LegoClockers - Samlingstråd för allt med Lego

Permalänk
Redaktion
Nyhetsredaktör

Grävde lite i den gamla legolådan och hittade några egna små modeller som jag byggde i min ungdom. Jag var helt galen i Star Wars: The Old Republic i ett tag så gjorde både en Sith Empire Star Destroyer och en Republic Hammerhead Corvette i ministil. Ganska kul minne ändå!

Permalänk
Medlem

Vart brukar ni köpa era Ljuskit och är ni nöjda med dem?

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem

Ny hylla med ljus till Titanic

Visa signatur

ʕ•͡ᴥ•ʔ

Permalänk
Medlem
Skrivet av storPutte:

<Uppladdad bildlänk>

Ny hylla med ljus till Titanic

När man ser den i relation till en soffa så förstår man vilken maffig pjäs det är!

Permalänk
Medlem

Webhallen och LEGO önskar god jul med en rabattkod som ger 10 procent på allt LEGO, oavsett om byggsatserna redan är på kampanj. Utforska sortimentet via länken nedan och knappa in merrybrickmas i kassan för att få din rabatt.

Utgår från att rabattkoden endast gäller idag, 9:e december.

https://www.sweclockers.com/artikel/40196-lucka-9-danska-bita...

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Webhallen och LEGO önskar god jul med en rabattkod som ger 10 procent på allt LEGO, oavsett om byggsatserna redan är på kampanj. Utforska sortimentet via länken nedan och knappa in merrybrickmas i kassan för att få din rabatt.

Utgår från att rabattkoden endast gäller idag, 9:e december.

https://www.sweclockers.com/artikel/40196-lucka-9-danska-bita...

Äsch, kunde inte hålla mig nu och tänkte att det är lika bra jag köper BTTF deloreanen nu till mig själv i julklapp. Blev inget större fynd men i.a.f. något.
Äldsta barnet fick även en till julklapp.

Tack för tipset!

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pnorberg:

Äsch, kunde inte hålla mig nu och tänkte att det är lika bra jag köper BTTF deloreanen nu till mig själv i julklapp. Blev inget större fynd men i.a.f. något.
Äldsta barnet fick även en till julklapp.

Tack för tipset!

Grattis, Den bilen står på min önskelista också jag har t om ett ljud/ljuskit liggande till den som jag köpte på någon kampanj. Sen kom Endurance och seglade in FOMO och Lego gift with purchase osv tömde min legobudget för stunden iaf.

Visa signatur

“Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times.”

Permalänk
Medlem

Vart ett Ljuskit också men satan vad pilligt och frustrerande installation var då modellen är relativt instabil innan ljus 😂

Tanken är sen att göra en moc med jack i en släde som "santi claw" med skelett renar, gissar renarna lär dock få vänta 😅

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25