Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Det där spelet var då ingen höjdare ska jag säga. Usch.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

lägg av.. det äger ju

Permalänk
Medlem

årets sämsta spel. tröttnade efter 20 sec.

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

måste menat nog året första dåliga web spel....

Permalänk
Medlem

KASST som fan..

Visa signatur

Into the Web Browser for iPhone, http://www.intothewebbrowser.com/

Permalänk
Medlem

boring

Visa signatur

Jag gjorde ett forum en gång. Det var i ASP. Nu kodar jag mest PHP. Men jag har en sajt som heter Clanhost.se också!!!11 ONEONE

Permalänk

Jag tycker det var ganska coolt, även om jag sög på det. Dör på bana 2 hela tiden

Visa signatur

Im your mother Luke...

Permalänk
Medlem

Skulle vara kul att få reda på vart dom har fått samplingarna ifrån

Visa signatur

flippy @ Quakenet

Permalänk

Ahh, kom till bana 5 nu. tror jag nöjer mig så

Visa signatur

Im your mother Luke...

Permalänk
Medlem

Suuuuuuug spel .. fan va dåligt.. motståndaren står ju bara och hoppar.. gör inget mer

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Tror samplingarna kommer från young master

Visa signatur

It can only be [color="red"]Heineken[/color]

Permalänk
Medlem

tråkigast.

Visa signatur

Define c | i5 8400 | 16 GB Corsair vengeance 3000 mhz |Gigabyte GTX 1080 Windforce OC| 500 GB SSD M2 + 1 TB HDD + 240 GB SSD SATA | EVGA 650GQ PSU | AOC AGON 27GQ 165 hz IPS | Logitech G610 | Steelseries Rival 310

Permalänk
Medlem

suuug spel !

Visa signatur

003

Permalänk
Medlem

Bläääääääääääääääää

Permalänk
Medlem

haha va slött

Visa signatur

flest prylar när man dör vinner!

Permalänk
Medlem

Tråkigt

Permalänk
Medlem

skit kasst....

Visa signatur

Datorn: G4:a goes imperial
Fear can never kill u

Permalänk
Medlem

Skönt spel, blev svårt på nivå fem där jag möte nån wu tang gubbe.

Permalänk
Medlem

Jobbigt tråkigt.

Visa signatur

Asus X570-F, Ryzen 5800X3D, ROG Strix 3090 OC, G.Skill 32GB 3600MHz CL14, 980Pro 2x1TB, Dark Power Pro 12 1200W, ROG Strix XG27AQM

Permalänk
Medlem

Vilken konstruktiv kritik gubbs, jävla nödvändigt.
Jag tycket att det var ett bra spel, äntligen ett beat-em-up med direkta kontroller a'la Street Fighter.

Jag förstår inte vad MasteraCe menar med att moståndarna bara strår och hoppar... Visst, på bana 1-2 så är de lite korkade, men de borde de vara.
Oki, de är kanske lite passiva, men vaffan kräver ni av ett flash-spel.
Den går in på min top-3 av flash-spel, efter Ganja Fighter och Helicopter Attack.

Permalänk
Medlem

Riktigt dåligt... Antingen var det hur sega kontroller som helst eller så är det nåt fel på min flashplayer

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sloppy
Vilken konstruktiv kritik gubbs, jävla nödvändigt.
Jag tycket att det var ett bra spel, äntligen ett beat-em-up med direkta kontroller a'la Street Fighter.

Jag förstår inte vad MasteraCe menar med att moståndarna bara strår och hoppar... Visst, på bana 1-2 så är de lite korkade, men de borde de vara.
Oki, de är kanske lite passiva, men vaffan kräver ni av ett flash-spel.
Den går in på min top-3 av flash-spel, efter Ganja Fighter och Helicopter Attack.

Finns ett jefligt kul flashspel .. minns inte vad det heter men det är snyggt gjort.. typ man går och så kan man skjuta sönder kropparna.. muhaha

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Eh, detta spel var ju hur brutalt som helst. Skriver ni att det är kasst för att majoriteten av resten av de som besökt tråden gjort det eller?

Permalänk
Medlem

tråkigt

Visa signatur

| shuttle | AMD 1.6 ghz @ 2.08 ghz| 1048 ddr | radion9600 pro | 120gb | 3dmark 01 10265p |

Permalänk

va fan fattar ju ingeting jööö kunde ju inte nita fanskapet

Visa signatur

Vila i frid Oscar Sòlen jag kmr aldrig att glömma dig. :(
Jag lirar CS och skiter i vad ni säjer!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreasdr
Eh, detta spel var ju hur brutalt som helst. Skriver ni att det är kasst för att majoriteten av resten av de som besökt tråden gjort det eller?

Nä för att det är kasst.

Permalänk
Medlem

Det var svårt..men rätt roligt

Visa signatur

|AMD x2 3800| Asrock DualSata2 | 2048MB pc3200 | Gainward 7900gt | P120S 250GB | WD 200GB | Silverstone ST40F 120mm | Samsung SyncMaster 959NF | Scythe Ninja , Polar freezer|

Permalänk
Medlem

Skitsimpelt till lev 10... Dragon master har ju dendär übermanövern där han rycker bort ditt hjärta. High priest (lev9) e ganska simpel, bara du tajmar och kontrar hans specialare.