Permalänk
Medlem

Ska måla!

Tjena hade tänkt å måla mitt tangentbord men jag har ingenaning om vilken färg, dte ska ligag en blå glowire i dne så kans nått passande till dne färgen. Om nån kan någon sida där dte finsn bilder på modda tangentbord så skriv gärna ner dom.

Permalänk
Medlem

Jah målade min t-bord föra helgen Tog bara en burk blå färg och spaya på hehe..

Det blev... blått...

Permalänk
Medlem

Re: Ska måla!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smach
Tjena hade tänkt å måla mitt tangentbord men jag har ingenaning om vilken färg, dte ska ligag en blå glowire i dne så kans nått passande till dne färgen. Om nån kan någon sida där dte finsn bilder på modda tangentbord så skriv gärna ner dom.

lite offtopic men antingen skaffar du större tangenter, eller så kollar du igenom ditt meddelande

ontopic, hmm totala motsatsen, nja nästan orange

Visa signatur

AMD 2400+@210x10 -:- 9800 pro -:- Abit NF7 2.0 -:-

Permalänk

Svart ska Musen, Tgb och Skärmen vara.. Med inslag av silver och rött ljus. Burken ska vara Svart eller Silver med Röda lampor..

Men Blå? aja.. ta nått svart där med.. usch blå är en så tråkig färg..

Permalänk
Medlem

Men hur gör jag med knapparna om jag ska måla? bokstäverna kommer ju att försvinna.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Ska måla!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av coalan
lite offtopic men antingen skaffar du större tangenter, eller så kollar du igenom ditt meddelande

ontopic, hmm totala motsatsen, nja nästan orange

Haha, tänkte aldrig på det och när man läser nogrannare så ser man att varje ord är felstavat/feltryckt...

Ontopic: Det är bara att ta bort knapparna innan du målar.

Visa signatur

Föredetta kanalj.
JohanWJohanWWJohanWWW

Permalänk

Re: Re: Re: Ska måla!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av JohanW
Haha, tänkte aldrig på det och när man läser nogrannare så ser man att varje ord är felstavat/feltryckt...

Ontopic: Det är bara att ta bort knapparna innan du målar.

Känns väl som att det är lättare och ta bort höljet han ska måla, pilla bort varenda knapp låter jobbigt

Sen har dom små rackarna en tendens att försvinna så fort man plockat bort dem..

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Re: Ska måla!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ppettersson
Känns väl som att det är lättare och ta bort höljet han ska måla, pilla bort varenda knapp låter jobbigt

Sen har dom små rackarna en tendens att försvinna så fort man plockat bort dem..

Man måste väl ta bort knapparna för att få bort höljet?
Så är det på mina tangentbord.

Visa signatur

Föredetta kanalj.
JohanWJohanWWJohanWWW

Permalänk
Medlem

Hahaha ledsen för alla stav fel men det brukar bli det när jag ska skriva onödigt fel hehehe:P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wimpa
Jah målade min t-bord föra helgen Tog bara en burk blå färg och spaya på hehe..

Det blev... blått...

Hur ser du bokstäverna?

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

måla dit bokstäverna efter med liten pensel

Permalänk
Medlem

tejpa tangenterna vet ja frystejp funkar

Permalänk

Alla tangentbord jag haft att göra med har det gått aldeles utmärkt att plocka bort ramen för sig utan att ta bort tangenterna först.
För övrigt tror jag resultatet blir bättre om man plockar bort ramen först - man får inte färg in mellan tangenterna då som kan klistra fast dem, eller bara göra att det ser kladdigt och oproffsigt ut.

Permalänk

Re: Re: Re: Re: Re: Ska måla!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av JohanW
Man måste väl ta bort knapparna för att få bort höljet?
Så är det på mina tangentbord.

Då finns det tydligen fler varianter. Alla jag haft har man kunnat ta bort ramen utan att ta bort knapparna.