Permalänk
Medlem

Herregud han var sjuk!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av rantaronny
Kolla värld 3 bana 4 eller om d va 5, en vattenbana, där gör han nåt slags dubbelhopp i luften två gånger!

Jag skulle tro att det finns en osynlig kloss som man kan hoppa på där. För att om man lägger märke till vad som finns uppe på det blocket där så verkar det som om det är meningen att man ska kunna komma upp dit för att hämta nåt.

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk
Medlem

kan någon tala om för mej hur ja ska gå till väga från början till slut *tröög*

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nizor
Vafan.. 8kb/s download och 21kb/s upload.. trevligt

Men du fattar väl att du inte få full speed från början, eftersom du inte har nått att dela ut själv från början.

Permalänk
Medlem

ha samma namn på film och spel
öppna spel
öppna film

Visa signatur

Jag svävar, jag flyger.

Permalänk
Testpilot

Jag har för mig att det finns lite fler buggar i den japanska versionen av SMB3 som dom fixade när dom gjorde PAL-versionen.
Men ändå, han kör ju allt på raken, utan ett enda misstag. fast om det är emulator kan man ju spara och sånt.
Jag funderar ändå på en sak, ljudet är ju riktigt, altså så som det låter på riktiga NES. I emulator låter inte ljudet som det ska, eller går det att fixa?

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

okey så ja ska göra som så att : filmen heter metroid3.zm2 ska ja skriva dit
metroid3.zm2.smc ? eller

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem

hahah det kan inte vara möjligt ! alltså med mario filem har suttit och kolla på alla ! men alltså det kan inte vara bra att göra så

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem

Kollat igenom lite smått nu... Trodde det var som den andra.. crazy jumps i smb 1.

Aja skillat värre

Visa signatur

Jag svävar, jag flyger.

Permalänk
Musikälskare

Personen är väll korean eller japan, HELT SKADAD KILLE ELLER TJEJ... jag vill vara lika bra

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

får hem i 400k/s and rising - ska bli kul det här, har flcikvännen över som är helt galen i mario

Permalänk
Musikälskare

hon kommer inte att tro sina ögon, HAN MÅSTE FUSKA
haha annars har han inget liv

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Personen är väll korean eller japan, HELT SKADAD KILLE ELLER TJEJ... jag vill vara lika bra

Du ser ju på teckenspråket att det inte är västerländskt. Men det utesluter inte att det inte är en västerlänning som spelar på ett importerat spel, men jag skulle tro att det är en japan iaf. De brukar göra sånna här grejer

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk
Medlem

Säker kille (eller tjej)! Man har ju även hört om japaner som klarar resident evil till PS på en timme med enbart kniven, det vore kul att se.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem

det syns ibland att sekunderna går aldeles för snabbt/långsamt, musikens frekens höjs märkbars, han hoppar i tomma luften, går genom väggar, osv osv, men jävlar i helvette vad han är duktig.

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Javi_D
det syns ibland att sekunderna går aldeles för snabbt/långsamt, musikens frekens höjs märkbars, han hoppar i tomma luften, går genom väggar, osv osv, men jävlar i helvette vad han är duktig.

Hoppen genom väggarna är möjliga, jag har sett flera sånna buggar och nån har jag klarat av att göra själv

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Ingen som skulle vilja lägga upp filmen på en ftp eller liknande får inte det dära bit att gå fort...??? Vill ju se om han är bättre än mig

Permalänk
Testpilot

Jag kan göra det, du kan kontakta mig via ICQ eller PM

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk

SJUKT!! Tycker att en del saker ser aldeles för extrema ut.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bozze4evigt
Finns det ingen som kan hosta filen på ftp eller liknande?

Väntar på att få hem filmen, verkar som han är rätt grym
Men qdqwav är också ganska stygg, för er som sett den.

Var finns qdqwav? Jag har letat, men det enda jag hittat var några döda länkar till fileplanet.

Permalänk
Medlem

och qdqwav är?

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av katanaa
och qdqwav är?

Quake Done Quick With A Vengeance

Permalänk
Medlem

Grymt säker kille

Sitter och kollar med farsan... Hehe

Permalänk

Snubben kanske kör med Gamegenie? Det går som inte bevisa

Permalänk
Medlem

Hehe lite roligt farsan kommer knappt ihåg namnet på min kompisar, men han kommer ihåg varenda bana på mario 3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joel.lindgren
Snubben kanske kör med Gamegenie? Det går som inte bevisa

En gamegenie är ju inte mycket till hjälp när man ska tima och koordinera hoppen sådär.

Permalänk
Medlem

Nå, blir det nån mirror? Jag har aldrig hört talas om Bittorrent (stavning) och vill se ändå.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

står länk till bittorents hemsida först i denhär tråden, lätt som en plätt..

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk

Själv kan jag inte använda bittorrent.
Verkar som de portarna är stängda på min ISP's brandvägg.
Sen att vissa människor stryper uppkopplingen (jag själv gör så)
Är för att jag inte ska få strypt uppkoppling. Blir jag strypt så lider både jag och de som tankar från mig.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

ojoj va grymm han va

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Sjukligt, nästan ruskigt 1337-aktigt spelande det där .... burr

Visa signatur

🖥️ Intel 12700K@5.3GHz ~ ASUS TUF Z690 PLUS WIFI D4 ~ 32GB Ballistix 4000MHz CL16 ~ PNY GeForce RTX 4080 Verto ~ Fractal Define 7 Compact ~ Seasonic FOCUS GX 750W ~ Noctua NH-D15 ~ WD SN850 NVMe 1TB ~ Kingston NV1 NVMe 2TB