LTT MEJSEL (Linus tech tip) NY!

Permalänk
Medlem

LTT MEJSEL (Linus tech tip) NY!

Tja jag har köpt 2 st extra mejslar från usa.

Någon som vill köpa en å slippa importera en egen?

Bud från 1200kr st

OBS PRIS PER ST!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bud från 1200kr styck? 1200kr styck är väl vad det landar på efter frakt och tull om man beställer en mejsel direkt från affären?

Visa signatur

Tidigare nickad "Samwell"

Permalänk
Medlem

Ska jag betala fullpris köper jag hellre direkt från dem. Känner mig tämligen säker på att du betalade 800 kr/st eller mindre för dem under deras Black Friday sale.

Visa signatur

Antec P280 | FSP Hydro Ti Pro 1000W | MSI X670E Carbon | Ryzen 7 9800X3D | Kingston Fury Beast 6000MT/s CL30 2x32GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | 2x Samsung 990 Pro 4TB | Kingston KC3000 4TB | Samsung 970 Pro 1TB | 2x Samsung PM863a 3.84TB | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Nytt bud: 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Ryzen 7 9800x3D │ GPU Titan Xp 12GB │ Kingston 32GB 6000MHz CL30 │ ASUS TUF B650E │ Arctic Freezer III 360│ Fractal Design North, Svart │ 34" Samsung Odyssey OLED G8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sam:

Bud från 1200kr styck? 1200kr styck är väl vad det landar på efter frakt och tull om man beställer en mejsel direkt från affären?

Jepp över 1200kr just nu med växelkursen frakt å tull…

Dom går ju inte att beställa längre kanske att lila kan komma i lager igen men säljer ju dessa om nån vill slippa vänta

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Ska jag betala fullpris köper jag hellre direkt från dem. Känner mig tämligen säker på att du betalade 800 kr/st eller mindre för dem under deras Black Friday sale.

Jepp men hoppas ju på att någon verkligen vill ha en mejsel nu å slippa hoppas på att dom kommer i lager framöver… de kan ju va så att de slutar sälja dom där färgerna

Å att slippa betala tull å frakt kan ju va skönt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woppa86:

Jepp över 1200kr just nu med växelkursen frakt å tull…

Dom går ju inte att beställa längre kanske att lila kan komma i lager igen men säljer ju dessa om nån vill slippa vänta

Tog en kik och efter växelkurs fick jag det till 1202, så det stämmer ju tekniskt sett.

Skulle någon vilja ha exakt just den färgen omgående så kanske du kan ta mycket betalt eftersom de är slut i lager just nu! Men tillbaka kommer de väl förr eller senare, om jag förstått rätt i det lilla jag följt LTTStore. Lycka till

Visa signatur

Tidigare nickad "Samwell"

Permalänk
Medlem
Skrivet av SundanC_E:

500 kr + frakt

Bud från 1200kr st

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sam:

Tog en kik och efter växelkurs fick jag det till 1202, så det stämmer ju tekniskt sett.

Skulle någon vilja ha exakt just den färgen omgående så kanske du kan ta mycket betalt eftersom de är slut i lager just nu! Men tillbaka kommer de väl förr eller senare, om jag förstått rätt i det lilla jag följt LTTStore. Lycka till

Exakt fast tror noctua är borttagen å lila slut i lager å oklart om de kommer å när…

Jo fast när man genomförde betalningen tillkom även en extra vexling till tex paypal så köper man bara en mejsel blir det 1300kr ish

TACK 🙏 hoppas nån behöver julklapp 😅

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woppa86:

Jepp men hoppas ju på att någon verkligen vill ha en mejsel nu å slippa hoppas på att dom kommer i lager framöver… de kan ju va så att de slutar sälja dom där färgerna

Å att slippa betala tull å frakt kan ju va skönt

Definitivt en chansning. Var nära att köpa en själv för det rabatterade priset, men jag fick för mig att man riskerade att få även varianter från de där klara färgerna de tillverkade för när folk fick bygga sin egen skruvmejsel.

Vad jag förstår så var det ett sätt att sälja av färger som inte var så populära, så det kan säkerligen vara så att åtminstone den bruna Noctua-modellen försvinner. Retro-varianten ser ju dock helt ok ut. För den Noctua-färgade föredrar jag definitivt den omvända färgkombinationen.

Visa signatur

Antec P280 | FSP Hydro Ti Pro 1000W | MSI X670E Carbon | Ryzen 7 9800X3D | Kingston Fury Beast 6000MT/s CL30 2x32GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | 2x Samsung 990 Pro 4TB | Kingston KC3000 4TB | Samsung 970 Pro 1TB | 2x Samsung PM863a 3.84TB | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Definitivt en chansning. Var nära att köpa en själv för det rabatterade priset, men jag fick för mig att man riskerade att få även varianter från de där klara färgerna de tillverkade för när folk fick bygga sin egen skruvmejsel.

Vad jag förstår så var det ett sätt att sälja av färger som inte var så populära, så det kan säkerligen vara så att åtminstone den bruna Noctua-modellen försvinner. Retro-varianten ser ju dock helt ok ut. För den Noctua-färgade föredrar jag definitivt den omvända färgkombinationen.

Jepp exakt

Jag har faktiskt en omvänd noctua om du e intresserad 😅😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woppa86:

Jepp exakt

Jag har faktiskt en omvänd noctua om du e intresserad 😅😂

Du lyckades få hem en av varje alltså?

Jag klarar mig dock. Använder inte skruvmejsel tillräckligt mycket för att det ska vara värt det. Hade möjligen varit värt det för deras Black Friday-pris, men inte fullpris.

Visa signatur

Permalänk
Proffsmoddare
Permalänk
Medlem
Skrivet av MetallicAcid:

BUD FRÅN 1200kr 😅

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Woppa86:

BUD FRÅN 1200kr 😅

😆

Bättre att får vid på 700 spänn än att den inte säljs, eller? 😜

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av MetallicAcid:

😆

Få bud på*

Engelskt tangentbord lmao 😂

Permalänk
Medlem

Ursäkta min okunnighet, men varför kostar dessa mejslar så mycket? Är det något speciellt med dom?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bobiri:

Ursäkta min okunnighet, men varför kostar dessa mejslar så mycket? Är det något speciellt med dom?

En Youtuber som skapat dom, det är en inkomstkälla för Linus Tech Tips.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MetallicAcid:

😆

Haha nä de är inte bättre jag har ju köpt dom bara för att sälja eller använda själv 😂

Permalänk
Livsnjutare 😎

Tror du kommer få använda dem själv
Hade gärna ägt en sådan mejsel, men inte till det priset.

Och skall du ha lika mycket som de kostar retail, i lager eller ej - så kommer du inte få sålt dem tror jag. All eloge om du håller fast vid dina "1200kr eller nej tack" dock 😅👍

God jul! 🎅

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bobiri:

I USA ligger priset hyfsat i linje med konkurrenterna från MegaPro, etc. När man lägger på frakt plus 25% moms springer tyvärr priset iväg.

https://www.lttstore.com/products/screwdriver

Skrivet av m4gnify:

En Youtuber som skapat dom, det är en inkomstkälla för Linus Tech Tips.

Nja, det där är väldigt avfärdande och ganska missvisande. Det är inte "merch" i traditionell mening. Det är väldigt bra skruvmejslar som tog 3 års utveckling och som fått väldigt bra recensioner av folk som recenserar verktyg, samt även av folk som köpt dem och använder dem professionellt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad