Permalänk

MacBook 14” M1 Pro 16/512GB

Hej,

Kolla intresset för min MacBook efter att den används mindre och mindre. Friköpt dator från företag, fick ny laddare när jag köpte loss den men har aldrig använts pga datorn har i majoritet varit dockad.

Batterihälsa Normal 86% med 154 cykler. Har även hittat en repa på höger hörn (se bilder).

Inget annat medföljer förutom laddare och dator.

Skickas ej pga avsaknad av emballage så enbart hämtning i närheten av Fridhemsplan.

Betalning via Swish för din och min säkerhet.

Sätter ett fast pris på 11000kr.

Produkten finns på andra annonssidor också.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tror nog faktiskt hellre man lägger till 3000 kr eller lite till och får en m.2 eller m.3. Som dessutom är ny i kartong?
Ditt pris blir nog väldigt svårt att få !

Permalänk
Skrivet av gbgjocke:

Tror nog faktiskt hellre man lägger till 3000 kr eller lite till och får en m.2 eller m.3. Som dessutom är ny i kartong?
Ditt pris blir nog väldigt svårt att få !

Oj, trodde inte jag var så fel ute. Vart någonstans har du sett de priserna?

Permalänk

Nu hittar man väl förvisso inte Macbook Pro så billigt, men jag får också inflika med att jag sett Pro-varianter med M1 gå för 6000-7000 på Tradera och Blocket. Med det sagt är det ju 256 Gb och 8 Gb minne, dock!

Permalänk
Medlem
Skrivet av JakeHimself:

Nu hittar man väl förvisso inte Macbook Pro så billigt, men jag får också inflika med att jag sett Pro-varianter med M1 gå för 6000-7000 på Tradera och Blocket. Med det sagt är det ju 256 Gb och 8 Gb minne, dock!

Det är skillnad mellan Macbook Pro M1 och Macbook M1 Pro.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lill_tunnan:

Oj, trodde inte jag var så fel ute. Vart någonstans har du sett de priserna?

https://compu-mail.se/sv/p/1002612746?utm_source=pricerunner&...
Och webhallen, netonnet m.m har m.2 och m.3 med

Permalänk
Skrivet av gbgjocke:

Men det där är en Air? är det inte ganska stor skillnad på ett pro chip samt pro chassit emot en air? Känns som att jämföra äpplen och päron

Permalänk
Medlem
Skrivet av lill_tunnan:

Men det där är en Air? är det inte ganska stor skillnad på ett pro chip samt pro chassit emot en air? Känns som att jämföra äpplen och päron

Jo men jag tror dem flesta föredrar air för det priset och chipp. Men din modell brukar gå på traderta för 6000-8000 och utan repor. Men lycka till med din försäljning.

Permalänk
Skrivet av nDre:

Det är skillnad mellan Macbook Pro M1 och Macbook M1 Pro.

Ja det är jag medveten om, det var mer som svar till första kommentaren. Erkänner dock att jag bara såg att det var en Macbook Pro M1 och inte en Macbook Pro M1 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av gbgjocke:

M1 Pro är mycket snabbare än M2. MBP 14" är en helt annan dator, bl.a. microdimmad skärm i 120 Hz med HDR jmf vanlig IPS i 60Hz som Air har, bättre högtalare, listan kan göras lång.

Visa signatur

Project AI (där fritiden inte räckt till...) | i7-14700 | Nvidia RTX A6000 | Vardagsrumsdator I | Casemoddat NR200P Sakura Limited Ed. SFF | Ryzen 5900X | ROG Strix 3080 White | ROG Crosshair VIII Impact X570 mini-DTX | CM SFX Gold 850W White | Kraken Z68 White AIO | Sennheiser HD 800 genom Aune X1S DAC + Onkyo A/V Receiver | LG OLED 77"| Vardagsrumsdator II | Casemoddat Lian Li O11 med optical-bonded transparent LCD i sidopanel och frontglas | i7-14700F | RTX 4070 | Thermalright FN240 AIO | LG OLED 42" | Macbook Pro 14" M1 Pro | Surface Pro i7 |

Permalänk
Medlem

Bjuder 9000 kr

Permalänk
Skrivet av lAlAz0r:

Bjuder 9000 kr

Det funkar för mig. Jag skickar PM

Permalänk

Annonsen är avslutad