brukar resonera så att man får sälja saker för vad folk är beredda att betala för dem. Så priset är ett riktpris.

Permalänk
Skrivet av Laddin:

Observera att dator med ungefär motsvarande (eller bättre i SSD:ns fall) delar just nu går för ca 17k i.o.m black friday reor:

https://www.inet.se/datorbygge/bild/b1445715/dator

19 500 står det ju att det går på, nästan.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R4 Moderkort: MSI Z77A-G45 Grafikkort: GTX770 Processor: i5-3570K@4,3GHz Kylare: Corsair H100 RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB CL9 SSD: Samsung 830 256GB HDD: WD Black 2TB Nätaggregat: Cooler Master Silent Pro M2 1000W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gyroshrimp:

19 500 står det ju att det går på, nästan.

Ja, flera av rabatterna verkar redan ha försvunnit. GPU var 1k lägre, byggnation kostade 0 kr. Moderkortet och minnena. Så utan blackfriday-rabatter är det väl vettigt prissatt då

Permalänk
Medlem

Behåller denna då det var så svalt intresse.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad