Permalänk
99:e percentilen

HP OfficeJet Pro 9014

Jag kan inte få den att funka för mitt liv.

Skänkes som defekt. Kanske kan nån laga den?

Patronerna bör dock vara välfyllda, för skrivar-aset har inte skrivit ut en pixel sedan jag bytte dem i tron att det skulle hjälpa.

OBS: detta är inte den direkt konsumentfientliga modellen 9014e, utan vanliga 9014.

P.S. HP borde förbjudas.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Jag kan ta och testa min tur att få den att skriva ut en pixel eller två, får ta fram gummihammaren,

Mvh
Sebbe

Permalänk

Det är nog inget fel på själva skrivaren utan det är nog bläck som har torkat i slangar och/eller slangar.
Jag ställer mig gärna på kö om det skulle vara så att Lill3n inte önskar den något mer.

Visa signatur

CPU: AMD FX-9590 | CPU COOLER: Noctua NH-D15 | MB: Gigabyte 990FXA-UD3 | GPU: Gigabyte GV-RX580AORUS-8GB (Radeon RX580 8G) | RAM: 32 GB HyperX Savage 2400MHz DDR3 | SSD: OS/PROG/SPEL: 2x Kingston A400 480GB (Raid 0) | HDD (Lagring): 500 GB | Chassi: Cooler Master Storm Trooper (Windowed) | PSU: Coolermaster V1200 | Skärmar: 3x24" ACER - G246HLBbid 60hz + 1x24" ACER - GN246HLB 144hz

Permalänk

Ställer mig på tur jag. En kamrat och jag pillar lite med trasiga apparater för hobbys skull. (Sen är väl HP också enligt min erfarenhet inte dem lättaste ”apparaterna”.)
Ska en snabbis förbi Götet imorrn. Och nästa vecka (men då under natt-småtimmarna :/ ). Försöker hålla ett öga här ifall skrivarn blir tillgänglig.

Permalänk

@Lill3n har hämtat skrivaren. Förhoppningsvis lyckas han laga den; annars kanske turen går vidare till @Hasseman84 eller @AlexCooper.

Visa signatur

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur