PowerColor ati radeon 9600 pro

Permalänk
Medlem

PowerColor ati radeon 9600 pro

Tjena gott folk!!

Värkar som inte jag är den ända som har ett EZ kort med ati radeon 9600 pro från Powercolor har samma program som en annan kille hade Jag har på Core: 397.29 och memory: 202.50
fast det står på kartongen att jag ska ha 400/400 och det har jag inte. Isåfall vad finns det man kan göra åt detta??

http://www.bolina.hsb.se/hsidor/infreeze/mm.JPG

Permalänk

jo du har nog 400/400 eftersom den sista memory står i dubbel så 400 är 200. DOCK så ska riktiga 9600pro kort ha 400/600. Så står det 400/400 på förpackingen kan du nog inte göra något tyvärr. Förutom att testa att klocka. Men om det ej stog 400/400 elr EZ på hemsidan du köpte elr i butiken du köpte ifrån så kan du klaga och få nytt.

Visa signatur

---------------------------

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KimpisKompis
jo du har nog 400/400 eftersom den sista memory står i dubbel så 400 är 200. DOCK så ska riktiga 9600pro kort ha 400/600. Så står det 400/400 på förpackingen kan du nog inte göra något tyvärr. Förutom att testa att klocka. Men om det ej stog 400/400 elr EZ på hemsidan du köpte elr i butiken du köpte ifrån så kan du klaga och få nytt.

okej tack så mycket fast det står inte EZ på förpackningen

Permalänk

Men det bästa du kan göra är att gå dit du köpte den och säga sanningen fast med lite överdriv så kanske du får en ny. Eftersom det här med EZ är ett sånt dumt påhitt att det är lurejdrei. Alla vet ej att Orginal 9600pro går på 400/600. Nej usch för EZ skit.

När jag köpte mitt Radeon9600pro. Då kollade jag ej på vad minnena och coren låg på. Jag bara litade på att alla Radeon 9600pro var vell likadana. Om mitt skulle vart EZ skulle jag få überfnatt.

Visa signatur

---------------------------

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KimpisKompis
Men det bästa du kan göra är att gå dit du köpte den och säga sanningen fast med lite överdriv så kanske du får en ny. Eftersom det här med EZ är ett sånt dumt påhitt att det är lurejdrei. Alla vet ej att Orginal 9600pro går på 400/600. Nej usch för EZ skit.

När jag köpte mitt Radeon9600pro. Då kollade jag ej på vad minnena och coren låg på. Jag bara litade på att alla Radeon 9600pro var vell likadana. Om mitt skulle vart EZ skulle jag få überfnatt.

jo men kan det itne ha med att minnena är på 2*200 mhz istället för liksom på själva sidan står det heller inte att det är EZ kort alltså där var jag köpte det eller på kartongen. plus en annan kille skrev något liknande just om powercolor angeånde minnena ör jag får 8000 poäng på 3dmark01