Bästa svenska spelsidan?

Permalänk
Medlem

Bästa svenska spelsidan?

Undrar bara om någon vet en bra svensk spelsida där man kan läsa färska recensioner och annat roligt. Helst till pc dock...

Visa signatur

|| Lian Li || NF7-S rev2 || Barton 2500+ --> 2365mhz || SLK900 - Enermax 92mm || Corsair PC3200LL 1024mb || 9800pro 128mb --> 440/380 || 160gb SATA ||

Permalänk
Medlem

www.fragzone.nu
www.nordicgamers.com

kanske inte dom bästa men iallafall dom bra som jag känner till :>

Visa signatur

** Intel Core 2 Duo @ 3Ghz ** 4Gb DDR2 @ 800Mhz ** Geforce 8800GTX 768mb **

Permalänk
Medlem

http://www.gon.nu/
Skriver inget om PC-spel dock, men vem spelar det?

Visa signatur

I'm the operator with my pocket calculator

Permalänk

www.ign.com
www.gamespot.com
www.gamerankings.com

i den ordningen. Svenska spelsidor = kopierar från dessa. Svenska spelsidor är så obetydliga, de enda de kan göra är att skaffa medlemskap på ovanstående sidor och kopiera bilder och översätta text. Pyttsan

Permalänk
Hedersmedlem

Nordicgamers tycker jag personligen är ganska dåliga. Det finns ofta sidor speciellt inriktade på olika spel, men som sida med många olika spel vill jag rekommendera Fragzone, de är stabila och har fint filarkiv

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Medlem

www.eurogamer.net (iofs inte svensk men har en skön humor och riktigt mysigt språk och åsikter. Underhållande läsning)

Visa signatur

Love is a perky little elf dancing a merry little jig and then, suddenly, he turns on you with a miniature machine gun. -Matt Groening

Permalänk

Så finns det också www.gamingeye.com

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

[ RAM 16GB Corsair DDR4 2133 ] [MOBO MSI Z170-S02 ] [CPU i7 6700K@4.8, H80i kylare ] [GPU Geforce GTX 1080 STRIX 8GB ] [PSU 700W, BeQuiet Kraft ] [ SSD 240GB Samsung 850 EVO-Series, Lagring: 3TB ] [Monitor ASUS ROG Swift PG278Q ]

Permalänk
Medlem

www.gamingeye.com
hoppsan var visst redan taget... jaja, den är så bra så den är värd att nämnas 2 ggr

Visa signatur

Homer:Operator! Give me the number to 911!

Permalänk
Medlem

Fragzone , den bästa svenska spelsidan.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

instämmer i hyllningen av fragzone. De kanske inte är först med allt, men sidan är sympatisk och de har ett filarkiv som heter duga. Dessutom slipper man massa popups och annat jobbigt...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

kan inte minnas att jag har gått in på någon annan svesnk spelsida än fragzone, inte frivilligt iaf

Permalänk
Medlem

http://www.hype.se/

Tyvärr inte till PC men ganska bra dock:)