Permalänk
Medlem

Ryzen 7800x3d 4070 super

Hej är i banorna att kanske sälja min dator!

den är liten och kompakt och fungerar felfritt!

vad som är i datorn ser ni på bilden!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hoj, är möjligtvis intresserad även om utgångspriset är något högre än jag är ute efter.
Några frågor:
1. Vad är det för storlek på SSDn? (som priserna ändras känns det som det kunde vara både 1 eller 2TB beroende på när du köpte 😅)
2. Har du någonsin vägarna förbi Malmö, då det är trevligare att köpa/sälja grejor in person än att hålla på och skicka osv?
3. När är den inköpt, har du eller inet byggt den, finns det någon garanti kvar på grejerna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av flexm:

Hoj, är möjligtvis intresserad även om utgångspriset är något högre än jag är ute efter.
Några frågor:
1. Vad är det för storlek på SSDn? (som priserna ändras känns det som det kunde vara både 1 eller 2TB beroende på när du köpte 😅)
2. Har du någonsin vägarna förbi Malmö, då det är trevligare att köpa/sälja grejor in person än att hålla på och skicka osv?
3. När är den inköpt, har du eller inet byggt den, finns det någon garanti kvar på grejerna?

1; det är en 2 tb precis som det står på bilden
2: aldrig faktiskt tyvärr
3: jag har byggt det som alla mina datorer finns garanti kvar på cpu och grafikkort då det är nyligen inköpt

Permalänk
Medlem
Skrivet av flexm:

Några frågor:

insåg nu att den inte riktigt visade villken ssd det var storlek så att säga

Permalänk
Permalänk
Medlem

12000kr.

Permalänk
Medlem

Tar tillbaka budet. Köpte nytt på Inet. Ville ha pingvinstång.

Permalänk
Medlem

11000 kr. kan hämta!

Permalänk
Medlem

Bjuder 13000:-, jag tar tåget till Tomelilla om du har möjlighet att mötas på stationen, eller 13500:- om du eller någon du litar på kör in till Malmö

Permalänk
Medlem

Den är såld !!