Permalänk
Medlem

Någon som känner för att dra en hunt någon gång?

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tarang
Någon som känner för att dra en hunt någon gång?

Så fort jag mastrat commando bara Är 2040 just nu. Borde vara master på tisdag senast om jag pressar. Kommer då vara TKM+Commando+Pistooler 0030.

Edit: Heter HMB på chimaera nu, startade ny gubbe för inte så länge sen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Battlefield
Har velat testat detta spel ett bra tag men inte kännt mig sugen på att köpa det då jag inte vet hur det kommer flyta på min dator. Så jag har suttit och väntat på en trial och nu har dom äntligen släppt en. Enda haken är att man måste bli betalmedlem på fileplanet :evil: http://www.fileplanet.com/promotions/starwars_galaxies/

Whyyyyyyyyy:(

Jag har spelet och är samtidigt medlem på Fileplanet. Min bror ska eventuellt testa trialen men om han ångrar sig så kan du få den, om du är sugen dvs.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bOnO
Trodde det var rebellerna som hade övertaget... känns så iaf, man blir ju stucken i ryggen av en CM vilken starport man än åker till... men de får smisk ibland, dock resulterande i att man själv clonar med 1000mind wound

Jag hatar CM, fick 800 i mind wounds tack vare ett sånt a*¨ä!!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chaos
Jag har spelet och är samtidigt medlem på Fileplanet. Min bror ska eventuellt testa trialen men om han ångrar sig så kan du få den, om du är sugen dvs.

Njae kan nog vänta, gissar att dom släpper trial versionen till alla efter nån vecka. Har egentligen inte tid att spela nått just nu, mycket som ska vara klart i skolan innan sommaren

Men tack ändå.

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Jag hatar CM, fick 800 i mind wounds tack vare ett sånt a*¨ä!!

Och jag som håller på att träna till CM

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
Två lite intressanta länkar:
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=GCW...
http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Tes...

Fan att dom tog bort razor-knuckles

Nice med DWB länken, tanken är väl att man ska dra ditt guildet i dagarna, ska va svårt som tusan har jag hört dock

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bOnO
Nice med DWB länken, tanken är väl att man ska dra ditt guildet i dagarna, ska va svårt som tusan har jag hört dock

Hehe, det rekommenderades väl 40 pers för att klara av skiten så lätt lär det inte va Nån som är sugen på nån grotta eller så snart? Är TKM+Master Commando nu. Har bara 0030-pistoleer att fixa

Permalänk
Medlem

Dom har enorm Kinetic resist också, vissa har 90% faktiskt. Enda dom verkar skadliga mot är elektricitet. LLC dvs och då måste man vara BH för att effektivt använda det.

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

var och kikade lite i bunkern innan.. tyckte superbattle droidsen gjorde mindre skada än de på corvetten... man klara sig rätt ok.. de tar iof 100år att döda hehe

tur man är rifleman/pikeman då.. (elec/acid skada)

Permalänk
Medlem

Fy satan vad bunkern var svår alltså. Var tvungen att ta en titt på den igår med en liten grupp i mitt guildet (6 pers med mig). Blev ruggigt svårt när man kom lite längre in i bunkern och resten av alla grupper som var där började tunnas ut.

Permalänk
Medlem

Har nyligen droppat min Master BH titel och grindat upp Master Doc (samt snart Master Rifleman, fjuttiga 300k rifle xp till behövs) och undrar lite över den här återupplivnings förmågan som jag numera har. Vad händer om någon buffad dör och jag sen återupplivar honom, har han sin buff kvar då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lind78
Har nyligen droppat min Master BH titel och grindat upp Master Doc (samt snart Master Rifleman, fjuttiga 300k rifle xp till behövs) och undrar lite över den här återupplivnings förmågan som jag numera har. Vad händer om någon buffad dör och jag sen återupplivar honom, har han sin buff kvar då?

Om en buffad person dör förlorar han sina buffs, men eftersom du e doc kan du ju enkelt buffa om honom

Visa signatur

"My bonnie lies over the ocean, my bonnie lies over the sea, MY DADDY LIED OVER MY MAMMY ! AND THATS HOW THEY GOT LITTLE ME !!!"

Permalänk
Medlem

Jo det kan jag ju så klart men det går inte alltid, typ som när jag var gruppad med några i klanen och vi var på väg mot The Aukley (bossen i geo caves) och en helt plötsligt upptäcker att hans buff (inte jag som buffat) rinner ut. Sliter fram min buffdroid och sätter på doctor hatten för extra bra wound treatment men får medelandet att det inte går att buffa där jag befinner mig

Var bara springa ut igen. (vi hann dock lagom in igen tills bossen spawnade och kom därifrån som gruppen som gjort mest dmg på honom och fick 2 st bones vardera, hehe).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lind78
Jo det kan jag ju så klart men det går inte alltid, typ som när jag var gruppad med några i klanen och vi var på väg mot The Aukley (bossen i geo caves) och en helt plötsligt upptäcker att hans buff (inte jag som buffat) rinner ut. Sliter fram min buffdroid och sätter på doctor hatten för extra bra wound treatment men får medelandet att det inte går att buffa där jag befinner mig

Var bara springa ut igen. (vi hann dock lagom in igen tills bossen spawnade och kom därifrån som gruppen som gjort mest dmg på honom och fick 2 st bones vardera, hehe).

Acklay bones, hade jag inte tackat nej till

någon som har en Nightsister energy lance eller schematic till den att sälja så är jag intresserad.. lootade 6st vibroblade motors av NS queen i förrgår ( de är super rare)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bOnO
Acklay bones, hade jag inte tackat nej till

någon som har en Nightsister energy lance eller schematic till den att sälja så är jag intresserad.. lootade 6st vibroblade motors av NS queen i förrgår ( de är super rare)

Mmmm Energy lance, tror det finns 2 lootade schematics på hela chieamera super rare och den suger

Visa signatur

I7920 @ 4Ghz, 12gig ram och 9800X2 (Väntar på GTX 480)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shai Tan
Mmmm Energy lance, tror det finns 2 lootade schematics på hela chieamera super rare och den suger

Kul att ha iaf

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

PvP har tappat sin charm, det är ett krav att du har 4040 doc och fina janta-cure poison/disease packs. För mycket CM's överallt nu.

Har gått över till PvE helt, är och köttar solo mestadels nu och letar efter någon trevlig loot. Elders, Protectors och Spellweavers är väl dom som dör mest för min klubba.

Ser ni Essa Alioste springandes runt på Dathomir så hojta till.

Permalänk
Medlem

Kan bara hålla med om att PvP är "lite" trasigt och är grymt trist att det antigen är CM/Rifleman eller en mall med 4040 doc :/
Efter min sista stora PvP fight så har jag alvarligt börjat fundera på att lägga PvP på hyllan tills pub. 11 släpps, där dom tydligen skall ändra en hel del av PvP delen i spelet. Fast det är ju långt dit än

Permalänk
Medlem

Fast jag har förstått att PvP fått lite nytändning på chimaera i form av GCW strider... främst då imp PAn "KDS", som ju utför raider till höger och vänster.. de roleplayar ju dessutom... synd man missat alla slag dock

Permalänk
Medlem

Ända roleplaying KDS håller på med är deras "Battle reports" på forumet. Men vist är det mycket PvP på chimaera med KDS i spetsen på imp sidan tack vare att dom är så stora, dom får lätt ihop 30-50 pers från dera PA bara plus alla andra imp PA.
Idag te.x. så fick jag medalande vi guildchaten att ett PA på Naboo ville ha hjälp från oss, så jag plockade ihop min utrustning och tog första bästa shuttle till för att hjälp dom. Men när jag kom fram var det redan för sent. 30 KDS (plus några andra) spelare hadde redan förstört deras bas och dom stackarn var bara 5 stycken, dumt att vara så lite när deras bas är vul.
Dom riktigt stora slagen håller nu till på vid Liberty Bay på Corelia där ett par rebel PA's har satt upp ett gäng baser (bl.a. mitt PA - JEA) och striderna där är riktigt stora då det oftast är många rebeler där som håller vakt, och fler kommer när det drar ihop sig till strid. än så länge är alla baserna kvar Fast striderna där är nästan löjliga när båda sidorna har sjukt många CM's som kastar sina små blå bollar :/
Om dom nu kan få till en vettig nerf på CM så kan det nog bli riktigt roliga strider där, men som det är just nu är det bara sjukt.
Men vill du se stora strider så kom förbi runt 11-01 tiden då det oftast av någon anledning brukar vara strider där.

Permalänk
Medlem

hehe fett... ska svänga förbi ikväll kanske..

ja en CM nerf är ett måste innan jag börjar med pvp igen...

Permalänk
Medlem

Gött, börjar få ordning på min gubbe nu. Är TKM och master fencer, ska även fixa pistoleer 0040 samt smuggler 0040 och sen lägga resten av poängen på smugglerträdet eller pistoleerträdet. Var lite till force crystal cave idag, fyfan vad lätta dom är nu, dom kan ju inte träffa mig, visst tar det lite tid men dom gör ingen skada på mig Börjar bli riktigt sugen på hårdare grottor och saker nu. Typ geo cave eller DWB

Permalänk
Medlem

Hehe, hittade en smått lustig filmklipp på IGN.com:s SWG-forum.

Enjoy!
http://www.moscartel.com/Helios_Men.wmv

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Heh, gick rätt fort att tröttna på fencer, satsar på master swordsman + master rifleman + master brawler + tka 4000 nu. Bäääästa PVE-yrkena i spelet

Edit: Haha, så ful film

Permalänk
Medlem

efter ett tags icke-swg-spelande så ska jag nu ta och fixa upp min TKA till master.

Är det fortfarande Quenkers som gäller för snabb bra Unarmed?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chaos
efter ett tags icke-swg-spelande så ska jag nu ta och fixa upp min TKA till master.

Är det fortfarande Quenkers som gäller för snabb bra Unarmed?

Jo quenkers är goda. Du kommer älska TKA när du mastrat det, blir en rätt sjysst boost i skada

Permalänk
Medlem

Börjat arbeta mig uppåt i TK-yrket. Går riktigt fort när man jagar quenkers.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
Jo quenkers är goda. Du kommer älska TKA när du mastrat det, blir en rätt sjysst boost i skada

jo lillebror blev en Master TKA och han whoppa mitt ass. Ska väl ta och Mastra det sen vänta på det nya jedi systemet så man kan leka lite med jedi,.