Permalänk
Medlem

BF: Vietnam

Undrar om det är någon, några spel sugna snubbar som e sugna på att starta upp en BF:Vietnam klan när spelet kommer? Har lirat public och det e kul men det hade varit roligare om man kunde få det lite seriösare.

Men vid tanke på jobb och flickvänner så kan det inte vara för seriöst. Man ska lira när man känner för det och det viktigaste är inte att man är super grym utan att man gör sitt bästa.

Jag är väl kan man säga en medel spelare lirat ganska mycket unreal och wolfenstein enemy territory. Dock bara på public. Kanske och hoppas väl att det är bättre klass på spelandet när man lirar i en klan. Jag kommer nog att gilla BF:Vietnam för i 1942 så hängde mycket på tanksen och lite på infantriet. I vietnam blir det soldat springande om jag hört rätt. Vilket tilltalar mig. Kommer bli riktigt nice att ligga o smyga runt i huga gräset O släppa napalm från planen. Ahh så gytt

Som jag sa innan så har jag och många andra jobb o flickvän. Vad vi behöver är ett gäng grabbar som känner att detta skulle va kul och har kanske lite mera tid. Som kan rekrytera och börja dra igång spelandet.
Och som vet mer än mig om hur man ska gå till väga för att starta upp en klan.

Jag e 22år jag bryr mig iallafall inte om ålder o grejer så länge det blir kul och inte över barnsligt.

Så ta o slit iväg ett medelande om ni tycker att detta verkar vara något att ha.

Ha det Gytt!!

Permalänk
Medlem

Det låter kul med kraven. Jag har inte heller tid att typ spela hela tiden, men när det väl gäller så kör jag seriöst.
Jag är 20.

Permalänk

Bf:Vietnam har gått guld nu så det är bara att börja sukta totalt!:D

http://www.gamershell.com/news_BBattlefieldVietnamBGold.shtml

Och jag kan vara med och lira dvs om spelet är bra och det inte har cdkeyskydd=P

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk

Hur kan han ha lirat public om spelet släpps först den 18:e mars?

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize

Och jag kan vara med och lira dvs om spelet är bra och det inte har cdkeyskydd=P

Jag skulle rekommendera dig att läsa våra regler (§7) om du inte vill ha en varning i framtiden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonte-san
Hur kan han ha lirat public om spelet släpps först den 18:e mars?

Demo kanske, vet inte om det släppts men?

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

de har inte släppt nå demo, men kanske kommer senare (antagligen efter release av "storkovan"), det har funnits möjlighet att testa liret på nått café i sthlm dock, kommer inte ihåg namnet på´t ..

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk

Jag är väldigt med!

(Flickvän, jobbar, 24 bast & sugen som satan )

Permalänk

Får väl se om man skaffar spelet. Ett MP-Demo lär komma ut snart innan hela spelet släpps. Då kan man kolla hur det blir.
Men jo det kommer bli en del fordon att köra i spelet. Men eftersom banorna har blivit mer detaljrika med buskar och träd så blir det kanske mer folk som springer runt i skogen. Får se hur det blir:)

Är själv 19 om några veckor:) Bara en massa studier som håller mig från att spela. Rycker dock in i lumpen i sommar. Men tills dess så:)

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Är på, 20jordsnurr här...

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk
Medlem

jag är också med lugnt!
Har också flickvän men detta går före
Fast bara om jag får vara Helicopter pilot skoja, jag äger på marken

Permalänk
Medlem

Hoppas det blir mycket terräng som man inte kan köra fordon i, som i den där Vietnam-modden till BF1942. Ett problem med BF1942 var att många banor hade för många fordon. Iwo Jima och Wake är dock riktigt roliga med 32 players.

Permalänk

Ang. demo

Citat:

Unfortunately, we will not have a demo.

- Armando "Aj" Marini, chefdesigner på BF:V, källa.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Medlem

Jag tackar inte nej Låter väldigt roligt och ser fram emot detta spelet. Hoppas det är lika bra som Battlefield 1942. Något som lockar lite extra är Vietnam temat

Permalänk

jag är gärna med.
gillar upplägget med att inte vara överseriösa då jag har skolan att tänka på.

Visa signatur

Prescott 2.8GHz l 1024Mb ram l Asus 9600XT l Audigy2 l
Seagate 120Gb l Nec ND1300 l
Logitech Z-2200 l Samsung 172X l

Permalänk
Medlem

Skulle gärna hänga på o köra bf:v. om man ändå ska spela det så är det ju mycket roligare o köra i grupp me seriösa spelare

Permalänk
Medlem

Om det är bra och min nuvarande clan inte kommer att spela så.. kanske
18 år, Spelar BF med UK top #1 clan. Phoenix Rising PR^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pr0
Om det är bra och min nuvarande clan inte kommer att spela så.. kanske
18 år, Spelar BF med UK top #1 clan. Phoenix Rising PR^

Pratar svenska. Surfar på svenska forum. Bor i Finland. Spelar i Engelsk BF clan.

Confused

Permalänk
Medlem

jag är med, la nyss in en beställning på webhallen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Droogie
Pratar svenska. Surfar på svenska forum. Bor i Finland. Spelar i Engelsk BF clan.

Confused

jepp, i'm a strange man har även halva släkten i tyskland

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pr0
Om det är bra och min nuvarande clan inte kommer att spela så.. kanske
18 år, Spelar BF med UK top #1 clan. Phoenix Rising PR^

Ses den 15:e ;D

Själv kommer jag nog börja med BF:Vietnam, trött på BF1942 efter 1,5 år nu... Får se om det blir klan dock Och om det håller måttet först och främst.

Visa signatur

The only problem with Microsoft is they just have no taste. They have absolutely no taste. And I don't mean that in a small way, I mean that in a big way, in the sense that they don't think of original ideas, and they don't bring much culture into their products.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kevlar
Ses den 15:e ;D

aha team void

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med spelat Desert combat varje dag nu! så jag har erfaranhet

Visa signatur

AMD Athlon64 Venice 3000+ LBBLE 0520CPAW | MSI K8N Neo4 PLatinium | A-data cl2.5 512mb | 250GB 7200.8 Seagate S-ata | Sapphire X800XL 256mb PCI-E | Antec SLK3700BQE 350W
[color="red"]www.ac-at.com breaking <3[/color]

Permalänk
Medlem

Kaaanske det. 19 år. Eller så spelar man i någon liten kompisklan för skojs skull bara. Klanlirandet kan förstöra "roligheten" med spel ibland eftersom de flesta satsar mer seriöst. Men vem vet, det kanske kan bli superkul att hoppa in i någon klan i BFV.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk

Det låter roligt, jag är gärna med.

Jag är 19 år, född 84, och studerar på universitetet i Linköping.
Jag spelar BF lite till och från, dock inte alls public men jag antar att jag är hyffsat bra. Jag har dock spelat andra lagbaserade spel online, som t.ex. Team Fortress Classic till HL. Nu senast har jag testat UT2004. Även om jag inte spelat online på åratal hamnar jag oftast långt upp i rankinglistorna. Jag är mycket seriös i mitt spelande och jag antar att jag skulle fungera bra i en klan.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SantaClaus
Jag skulle rekommendera dig att läsa våra regler (§7) om du inte vill ha en varning i framtiden.

hey, hur kan man "antyda på innehav av piratkopierat material " som inte finns ännu?

Visa signatur

tihi

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur man styr helikoptrartna?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Bf:Vietnam har gått guld nu så det är bara att börja sukta totalt!:D

http://www.gamershell.com/news_BBattlefieldVietnamBGold.shtml

Och jag kan vara med och lira dvs om spelet är bra och det inte har cdkeyskydd=P

Spelet kommer självklarta tt ha CDKey-skydd är du inte villig att köpa ett exemplar utan fjanta dig med att ladda ner spelet så vill vi inte ha dig i BF:Vietnam.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Håller med ovanstående. Är spelet värt att spela är det värt pengarna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReqourD
Någon som vet hur man styr helikoptrartna?

Med tagentbordet

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!