@Inet För några sändningar sedan satt ju panelen och tyckte formatet var superenkelt, er blonda medarbetare (Hon som sprang framför kameran hela tiden.) gick ju till och med ut i raljerande ton i sändningen och sa "Ja, hur svårt kan det va?". Ja, hur svårt kan det vara? Här är mina frågor innan jag ens bryr mig om att skaffa ett konto på ytterligare två (?) plattformar (Youtube och/eller Discord).
1. För att handla krävs givetvis login på Inet och Sweclockers. Hur länkades kontona?
2. Krävs login på Youtube för att deltaga i tävlingarna?
3. Krävs login på Discord, eller räcker det med att ange ett namn på discord.gg/Inet under sändningen ?
4. Vilka länkningsåtgärder krävs mellan Sweclockers-Inet-Youtube-Discord kontona, val av namn etc. ?
5. Ringer ni upp vinnaren på telefonnumret som finns registrerat på Inet-kontot ?
6. Måste man för att delta i era sändningar ha mikrofon för att kommunicera med er via Discord, eller räcker text-kommunikation + telefon ?
7. Fungerar det olika på tävlingarna och snurrhjulet.
Alla dessa funderingar och lite djupare förklaringar bör finnas länkat i skriftlig form på någon central plats (Förslagsvis i Youtubes gråa ruta under sändningen.), för det som sägs i sändningen hinner man inte fördjupa sig i kognitivt. Alla är inte i er ålder och med tanke på raljansen så njuter jag varje sändning i vetskapen om att även ni blir äldre för varje gång.
Surgubben har nu framfört sin åsikt denna regniga dag.