Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hur ser det ut när någon fuskar då?
Det där med att se genom väggar och liknande. (lirar inte själv så jag vet inte)
Men killen tycks vara duktig.

Permalänk
Medlem

jag tycker att han stannar lite väl fort med siktet även om han bara skulle slängt iväg några skott. Fusk.
Säger jag.

Permalänk
Medlem

Ibland så säger folk som spelar på publick att han fuskar också... Så man vet ej vad man ska tro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av karim
jag har demot http://193.11.236.26:1234/karim/brejn.se/arbeten/iceman.dem

Hur öppnar man denna filen då?

Permalänk
Avstängd

vet inte hur fusk funkar, men det ser lite lustigt ut

Visa signatur

Messerschmitt Owns Your Ass

Permalänk
Medlem

Hmm... Johnny R...
Jag tror jag har sett demos med han förut och han är sjukt bra.

Visa signatur

Cheer up m8 :) Honda power!
"Om man tänker en tanke, så är den tanken inte den tanke man tror att man tänker. Utan det är den tanke som får en att tro att man tror den tanke man tror att man tänker."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klabbe
Hmm... Johny R...
Jag tror jag har sett demos med han förut och han är sjukt bra.

det är inte johhny r som fuskar utan Iceman Johnny r tar bara demot

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av grubben
Killen rör sig som en nybörjare.
Tur eller fusk, inge skills där inte.

Jo jag håller med, men det ser ut som siktet dras upp mott huvudet från marken, men om det hade varit AIM BOT så hade väl siktet åkt dit första gången fiendens syndes, Jag kan kolla upp det där demot om nån tipsar en sida med WH så man kan se ! Inge cheaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat nu

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jca
Hur öppnar man denna filen då?

Lägg den i din cstrike map, sen startar du den genom consolen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColtrasteN
Lägg den i din cstrike map, sen startar du den genom consolen.

Aha... har som sagt inte CS...

Permalänk
Medlem

Tror inte han fuskar han köpte väl bara några lotter i början..
Sånt där händer faktiskt rätt ofta

Visa signatur

hädelse!

Permalänk

Jag tycker hans rörelser ser väldigt noobiga ut och om han ofta anklagas för fusk tror jag nog han fuskar...Man kan göra sånt men inte HAN...
Varför får jag upp half-life 2 menyn när jag öppnar demon?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klabbe
Hmm... Johnny R...
Jag tror jag har sett demos med han förut och han är sjukt bra.

heh, jag kolla på hemsidan som karim hadde gjort åt dom och det är bara en som har "snott" Johnny R's nick

Visa signatur

MSI MS-6391 | Intel P4 1700MHz | 256 mb ram | GeForce 3 Ti200 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av h-lund
heh, jag kolla på hemsidan som karim hadde gjort åt dom och det är bara en som har "snott" Johnny R's nick

hehe visste inte ens att han var känd. Ska snacka med han

Permalänk
Medlem

Om man ska dömma genom att bara kolla på den där händelsen så skulle jag säga att det är fusk eller OTROLIG tur. Att göra en sådan sväng och få siktet rakt på huvudet i exakt höjd och skjuta i exakt samma ögonblick är väldigt svårt. Efter 4 års CS-spelande kan jag ju säga att det inte är något som händer speciellt ofta heller. Men att banna en person eller att utesluta denna från en klan p.g.a. denna händelse bör man nog inte göra - det kan ju som sagt vara äcklig tur. Men om detta skulle upprepa flera gånger sig så skulle jag inte tveka längre.

Visa signatur

Levnadsstandarden i Sverige är numera så hög att endast ett fåtal når upp till den.

Permalänk
Medlem

Jag skulle nog tro att det är fusk, Ser ju ut som om att han bara spelar med en hand där ett tag eller nått. Varför siktar han i backen en stund när han går fram mot korsningen? Man bör ju hålla siktet någonstanns i huvudhöjd ifall det skulle komma ut någon.

Sedan så tycker jag nog att han verkar följa något genom väggen där. Dock så var det längesedan jag spelade CS men det ser väl ganska troligt ut.

Men om han gör sånt där ofta och folk anklagar honom för fusk så är det nog så. Iaf om han alltid spelar sådär

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Att han siktar i backen tror jag är för att han använder powerstrip, och då höjer gamman. För att kunna se radarn, så måste man få radarn mot en vägg, eller liknande.
Fasten han inte fuskar, så skulle inte jag vilja ha med honom i min klan iaf...
Tar det inte så seriöst , och har man nån i klanen som blir anklagad hela tiden, så drar det ner "roligheten" med att spela mot andra klaner. Om han nu bara är BRA, så är det ju inte nån stor förlust om man kickar honom.
Han e ju lite skum...

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Grubben
Killen rör sig som en nybörjare.
Tur eller fusk, inge skills där inte.

Jag håller med, han rör sig helt fel.
men om det är fusk eller inte kan man inte säga om det bara hänt en gång...

Jag säger lotto

Permalänk

haha han fuskar hårt!! kolla bara hur han försöker dölja det när han går bort från lådorna! fast jag är inte 100 på det... men kicka honom från klanen lätt! om han inte fuskar så är han inte frisk!! kolla bara hur han rör sig

Permalänk
Medlem

Otrolig tur eller fusk. Man ser ju att killen inte e speciellt bra. Man kan ju skymta gubben där uppe när "fuskaren" gömmer sig första gången. Men vad då fuskaren gör är att han springer rakt ut med ner i marken och åt fel håll och när han kommit ut en bit vänder han sig blixtsnabbt uppåt och avfyrar. Han är i vilket fall inte duktig men han kan haft en himla tur. Han hade iaf en himla tur att han där uppe inte hade snabba reaktioner.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av karim
Ibland så säger folk som spelar på publick att han fuskar också... Så man vet ej vad man ska tro

fniss ... säg någon spelare som spelar public och har bra stats, som INTE blir fuskanklagad...

Och din Film på 20 sekunder är inte direkt något bevis, på att han fuskar

Visa signatur
Permalänk
Medlem

njae tveksamt... men men
kan iaf säga att han var juh lite vilsen

Permalänk
Medlem

Han vet att han är där. Han vänder sig om för att antagligen gå till bananen och runt hela banan för att ta han bakifrån. Men så hör han han sjukta. Vänder sig om så är det antingen aimboten som gör resten eller så har han ganska mycket tur.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzaki
Han vet att han är där. Han vänder sig om för att antagligen gå till bananen och runt hela banan för att ta han bakifrån. Men så hör han han sjukta. Vänder sig om så är det antingen aimboten som gör resten eller så har han ganska mycket tur.

kanske det dumt val om ahn skulle ta bannen. Det är ju långt... fienden skulle bli mistänksam..

Permalänk
Medlem

Tror inte det är fusk, har lyckats göra en hel del sånna moves själv när jag spelade förr, var ganska lätt då, nu vet jag iofs inte hur det är längre. Men men, tror inte det fuskas inte just på den filmsnutten du hade här iallafall!

Visa signatur

Asus M2N32-SLI Deluxe - AMD Athlon64 X2 Dual-Core 3800+ - Xilence Cooler K8 Heatpipe - Corsair 2x1024MB DDR2 PC2-5300 667Mhz CL5 - Connect3D Radeon X1650Pro 512Mb - 2 X Seagate Barracuda ST3320620AS 320GB - Samsung SH-S183A Dual-Layer DVD +RW/R

Permalänk
Medlem

Ser ut som fusk i mina ögon. Angående att siktet skulle ha låst sig på CT'n där ifall han haft aimbot på. Aimbotsen idag går att ställa in rätt rejält. Enkel sak som gör detta väldigt svårt att avgöra är om personen i fråga satt aimboten på att gå igång när han tex skjuter eller trycker på en specifik knapp. Kolla fler ineyesdemos och kolla om han gör några underliga byten av targets mitt i eldstrid. Skulle inte vidta några åtgärder om man inte hade haft mer bevis än detta.

Visa signatur

Winchester 3500+, Sapphire X850XT,2x512 Kingston hyperX,2x200Gb Diamondmax10,DFI Lanparty Nf4-sli dr
(23:42:26) <@Garland|Greene> peGGy: du är inget annat än en attentionwhore, så dig skiter jag fullkomlit i

Permalänk
Medlem

lite skumt att han stannar till vid gubben så snabbt.... Det verkar som fusk där... Men o andra sidan så skjuter han innan han siktar i huvudet på killen så det verkar vara lotto... Men skills är det absolut inte ;=)

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frux
Man ser att han snurrar runt med "sin egen sensitivity", hade det varit fusk som snurrade åt honom så hade han snurrat runt på i princip en enda frame bara.

Kommer ihåg från den tiden jag fuskade lite oskyldigt... då var det bara att ställa in spin rate eller vad det hette. Sedan kunde man sätta pricksäkerheten på aimboten (0-100 %). Lite småkul att reta de små lirarna

Visa signatur

MSI K9N SLI Diamond | MSI Diamond HDMI 7600GT | AMD X2 4200+ | 1GB Kingston HyperX| 32" LG 5000:1 screen | Asus EeePC 701

Permalänk
Avstängd

Han ser fienden, gömmer sig i hörnet. Springer sen efter bomben, sen hör han att någon skjuter mot honom, han blir skrajj och får ryck och lyckas skjuta ner motståndaren.

Han siktar in i väggen för att när han senare sidesteppar så kommer siktet i rätt position. Han smyger inte för att han vet att fienden vet var han är.

Fusk? Nej.

Visa signatur

2500+ | 8RDA3i | 512 DDR | 80gb | 9600pro |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReliC
Han ser fienden, gömmer sig i hörnet. Springer sen efter bomben, sen hör han att någon skjuter mot honom, han blir skrajj och får ryck och lyckas skjuta ner motståndaren.

Han siktar in i väggen för att när han senare sidesteppar så kommer siktet i rätt position. Han smyger inte för att han vet att fienden vet var han är.

Fusk? Nej.

Varför hämta bomben när han e CT ? O_o