Mozilla anklagas för otillåten användarspårning i Firefox

Permalänk
Medlem

om dom som skriver koden för att spåra användare -serverside- skrev koden för att känna igen fusk serverside hade vi inte behövt kernel level anticheat LOL.

Visa signatur

Xeon E5450@3.2ghz
9800GTX+

Permalänk
Medlem

På mitt Firefox med ver 130.0.1.967 så var det till

Visa signatur

Engineer who prefer thinking out of the box and isn't fishing likes, fishing likes is like fishing proudness for those without ;-)
If U don't like it, bite the dust :D
--
I can Explain it to you, but I can't Understand it for you!

Permalänk
Medlem

Fick nog nu av Firefox, ändå upplevt att den är allt segare och jag hatar allt det här med diverse sätt som man kartläggs på i dag, även om allt kanske inte alltid knyts till person. Men det är som att hålla borta barn från en stor skål med godis. Så fort ingen kollar så kommer nån alltid åka dit även om det kanske i dag är för snällt, det händer för lite med dom som åker fast.

Håll på i inställningar för att det är påslaget default nä dra åt skogen. Där förvann allt mitt förtroende. Firefox har gjort sin jobb bra genom åren men nu är det ett större tillvidare hej då. RIP

Installerar Brave nu. (Hmm vekar vara lite tjat om nån jävla cyptoplånbok och "Tjäna pengar när man tittar. Hmm hur stänger man av den dyngan då?)

Aja... Brave frågar ju åtminstone

Visa signatur

Dualbot, w10, Ubuntu, 2600k

Permalänk
Medlem
Skrivet av Modellören:

Fick nog nu av Firefox, ändå upplevt att den är allt segare och jag hatar allt det här med diverse sätt som man kartläggs på i dag, även om allt kanske inte alltid knyts till person. Men det är som att hålla borta barn från en stor skål med godis. Så fort ingen kollar så kommer nån alltid åka dit även om det kanske i dag är för snällt, det händer för lite med dom som åker fast.

Håll på i inställningar för att det är påslaget default nä dra åt skogen. Där förvann allt mitt förtroende. Firefox har gjort sin jobb bra genom åren men nu är det ett större tillvidare hej då. RIP

Installerar Brave nu. (Hmm vekar vara lite tjat om nån jävla cyptoplånbok och "Tjäna pengar när man tittar. Hmm hur stänger man av den dyngan då?)

Aja... Brave frågar ju åtminstone

Inställningarna för plånkan. Det första jag stänger av i brave

Permalänk

Allt detta låter som konspirationsteorier. Om ni nu är så jävla less på Firefox, bygg en egen jävla webbläsare också får du se hur lätt det är. INTE!