Permalänk

köpa BFV

Hej undrar hur ni har gjort elr ska göra. elr tänker inte alls göra.

själv ska jag vänta några Patchar

Visa signatur

---------------------------

Permalänk
Medlem

Köpte det för några dagar sen.

Tycker mycket av kritiken är ganska onödig. Blev nästan positivt överraskad!

Visa signatur

//anno

Permalänk
Medlem

Har inte råd för 5 öre

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk

Fullt av historiska fel, sånt tycker vi inte om.

Permalänk
Medlem

Beror helt på om det blir en ny dator eller inte.

Permalänk

Jo jag har kört. Var mycket buggit men FETT kul :P. Älskar att dom lagt in riktigt musik och radio grejjen nice. Frågan är finns det några bra servers uppe da.?

Visa signatur

---------------------------

Permalänk
Medlem

Redan köpt och är väldigt nöjd. Visst finns det en del buggar, men det är ändå kul att spela.

Permalänk
Medlem

Fullt spelbart faktiskt. Gillar dock inte att behöva köra utan AA-AF . Men det fixas väll snart.:cool:

Visa signatur

CM Storm Sniper, Intel I7 930,SSD 80GB X25-M G2, 1 TB WD Caviar Black,Corsair 6gb DDR3 1600Hz, PowerColor 5870 PCS+, Corsair HX650w, AC Freeser 7pro. W7 pro 64-bit. och ett j..a glatt humör!

Permalänk
Medlem

tänker nog köpa BFV när det har kommit en eller flera patchar hoppas att dom fixar så man kan ha AF-AA på.

Permalänk
Hedersmedlem

Inte köpa alls. Har nog med spel jag inte hinner med ändå

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

har redan köpt och lirat det, älskar det. har inte märkt av någon bugg än förutom en ljud bugg möjligen. och så var min cd sönder när jag fick den...hehe

Permalänk

Jag kommer inte köpa det själv tror jag. Brorsan brukar köpa sånt:p

Men annars så tycker jag att det är värt pengarna. Som sagt så är det lite buggigt. Men det fixas inom kort med patchar. Det är väldigt kul att spela.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pannkakskungen
Fullt av historiska fel, sånt tycker vi inte om.

Ähhh, det ska vara spelbart också

Och dom beryktade tunnelnätverken som vietcong använde vore kul att se. Hoppas DICE lägger till dom på någon map i en senare patch.

Visa signatur

# 1 "Arbetshästen": P4 2.0 Ghz, Radeon 9600 128Mb, 512Mb RAM.
# 2 "Kebaben": 333Mhz, Savage4 32Mb, 64Mb RAM.
# 3 "Odöpt": Acer Aspire 5021WLMi

Permalänk

Jag köpte det och blev besviken. Jag lyckades dock sälja vidare spelet till en klasskamrat, som tyckte om det mer än jag.

Permalänk
Medlem

Jag gillar inte alls bf. Däremot är det UT2k4 som gäller !

sorry var bara tvungen, niltan ;=)
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=26494...

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk

hehe. Testade demot till ut04. Känns meningslöst o bara springa runt och panga
Men asså när kommer nästa patch till BFV. hörde nån säga att det var på väg.;)

Visa signatur

---------------------------

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jurij
Ähhh, det ska vara spelbart också

Och dom beryktade tunnelnätverken som vietcong använde vore kul att se. Hoppas DICE lägger till dom på någon map i en senare patch.

Jo, men att lägga till saker som inte användes i kriget känns lite amatörmässigt, de borde ha gjort en googling innan de började göra spelet.

Permalänk

Jag har det och jag älskar det.
Dock så hoppas jag att man kan rätta till dom buggarna och missarna (som Pannkakskungen säger).
Laggpatchar osv kommer komma, inget spel som jag spelat är perfekt från början (och många är det inte ens i verssion 1.6).

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk

Ska dom rätta till de miss jag tänker på, att ta bort de Mi-8 helikoptrar som de gett kommunisterna, så blir det en rejäl patch.

Permalänk
Medlem

Skulle dom köra exakt efter verkligheten skulle spelet bli ännu värre till amerikas fördel. Redan nu har ju USA bättre. M60 snubben är för mycket t ex.

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk
Medlem

Förhandsbokade det, spelar det, älskar det.

Visa signatur

Speldator: Intel i5-7600K @4,95Ghz - BeQuiet PureRock - MSI Z170A SLI Plus - Corsair RM550x - Asus RTX 2070 ROG Strix Advanced 8GB - MSI Optix MAG271CQR 27” 1440p 144hz - 8Gb Corsair Vengeance 2400Mhz DDR4 - Samsung 850 Evo + WD Black M.2 SSD - NZXT S340

Jobbdator: HP Elitebook X360 2018 - 16Gb DDR4 - 256Gb PCI-e SSD - Intel i7-8650U

Konsol: Xbox Series X

Permalänk

Klart mn ska köpa bfv, det är faktiskt riktigt roligt fast ennu obalanserat, man kanske ska vnta tills nästa vecka då första pachen släpps

Visa signatur

>>>sven<<<

Permalänk
Medlem

Ähhh...sluta prata om balansering. Dom som vill ha lite utmaning ä NVA/VC å USA finns där för de som voill ligga på latsidan

Visa signatur

Speldator: Intel i5-7600K @4,95Ghz - BeQuiet PureRock - MSI Z170A SLI Plus - Corsair RM550x - Asus RTX 2070 ROG Strix Advanced 8GB - MSI Optix MAG271CQR 27” 1440p 144hz - 8Gb Corsair Vengeance 2400Mhz DDR4 - Samsung 850 Evo + WD Black M.2 SSD - NZXT S340

Jobbdator: HP Elitebook X360 2018 - 16Gb DDR4 - 256Gb PCI-e SSD - Intel i7-8650U

Konsol: Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Ska inte köpa alls

för sleten burk =/

Visa signatur

"How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck would chuck wood?"

Permalänk
Medlem

Köpte det av en klasskompis (som inte tyckte det var kul), det är kul underhållning för nån timme lite då och då.

Visa signatur

Jag kör Einstein@home: http://einstein.phys.uwm.edu/

Permalänk

jag säger till mig själv hela tiden. vänta några patchar vänta några patchar. Men jag kan bara inte vill bara åka o köpa skiten. Men som tur är sätter hålet i pengapungen stopp för investeringen

Visa signatur

---------------------------

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x1zt
Skulle dom köra exakt efter verkligheten skulle spelet bli ännu värre till amerikas fördel. Redan nu har ju USA bättre. M60 snubben är för mycket t ex.

Jag har inte spelat spelet och har inga som helst planer på att göra det, men stämmer det du säger att M60 är bra? För i verkligheten var så icke fallet, M60 är en riktig skitkulspruta.

Permalänk
Medlem

Själva gubben är bra. Han har Anti-tank, M60 som i spelet är ett riktigt höjdarvapen & medic..

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk

köpte skiten men det var skräp.....så jag lämnade in det mot UT2k4 istället...så himla mkt bättre.

Visa signatur

-|P4 2.52Ghz | 1024MB DDR | 180GB HDD | Radeon 9500 | XP PRO | NOC 9Glr 19" | Mx500 & Steelpad 4D|-

Permalänk
Medlem

(M60 - rekyl + law) > infanteri + pansar + flygplan + helikopter

Argh!