Dubbelt Skärmfäste, NZXT Kraken X53, Silent Wings Pro 4, DDR4- och DDR5-minnen
Säljer av lite som blivit kvar efter olika projekt som blev färdiga eller övergivna för andra roligare projekt
Dubbelt skärmfäste:
Ergosolid. Inköpt från Amazon december 2023. Har använt den till en 24,5" skärm och en 27" skärm utan problem. https://www.amazon.se/gp/product/B07N8RR1XX
Pris: 500:-
NZXT Kraken X53 240:
Inköpt på här på marknaden till ett bygge som aldrig blev av. Föregående ägare har bytt ut en av originalfläktarna. Aldrig provad av mig. Det ni ser på bilden ingår. Säljer för samma pris som jag köpte för.
Pris: 400:-
Be Quiet Silent Wings 4 Pro 140 mm PWM:
Köpte till min ITX-dator, men den passade inte. Tänkte returnera, men glömde så blev den liggandes. Kvitto från Webhallen finns. Inköpt 2024-09-01
Pris: 300:-
Ram-minnen:
DDR4-3200 Mhz G.Skill Ripjaws 2x8 gb. Pris: 250:-
DDR4-3600 Mhz Vengeance LPX 2x8 gb. Pris: 300:-
DDR5-4800 Mhz Generisk modell från en Corsair One-dator 2x16 gb. Pris: 600:-
Priserna som står är köp nu priser. Accepterar budgivning och kan så klart gå ner lite vid köp av fler produkter, men accepterar inte vad som helst. Allting kan skickas, kostnad för frakt står köpare för och undersöks vid eventuell affär. Det jag kan säga redan nu är att skärmfästet är tungt, så den fraktkostnaden rinner iväg några hundra skulle jag tro. :/
Sry för dålig återkoppling. Varit mkt på jobb och livet kom ivägen.
Vet inte, men säkerligen inte under 200:-. Det blir paket på typ 6 kg att skicka. Skickar sällan så vet inte exakt.
Kan undersöka i helgen om jag hinner.