Permalänk
Medlem

SAS har en ”erbjudandekalender” som förstås kretsar kring deras EuroBonusmedlemskap. Men kalendern innehåller även en del andra erbjudanden:
https://future.flysas.com/se-sv/christmas-calendar?

Permalänk
Medlem

Hade inte sett det förrän idag, men KitchenTime har en kalender med dagens erbjudande.
https://www.kitchentime.se/hogtider/jul/julkalender/

Permalänk
Medlem

Inets julkalender är riktigt frustrerande rörig. De har en kalender där de hade en Fractal gamingstol med rabatt. Men de hade tydligen andra Fractal produkter som var rabatterade men de såg man inte på julkalendersidan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinkefing:

Inets julkalender är riktigt frustrerande rörig. De har en kalender där de hade en Fractal gamingstol med rabatt. Men de hade tydligen andra Fractal produkter som var rabatterade men de såg man inte på julkalendersidan.

De har väl inte haft en Fractal Stol på rea i kalendern? Ser bara Asus stolen de har idag. Igår hade de 3 ST Fractal produkter på rea, och en tävling för en stol. Jag kunde se dessa Fractal produkter när jag gick in i kalendern typ 10.45 igår iallafall men osäker kl 10. Eller var det ännu fler produkter på rea? https://www.inet.se/nyhet/11584/inets-julkalender-2024-lucka-...

Permalänk
Medlem

@Inet kanske en dum fråga men iaf... Om man nu inte har något nick på varken youtube eller twitch och skriver typ "Kalle Anka" i den rutan kan man vinna ändå?
Eller om man av någon underlig anledning skriver in nån känd youtuber eller twitchare(?) ... Det är väl ändå kopplat till epostadressen?

Edit: Och tack, @Dunder för att du för traditionen vidare!

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

· i5 4670K · 32GB · GTX1060 6GB ·

Permalänk
Inet
Skrivet av dan@work:

@Inet kanske en dum fråga men iaf... Om man nu inte har något nick på varken youtube eller twitch och skriver typ "Kalle Anka" i den rutan kan man vinna ändå?
Eller om man av någon underlig anledning skriver in nån känd youtuber eller twitchare(?) ... Det är väl ändå kopplat till epostadressen?

Edit: Och tack, @Dunder för att du för traditionen vidare!

Det kan vara valfritt, du kan skriva in ditt Sweclockers nickname också.
Sedan kommer det nicket att synas på hjulet under vår Livestream, du behöver dock inte vara närvarande.

Vinner man så kommer man att få mail utav oss

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Det kan vara valfritt, du kan skriva in ditt Sweclockers nickname också.
Sedan kommer det nicket att synas på hjulet under vår Livestream, du behöver dock inte vara närvarande.

Vinner man så kommer man att få mail utav oss

Ah! tänkte inte på att använda Swec-nick! Bra idé, tack!
Så man får ett eget nummer i hjullotteriet även om fler väljer "Kalle Anka"?

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

Permalänk
Inet
Skrivet av dan@work:

Ah! tänkte inte på att använda Swec-nick! Bra idé, tack!
Så man får ett eget nummer i hjullotteriet även om fler väljer "Kalle Anka"?

Japp, det stämmer. Alla har sitt unika ID

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Finns ett lotteri för teknik prylar och liknande på Playpark som ni kan lägga till.
https://playpark.se/games/julkalender/playpark2024

Permalänk
Medlem

@Inet Um hej, det är jag igen
Kollade just mailen och upptäckte ett mail från er "Deltagande bekräftat: Julkalender - Lucka 3 - Alla 5 poäng".
Nu kan jag inte svära på att jag tävlat varje dag, men fler än en är det ju...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Synd att dagens lucka från Xbox på @Inet enbart är Gamepass Ultimate och inte Gamepass PC.

Permalänk
Medlem

Webhallen råkade nog försova sig och nu står det att luckan öppnas klockan 12 istället, vilket det inte stod för tio minuter sedan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jika:

Webhallen råkade nog försova sig och nu står det att luckan öppnas klockan 12 istället, vilket det inte stod för tio minuter sedan.

Erbjudandet kanske är så bra att de måste säkerställa mer serverkapacitet?

Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bobiri:

Synd att dagens lucka från Xbox på @Inet enbart är Gamepass Ultimate och inte Gamepass PC.

Gamepass Ultimate går väl att använda på PC? Visst, förra året körde de 149 kr för PC gamepass så det blir ju lite dyrare men Ultimate har ju lite mer förmåner (cloud play, spela premium editions av vissa spel, har man Xbox också så får man ju där och Live gold). I kombination med att de höjt priset på GP sedan förra året tycker jag de ändå är bra pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Gamepass Ultimate går väl att använda på PC? Visst, förra året körde de 149 kr för PC gamepass så det blir ju lite dyrare men Ultimate har ju lite mer förmåner (cloud play, spela premium editions av vissa spel, har man Xbox också så får man ju där och Live gold). I kombination med att de höjt priset på GP sedan förra året tycker jag de ändå är bra pris.

Självklart, ruskigt bra pris. Men hade väl hoppats på enbart PC hehe..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bobiri:

Självklart, ruskigt bra pris. Men hade väl hoppats på enbart PC hehe..

Samma men hade kanske varit väl generöst samma dag som Indiana Jones släpps

Nu är frågan om man ska hem och aktivera 3 månader direkt eller vänta någon/några veckor för att få mer tid med Avowed.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jika:

Är jag söndercachad eller har webbis råkat snooza lite länge igen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jika:

https://www.sweclockers.com/artikel/40196-lucka-9-danska-bita...

Permalänk
Medlem
Skrivet av jika:

Verkar så, kan inte se någon produkt än.

Permalänk
Medlem

Det är sweclockers adventskalender.

Här är den jag pratar om: https://www.webhallen.com/se/campaign/4616-Webhallens-Julkale...

Permalänk
Medlem
Skrivet av jika:

Det är sweclockers adventskalender.

Här är den jag pratar om: https://www.webhallen.com/se/campaign/4616-Webhallens-Julkale...

Japp men dagens lucka i Swecs adventskalender är nog samma som i Webhallens.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av pt96hni:

Då har vi även svaret på varför de körde 12.00 idag då.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pt96hni:

Underligt sätt att genomföra sin adventskalender när man utesluter alla som inte hänger på sweclockers är ju min tanke isf 🤪

Edit: (2h och) 20min från utsatt tid lyckades de med att få fram erbjudandet på sin sajt också!

Permalänk
Medlem
Skrivet av pt96hni:

Märkligt att man i så fall väntade med att ändra tiden tills den ursprungliga lucköppningen skulle ske. Hade man glömt bort att luckan skulle synkas med Sweclockers? Hade man glömt bort att förbereda något erbjudande och använde Sweclockersluckan som plan B? Deras egna kampanjsida var fortfarande inte uppdaterad när jag besökte den 12:10 och jag upplever att de har varit försenade flera gånger.

Det känns som att den som ansvarar för digitala events hos Webhallen kanske skulle ta tjänstledigt för studier, kika på hur andra aktörer gör och komma tillbaka med full kraft lagom till nästa års BF-kampanj. 😅

Visa signatur

FD North | Gigabyte B650 AORUS Elite AX v2 | 9800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Corsair Vengeance 6000MHz CL30 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | LG 42" C4

Permalänk
Medlem
Skrivet av jika:

Underligt sätt att genomföra sin adventskalender när man utesluter alla som inte hänger på sweclockers är ju min tanke isf 🤪

Edit: (2h och) 20min från utsatt tid lyckades de med att få fram erbjudandet på sin sajt också!

Erbjudandet är på inget sätt kopplat till ditt swec konto. Tillgängligt för alla.

Visa signatur

Ryzen 5 9600X | ASUS ROG Strix B650E-F | Kingston Fury Beast RGB 32GB 5600MT/s
ASUS RTX 4070 Super 12GB Dual EVO | Jonsbo D41 Mesh Black
Phanteks AMP GH 750W Gold ATX 3.1
Kingston Fury Renegade NVME M.2 2TB | Thermalright Phantom Spirit 120 SE ARGB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vinolik:

Erbjudandet är på inget sätt kopplat till ditt swec konto. Tillgängligt för alla.

Nu missade du nog att Webhallen inte publicerade erbjudandet på sin egen site först, därav min edit som du även citerade men kanske inte läste?
Webhallen flyttade fram lucköppningen, på sin site, från 10 till tolv, strax efter klockan 10. Erbjudandet gick live på swec klockan 12 medan det på Webhallen först dök upp runt 12.20.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dan@work:

@Inet Um hej, det är jag igen
Kollade just mailen och upptäckte ett mail från er "Deltagande bekräftat: Julkalender - Lucka 3 - Alla 5 poäng".
Nu kan jag inte svära på att jag tävlat varje dag, men fler än en är det ju...

Det här var alltså tänkt som en fråga. Är det bara jag som endast fått ett enda bekräftelsemail för en dag utav flera?
Blir ju ännu svårare att vinna om poängen aldrig registreras

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av dan@work:

Det här var alltså tänkt som en fråga. Är det bara jag som endast fått ett enda bekräftelsemail för en dag utav flera?
Blir ju ännu svårare att vinna om poängen aldrig registreras

Jag kollade nyss har också bara fått ett bekräftelsemail (också 3/12) men har tävlat alla dagar.

Kanske bara skickades ut 3/12?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoeSun:

Jag kollade nyss har också bara fått ett bekräftelsemail (också 3/12) men har tävlat alla dagar.

Kanske bara skickades ut 3/12?

Tack för svar Vi får väl se om det blir mera info från @Inet

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Marieberg galleria

Kanske inte för alla men för de som bor runt örebro kanske.