Permalänk
Medlem

Photoshop skills. [Bild]

Hur fan lyckas man med detta?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jävligt bra fråga... undrar jag med, det ser ju otroligt bra ut.

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem

en polare gjorde något liknande med en bild på min flickvän fast han hade paintshop pro oxå gjorde han bilden bara svartvitt o lite så

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaXiMuZ
en polare gjorde något liknande med en bild på min flickvän fast han hade paintshop pro oxå gjorde han bilden bara svartvitt o lite så

Gjorde han den bara svartvit eller ?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

nej han tog bort saker som inte såg så bra ut som typ finnar o lite så men nu när jag kollar på din bild så tror jag faktiskt att det e 2 olika bilder

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaXiMuZ
nej han tog bort saker som inte såg så bra ut som typ finnar o lite så men nu när jag kollar på din bild så tror jag faktiskt att det e 2 olika bilder

Titta på hårfästet. Där ser man att det är samma bild ifrån början.
Man ser det riktigt bra på vänster sida av bilden.

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Avstängd

Sett bilden förrut, ser skumt ut med tanke på att vid höger öra (vänster för oss) så finns det näst intill obefintilig färginfo på den första bilden. På den andra bilden så har man lyft fram örat samt nyanserat hår.

Säkerligen samma bild men det är nog inte bara programmet som jobbar.

Visa signatur

º The United States is a nation of laws: badly written and randomly enforced. - Frank Zappa
º Go veggie!
º www : @

Permalänk
Avstängd

Här är lite fler före och efter bilder.

Permalänk
Medlem

om man tittar noga på kinden till vänster ser man att den röda tonen 'försvinner' precis under ögat rätt starkt, allt detta är detaljerat arbet med verktyget 'airbrush'. Håret, ögonen och läpparna är simpla lager inställningar som han ändrat vilket ger allt en starkare nyans..

Sedan har han kortat av hakan med hjälp av en egen skugga som man ser p.g.a. att skuggan är för konstant och ändrar inte ton, men vem är vi att vara petiga

Permalänk
Medlem

haha..kooolt!

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Avstängd

Vore bra om alla kunde se ut så i förbättrad version..matrix here I come.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sim
Här är lite fler före och efter bilder.

hade du nån länk till det också?

Permalänk

Det är inte särskillt svårt faktiskt.

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem

Nu kan man inte lita på någonting. Man får bilder på de man chattar genom irc. *brrrr*

Visa signatur

Nuclear Winter

Permalänk
Medlem

Kan inte någon göra en gif utav dom här bilderna så att man kan lätt se skillnaden?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta tillbaka!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Nuclear Winter

Permalänk
Medlem

Visa signatur

flest prylar när man dör vinner!

Permalänk
Medlem

Fan Topic hann före!

Permalänk
Medlem

http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=6168...

Det är därifrån den bilden kommer, han var snäll nog att dela med sig av sina kunskaper och som tack snor någon den och sätter på sin egen text.

Jag längtar tillbaka till tiden då folk inte kunde läsa SA's forum utan att betala.

Permalänk
Medlem

Typ samma som lunarbruden

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zydar
hade du nån länk till det också?

Haha, hur fan kunde jag glömma det.

Fast nu var det försent, det var denna jag tänkte på, men någon har redan postat den.

http://homepage.mac.com/gapodaca/digital/digital.html

Permalänk
Medlem

Topic: din bild funkar ju inte

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta tillbaka!

Permalänk
Medlem

sorry min server var nere precis. Åska och skit. riskerar inget. Nu är den uppe i alla fall

Visa signatur

Nuclear Winter

Permalänk
Medlem

haha! jag lyckades iaf göra en förbättring av en bild: http://user.tninet.se/~utd900c/alba.htm kanske inte nån överdrivet stor förändring och inte så jättebra... men iaf en förbättring...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dynamite
haha! jag lyckades iaf göra en förbättring av en bild: http://user.tninet.se/~utd900c/alba.htm kanske inte nån överdrivet stor förändring och inte så jättebra... men iaf en förbättring...

Det var bra som fan, fast ögonbrynen och läpparnas färg var illa. Ta bort morotsfärgen från ögonbrynen och tona ner det röda från läpparna så blir det bra.

Visa signatur

[size="1"]...and on the 8:th day God[/size] [font="arial"][size="3"]overclocked[/size][/font].

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dynamite
haha! jag lyckades iaf göra en förbättring av en bild: http://user.tninet.se/~utd900c/alba.htm kanske inte nån överdrivet stor förändring och inte så jättebra... men iaf en förbättring...

Jag tyckte den blev sämre faktiskt.
Det är alldeles för överdrivet. Hon ser ut som en plastbit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BigMomma
Jag tyckte den blev sämre faktiskt.
Det är alldeles för överdrivet. Hon ser ut som en plastbit

/me håller med 100%..

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sim
Haha, hur fan kunde jag glömma det.

Fast nu var det försent, det var denna jag tänkte på, men någon har redan postat den.

http://homepage.mac.com/gapodaca/digital/digital.html

coolt!