Permalänk
Medlem

Säng nu under Black friday?

Hallå där!

Tänkt köpa säng nu under black friday, och vill egentligen inte lägga så mycket. Men har tänkt mig ca 17-18.000 max för ett sett
Jag gjorde en snabbsökning på trustpilot.se och det verkar som att seng.se samt sängfabriken.se ligger bäst i betyg och service?

Någon annan här som skall köpa en kontinentalsäng, vad har ni tittat på?

Letar efter 200x180 säng

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Hallå där!

Tänkt köpa säng nu under black friday, och vill egentligen inte lägga så mycket. Men har tänkt mig ca 17-18.000 max för ett sett
Jag gjorde en snabbsökning på trustpilot.se och det verkar som att seng.se samt sängfabriken.se ligger bäst i betyg och service?

Någon annan här som skall köpa en kontinentalsäng, vad har ni tittat på?

Letar efter 200x180 säng

Såg denna som verkar prisvärd men jag är ingen sängexpert.

https://www.mio.se/p/miami-night-kontinentalsang-dubbelsang-m...

Permalänk
Medlem

Enda bästa sättet är att åka ut och provligga in butiker. Att sitta och rekommendera modeller är inget att rekommendera.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Köpte min kontinentalsäng på 50% rea på mio. Väldigt nöjd. Jävligt skön o sova i. Men åk ut o prova i butiker vilken som känns bäst för dig.
En av sängunderdelarna va trasig när jag fick den. (nån på nåt lager hade kastat den på nåt lager så 2 plankor under hade lossnat) Dom kom o bytte ut den när dom fått in en ny. (Den gick o sova i under tiden). Dom gjorde allt. Bar upp, bytte osv. Mycket nöjd med reklamationen.

Visa signatur

ASUS X570-F, AMD Ryzen 9 3900x, 16Gb RAM, Gigabyte 2070Super auros