Alla fyndtips från mellandagsrean

Katt lika rolig som hårdvara! [Bild på din katt-tråden]

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Android som gäller.

Isåfall har du kanske "turen" att det bara är trackers från Samsung som funkar med Samsung-telefoner. Dvs, bara Android räcker inte. Men jag kan säkert ha fel, när jag gjorde min research så fastnade i skallen ett och annat icke-iphone-relaterat också. Men som sagt, jag kan ha fel och alla trackers avsedda för Android kanske funkar med alla Android-telefoner..... Well.

Visa signatur

// men vad vet jag, fråga en expert istället

Permalänk
Medlem

Kattvakt denna vecka. Här är Charlie. Typ världens lataste katt. Han har möjlighet att gå ut och upptäcka världen utanför men vill bara ligga i soffan. Andra katten (Dexter) ser man typ bara när det vankas frukost eller middag 😀

Visa signatur
Permalänk

Morsan har skaffat ny kisse. Verkar vara en sällskaplig och trevlig katt.

Visa signatur

vegavidar

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Asus Tuf Gaming X670E-Plus - Amd 9700X - Noctua D15 Chromax Black - Corsair 6000MHz cl30 - Sapphire 7900xtx Nitro+ - Asus Rog Thor 850W 80+ Platinum - Sound Blaster AE-9 - Asus 26.5" ROG Swift PG27AQDM OLED 240Hz

Permalänk
Medlem

Nytillskott till gården. Hona såklart . De är vassare . Inte så kul att bli påmind min allergi dock . Men när hon är stor åker hon ut .

Visa signatur

5800x -- 32Gb DDR4@3600 -- 3080Ti -- 500Gb M2+1Tb M2 +2x1Tb sata SSD

Permalänk
Medlem

Min katt Trixie.
Fyller 21 år om 3 månader.
Helt galet att hon lyckats bli så gammal. Hon har varit en del av familjen sen hon var en pytteliten kattunge, och flyttade med mig när det var dags att skaffa min egna första lägenhet för något decennium tillbaks i tiden.

Aldrig träffat en snällare katt, och det märks tydligt att hon ser mig som en slags förälder/beskyddare, eller vad man ska kalla det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tombman:

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

Nytillskott till gården. Hona såklart . De är vassare . Inte så kul att bli påmind min allergi dock . Men när hon är stor åker hon ut .

Vart åker hon då?(!)

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

· i5 4670K · 32GB · GTX1060 6GB ·

Permalänk
Medlem
Skrivet av dan@work:

Vart åker hon då?(!)

Ut ur bostaden, finns det nåt annat sätt att tolka det på? tombman skriver tydligt att katten ska bo på gård, då finns det alltid rum i någon av ekonomibyggnaderna ifall vädret är dåligt. Annars trivs katten säkert bäst i solen på gårdsplanen 🙂

Visa signatur

| R7 5800X3D @-30 i PBO2 + Noctua NH-U12s | ROG Strix B450-F | 32GB HyperX Fury Black 3200MHz | RTX 3080 TUF OC | Define R4 + Noctua NF-A14 (x2) & NF-S12A + Noctua NA-FC1 | Corsair RM 850X v2 | Samsung 970 Evo Plus 1TB + Crucial MX300 2TB | LG 27GL850

Permalänk
Medlem

Ja, hon åker ut ur huset bara. Alla våra katter vi har och har haft är utekatter som ska jaga möss . Men självklart får de komma in när det är som kallast på vintern .
Och precis som klirre skriver finns det alltid ett tak över huvudet för de i ladugården och andra ställen.

Visa signatur

5800x -- 32Gb DDR4@3600 -- 3080Ti -- 500Gb M2+1Tb M2 +2x1Tb sata SSD

Permalänk
Medlem
Visa signatur

A midget fortune-teller who escapes from prison is a small medium at large.
Canon 6D, Sigma 24-70/2.8, Canon EF 100/2.8 Macro, Canon EF 70-200/4L IS, Samyang 14/2.8 Canon EF 28/2.8, Tamron 150-600/5-6.3