Säg hej till SweClockers nya teknikredaktör!

Permalänk
Medlem

Nörd.

😁

Visa signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

Swec-gubben har anslutit, nästan som om det var menat då det går att se likheter som någon annan också nämnt.
Välkommen!

Div chefstitlar och sen teknikredaktör, Swec:erna är nog hyfsat välavlönade. Men visst kan man förstå dragningen tillbaka till tekniken, hört det också av andra som blivit chefer.

Permalänk
Hedersmedlem

Varmt välkommen.

Vilken centraleuropeisk husmanskost föredrar du?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Välkommen till ett av de trevligaste forumen som går att hitta på Informationssupermotorvägen.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem

Välkommen!

Om man får passa på och önska, så ser jag gärna lite framtidsartiklar och tester om kommande OLED-teknik för inte bara gamingskärmar utan också vad som passar och funkar för vanligt desktop-jobbande. Där är ju ljusstyrkan för HDR subpixelstrukturen en del av hur bra det blir och jag vet att det är nyheter på G. Och förstås den vanliga frågan om OLED och inbränning. Kommer det verkligen funka med att ha OLED på desktoppen och jobba 8 timmar per dag... Gärna artiklar av dig, men det går ju inte att bortse från att den största auktoriteten på området är @Laxpudding. Kanske ett samspel med olika artiklar utifrån olika synvinklar från både dig och herr @Laxpudding då. Då vore man ju riktigt glad.

Permalänk
Redaktion
Teknikredaktör
Skrivet av Überklass:

Varmt välkommen.

Vilken centraleuropeisk husmanskost föredrar du?

Får man säsongsuppdela svaret? Pörkölt med nokedli om vintern, lángos om sommaren.

Skrivet av Blazter:

Nörd.

😁

Takes one to know one!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Rosenvik:

Får man säsongsuppdela svaret? Pörkölt med nokedli om vintern, lángos om sommaren.

Takes one to know one!

Klart godkänt. Men om du hade svarat gulasch, surkål och semmelknödel så hade du fått utmärkelsen TOPPKLASS.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem
Permalänk
Redaktion
Nyhetsredaktör

Varmt välkommen Fredrik! Ser fram emot att jobba med dig!

Permalänk
Medlem

Hej!

Visa signatur

Desktop spel m.m.: Ryzen 9800X3D || MSI X870 Tomahawk Wifi || MSI Ventus 3x 5080 || Gskill FlareX 6000 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Arbetsstation: Ryzen 7945HX || Minisforum BD790i || Asus Proart 4070 Ti Super || Kingston Fury Impact 5600 65 GB || WD SN850 2TB || Samsung 990 Pro 2TB || Fractal Ridge
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Kul att se en till dinosaurie från webbis sumpandagar!

Önskar dig lycka till med nya tjänsten!

/Ted

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Skrivet av Edin:

Välkommen Fredrik och förlåt att min hund poopade under ditt skrivbord första dagen på jobbet :facepalm:.

Brun produkt?

Och välkommen till Sweclockers!

Permalänk
Medlem

Välkommen!

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Medlem

hej vad gör du

Permalänk
Medlem

Välkommen! Verkar vara go förskola med föräldrar med kul intressen

Permalänk
Medlem

Välkommen @Rosenvik = )

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | HP Z27n |► Realme GT Master |

Permalänk
Medlem

Välkomme Fredrik och trevliga arbetsuppgifter du verkar ha fått, kommer bli fint de här 👍

Visa signatur

Livet är kort, så ta det lungt så räcker det längre =)

Permalänk
Medlem

Välkommen Fredrik! Kul med fler nördar som även håller i artiklarna!

Visa signatur

🎮 MSI GeForce RTX 5090 32GB Suprim Liquid SOC • i7-13700K • Define 7 • ASUS B660-PLUS D4 ⌨ 64GB DDR4 3600MHZ 💿 8TB NVMe
🖥️ Acer Predator 43" CG437KP 120hz 🖥️ 2 x LG 43" 43UN700

📹 Mitt skrivbord 🎬 Mitt biorum

Permalänk
Medlem

Hej ock välkommen.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-6600K | Moderkort: Asus Z170 Pro Gaming | RAM: Corsair Vengeance LPX 16 GB (2x8) | Grafikkort: Geforce RTX 3050 | Kylare: Be Quiet Pure Rock | SSD: Samsung 850 EVO 500 GB | Hårddisk: WD Blue 3TB 7200rpm 64MB | Chassi: NZXT S340 Elite | Nätaggregat: Corsair RM750x 750 W | Skärm: 2xSamsung 1080p

Permalänk
Medlem

Hej Fredrik, varmt välkommen!

Vart faller du in i följande dilemma?

Visa signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Permalänk
Redaktion
Teknikredaktör
Skrivet av Waliant:

Hej Fredrik, varmt välkommen!

Vart faller du in i följande dilemma?

https://i.imgur.com/hbvTqwW.png

Jag känner att jag förtjänar att belönas mer, samtidigt som jag är hopplöst omedveten om min omgivning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rosenvik:

Jag känner att jag förtjänar att belönas mer, samtidigt som jag är hopplöst omedveten om min omgivning.

Jag gillar hur du tänker!

Permalänk
Skrivet av CrispVanDahl:

Välkommen ombord!
Nu åker vi!

Antar att hans första uppdrag blir att testa det första spel som fått 5/5 av FZ på väldigt länge. Kingdome come deliverance 2? Sålde en miljon på ett dygn

Permalänk

Hej och välkommen!

Visa signatur

.:-O_o-:.

Permalänk
Redaktion
Redaktör
Skrivet av kallandes:

Antar att hans första uppdrag blir att testa det första spel som fått 5/5 av FZ på väldigt länge. Kingdome come deliverance 2? Sålde en miljon på ett dygn

Faktiskt inte. Jag har använt GPU-riggen till lite annat.

Permalänk
Skrivet av CrispVanDahl:

Faktiskt inte. Jag har använt GPU-riggen till lite annat.

Ja det är ju grafikkortssläpp från alla håll och kanter just nu 😄

Permalänk

Jag har för mig jag dos hackade igång doom eller nått i den serien på en intel 75MHz, det hackade sönder så la ner

Nu när jag har hyfsat modern gaming dator finner jag inte tiden heller, skumt det där.

Visa signatur

Hörlursförstärkare: RebelAmp. Hörlurar: Sennheiser HD 6XX och Beyerdynamic DT 1770 Pro

Permalänk
Medlem

Välkommen!

Nu är det bara att drömma stort och så får vi se vad det slutar.

Vem vet, kanske nästa julvärd i SVT blir Fredrik Rosenvik från Sweclockers och granen kommer julpyntas med flera gyllene RTX 5090 kort.

Permalänk
Redaktion
Chefredaktör
Skrivet av EWS:

Välkommen!

Nu är det bara att drömma stort och så får vi se vad det slutar.

Vem vet, kanske nästa julvärd i SVT blir Fredrik Rosenvik från Sweclockers och granen kommer julpyntas med flera gyllene RTX 5090 kort.
<Uppladdad bildlänk>

Schemar in Rosenvik som SweClockers julvärd direkt. Tune in klockan 1500 på julafton!

Permalänk
Medlem

Hej och välkommen