Xbox Series X 1TB | Playstation 5 Digital Edition

Permalänk
Medlem

Xbox Series X 1TB | Playstation 5 Digital Edition

Rensar ur saker jag inte använder här hemma, då blev det dags att sälja båda konsolerna.
Xboxen har använts kanske 10 timmar totalt sedan köp, original handkontroll medföljer.

Playstationet har använts lite mer, kanske 50 timmar totalt, där följer en Dual Sense kontroll med vid köpet också.

Sätter startpris vid 3500 SEK per konsol, vill man köpa båda hör av ser så får vi se vad vi kan hitta på, går att hämta i Örebro eller skickas. Vill man ha det skickat så står köparen för frakt.

Kör budgivning fram till söndag, men jag förbehåller mig rätten att sälja tidigare om det skulle komma ett tillräckligt bra bud.

Kvitto till båda konsolerna finns och jag är enda ägaren.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Erbjuder 6000 + hämtning för båda!

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem
Skrivet av crazysanta:

Erbjuder 6000 + hämtning för båda!

Hade du sålt båda för det priset? Förmodligen inte.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

Nej det stämmer som Lodisen skriver, men bud är välkomna, sen om dem accepteras i slutändan eller inte är en annan femma
Får se närmare söndag hur det ter sig, vet att man säkerligen får en extra slant om man tar det via Blocket, men då måste man också ha med Blocket folk att göra

Permalänk
Medlem

Bjuder 3500sek + frakt för PS5

Permalänk
Medlem
Skrivet av KabelA:

Bjuder 3500sek + frakt för PS5

Noterat, ledande.

Permalänk
Medlem

Bjuder 3000 + frakt för Xbox Series X

Permalänk
Medlem

3500 + frakt för Xbox

Permalänk

3100+hämtning xbox

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minzert:

3500 + frakt för Xbox

Noterat som ledande för Xboxen.

Permalänk

7000 kr för båda + frakt!

Visa signatur

i5 10600K |Dragon RX 580 8GB|MSI Z490 TOMAHAWK |Samsung 970 EVO 500GB + 2TB SATA |Kingston HyperX 16GB 3200 MHz |ASUS RYUO 240 | Meshify 2 Compact|

Permalänk
Medlem

Bjuder 3750 för ps5

Permalänk

3250+hämtning för xboxen

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Skrivet av SimpleDino:

7000 kr för båda + frakt!

Kan eventuellt hämta också!

Visa signatur

i5 10600K |Dragon RX 580 8GB|MSI Z490 TOMAHAWK |Samsung 970 EVO 500GB + 2TB SATA |Kingston HyperX 16GB 3200 MHz |ASUS RYUO 240 | Meshify 2 Compact|

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimpleDino:

Kan eventuellt hämta också!

Noterat.
Hör av mig till dem med högst/smidigast bud på söndag förmiddag. Skiljer det lite mellan separata sälj och paket så kommer jag pria paket för smidigheten.

Permalänk
Medlem

Tack alla för visat intresse, båda är nu sålda.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad