WWII ONLINE gratis i 2veckor!

Permalänk

WWII ONLINE gratis i 2veckor!

Japps nu har dom slätt den versionen som skulle benänmas 2.0 egentligen men den är döpt 1.10 i stället!!

Nu är spelet bättre än nonsin!

Alla som har sett gamla screenshots: Ni missar verkligen något!! Spelet är uppdaterat som satan, och grafiken är mycket annorlunda än förut!

http://www5.playnet.com/bv/wwiiol/wwiimag_promo.jsp?BV_Sessio...

Där står det hur man ska göra! det behövs inget kredit kort eller något såndant!! Det är 14dagar gratis!

Här är totalt 25filmer!!

http://www5.playnet.com/bv/wwiiol/movies.jsp

Det är tyvärr inga från 1.10, det är 21 från 1.8x och 4 från 1.9x!! Rekomenderar att i alla fall kolla på några, vissa är riktigt fräcka! (det är spelare som som har gjort dom till en film tävling)

Permalänk
Medlem

Antingen går du på uppåttjack eller så jobbar du åt dem.. ingen kan vara så exalterad över en release av en update..

Permalänk

Visa lite screenshots från den nya versionen, för dom jag ser på sidan har samma grafik som den förra versionen.

Permalänk
Medlem

Går ju inte om man ger den en hotmail.com email adress :'(

Permalänk
Medlem

PERFEKT!
Lirade för 1000 år sen och har velat lira igen, Det verkar sååååå jävla coolt nu, Pilot Sofam reporting for duty, kommer flyga fighters för tyskarna.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

MMOFPS

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

Kanske skulle ta och testa det igen, var ganska kul sist jag lirade.

Permalänk
Medlem

Såg nyss en av filmerna. Det såg stelt ut. Ska man spela MMOFPS spela Planetside istället. Den är iaf snyggare :).

Permalänk
Medlem

Har lirat wwii sen start för ca: 2.5 år sen , inte ett uppehåll har jag haft hehe.

Mest beroende framkallande spel jag lirat

Visa signatur

Amd Phenom II X4 965, Ati HD5870, 8gig ddr3 , Revodrive samt Intel ssd