Nintendos nya väckarklocka övervakar din sömn

Permalänk
Melding Plague

Nintendos nya väckarklocka övervakar din sömn

Alarmo känner av dina rörelser och intensifierar larmet om du inte kliver upp ur sängen.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Hur högt kan den tjuta och kommer den med inbyggda skydd mot att stänga av den?

Permalänk
Medlem

Jag har 0 problem att ta mig upp men jag vill ändå ha den

Permalänk
Medlem

Allså hur många gör som på filmen? Jag stänger av larmet fort som möjligt.. Spelar ingen roll om det hade varit en nintendp klocka..

Permalänk
Medlem

Den lär ju spela någon Mariotune när man sover, så man på morgonen kilar och inhandlar ett spel eller två.

Permalänk
Medlem

För det priset får den allt fixa frukost och kaffe på sängen också.

Visa signatur

Corsair 5000D | PRIME X670E-PRO | 7800X3D |
Kingston Fury Beast DDR5 2x16GB @6000MT/s CL30-40-40-28 | TUF RTX 4090 | 2 * 2TB WD Black SN850X PCI-E 4 |

Permalänk

Tesla Optimus Gen 20.

Den väcker en skittidigt på morgonen och säger åt en att man behöver gå upp för att gå till jobbet, svärmor, klippa gräsmattan eller gymmet.
Man frågar Optimus, kan inte du göra det istället? Optimus säger, jovisst det kan jag.
Och man själv får sova vidare.

En sådan väckarklocka vill jag ha. Nintendos variant klarar jag mig utan.

Permalänk
Medlem

Har min interna klocka som väcker mig 06:00 varje morgon. Behöver ingen pryl för att väcka mig.

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av Bankai:

Har min interna klocka som väcker mig 06:00 varje morgon. Behöver ingen pryl för att väcka mig.

Lite samma här, fast istället en det en 3-årig huligan som skriker ”Pappa gå upp!!!”.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bankai:

Har min interna klocka som väcker mig 06:00 varje morgon. Behöver ingen pryl för att väcka mig.

Lär mig.

Visa signatur

Sweclockers 2024:
"
Eftersom vi tillhandahåller en öppen diskussionsplattform har vi ett berättigat intresse av att behålla användargenererat innehåll även efter en eventuell radering eller anonymisering av ditt användarkonto. Vi kommer även att fortsätta lagra vissa uppgifter för att upprätthålla säkerheten och förhindra missbruk av våra tjänster.
"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thor:

Lär mig.

Gå och lägg dig runt 21-22 varje dag i 10+ år så kommer du vakna runt 6 tiden. Drick inget vatten 1 timme före läggdags, ät inget före läggdags och ingen skärmtid 1-2 timmar innan läggdags.

Permalänk
Medlem

Hade jag inte slagit sönder den första morgonen, hade jag nog gjort det den andra.
Sjukt irriterande att vakna upp till de där ljuden.
Något inom mig säger ändå att jag vill ha en.

Permalänk

Så spelkort, tv-spel och nu väckarklockor?
Har inte slagit Nokia än men på g.

Permalänk
Medlem

Årets julklapp!

Visa signatur

MB: Asus ROG Strix Z370-E Gaming // CPU: Intel Core i7-8700K
GPU: Asus RTX 3080 TUF OC // Acer Predator XB271HU
RAM: Corsair 16GB DDR4 3000Mhz // PSU: Corsair 750W HX
SSD: Samsung 840 Pro 128GB + 850 EVO 250GB + 850 EVO 500GB

Permalänk

Super Mario bros 2 - Theme song, brukar räcka gott och väl.

Visa signatur

*5600|B550M|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|2TB+2TB.
AMD Ryzen 5 @4891|Gigabyte Aorus Elite(rev1.3)|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2750MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 4.0x4 Samsung 980 Pro 7000/5100 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Seagate 1TB i RAID 0.