Hur får man paren att göka i Singles?

Permalänk
Medlem

BILDER, FILMER!

Permalänk
Medlem

"knulla" måste vara dagens fulaste ord.

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Avstängd

jo, fram med bilder.

blaze - testa installera om spelet ?
du kanske fick nån barn-version av spelet... vem vet

Visa signatur

P4 1,7 ghz - 512sdram - geforce 3 ti 500 - 17 tum - 60
*bort* Referallänkar ej tillåtna! /Najk

Permalänk
Medlem

barn version?
Gubbfan har ju en dase på 40cm minst!

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

Ja, men de gör ju inget med varandra
Finns det något som är ivägen för sängen?
Förresten det kanske är storleken som skrämmer henne?

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Jag tror trådskaparen har sett för mycket skräpprogram á la "For love or money"/"Bachelor" samt porrfilm på tv...

Visa signatur

//Sami

Permalänk

Ett bra "datingspel" är Love Hina på GBA! (Dock bara på japanska)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mak
vet inte va d är för fil men den kommer tillbaks när man spelat d, men när man tar bort den igen står d att man har 1 timma kvar å spela. den ligger i c:\document and settings\all user\delade dokument\softwrap (elller nåt sånt)

Har installerat trial-demot, hittar inte nån softwrap mapp på hela min dator, nån som vet vad den faktiskt heter?
Hittade dock en dold mapp i installationsfoldern, men de filerna kom tillbaka så fort man startade spelet, och man fick fortfarande läsa att ens trial var över.

Då gick jag in i registret och tog bort allt från Trymedia, Singles och ActiveMark

Visa signatur

CalleH

Permalänk
Medlem

funkade de då? har du spelat innan? man måste spela de för att den ska komma upp tror jag, det är filen som håller reda på hur läng du har spelat. å den kommer tillbaks när du spelar igen.....

Visa signatur

Msi K8T Neo || Amd Athlon64 3000+ || Radeon 9800 pro || Kingston 1024Mb Pc3200 || Seagate Barracuda 120Gb + 200Gb + 400Gb

Permalänk
Avstängd

Du behöver nog inte köpa det spelet för att veta hur man gör, dvs skaffa dej en riktig tjej. Själv avskyr jag såna där tjejspel

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

Det här var nog den roligaste tråden någonsin. Dagens garv.

Permalänk
Medlem

Jag har ju en riktig tjej! de e ju VI som vill att dom ska göka
o ne spelet e inte på tyska o ja de e ljud i spelet

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

det funkade för mig nyss å jag har demot så de borde ju funka för dig... vill dom inte göra de när du trycker på "make out in bed" (eller va de står) eller kan du itne trycka på den??

Visa signatur

Msi K8T Neo || Amd Athlon64 3000+ || Radeon 9800 pro || Kingston 1024Mb Pc3200 || Seagate Barracuda 120Gb + 200Gb + 400Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joel.lindgren
Ett bra "datingspel" är Love Hina på GBA! (Dock bara på japanska)

finns översatt rom verision

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Storföretagaren
Gökspelet...

Är det lätt att komma i gång? Jag menar om man blir tvungen att först läsa igenom 450 sidor instruktioner väljer åtminstone jag nog att avstå.

Frågar lite mer innan jag bestämmer om det är värt besväret att ladda ner det.

Vad är det man egentligen ser under "akten"? I Sims syns det liksom lite sporadiskt med guppande täcken etc. Hör man ljuden också under akten?

Börjar man om igen om man inte lyckats inom en timme, vilket demon är begränsad till.

Spelet slutar alltså när man gökat färdigt?

Det är hyfsat lätt att komma igång, finns en guid i spelet också.
Man ser från midjan och uppåt , och ja, man hör ljuden
Man börjar inte om även om man lyckats inom en timma, och spelet är inte slut när man gökat. det finns olika läggen att spela i också.

Visa signatur

Msi K8T Neo || Amd Athlon64 3000+ || Radeon 9800 pro || Kingston 1024Mb Pc3200 || Seagate Barracuda 120Gb + 200Gb + 400Gb

Permalänk
Medlem

hittar det inte demon på sidan.

Permalänk
Medlem

när dom ska göka så lägger jag en i sängen, sen klickar jag på på snuggle in bed.. enda jag får fram då är " *säng icon* ?"
även fast jag har dubbelsäng o max på allt

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

Står sängen tillgängligt?

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mak
funkade de då? har du spelat innan? man måste spela de för att den ska komma upp tror jag, det är filen som håller reda på hur läng du har spelat. å den kommer tillbaks när du spelar igen.....

nope, så nu har jag gett upp det projektet:P

Visa signatur

CalleH

Permalänk
Avstängd

Varför inte göka din brud istället :D? måste vara bättre:)

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-
-=Clock=250x10.5 | 11-2-2-2 [Sync][CPU Interface enable]=-

Permalänk
Medlem

Varför vill man se pixlar para sig?

Visa signatur

Tjoflöjt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korvskall
Varför inte göka din brud istället :D? måste vara bättre:)

Haha precis.

Permalänk
Medlem


måste ju ha nåt i pauserna
ja de e sant, enda dom gör i detta spelet är
Beställa pizza
Bajsa
Borsta tänderna
Laga toan
gå till jobbet när dom är sugna.

repeat

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Avstängd

Om du nu måste hångla i spelet, så kanske hon kräver kondom för att ställa upp. Det är bara att sticka ut till affären och köpa.

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk

ARGH väntar förtvivlat på 1h-trial versionen hehe

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Medlem

den med Q = 9999 money funkar för mig.. fast pengarna ändras först när man köpt nåt

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Hedersmedlem

Det finns flera fusk eller trainers som det kallas på www.megagames.com. Jag startade en helt ny "bana", lade in alla fusken (5st), köpte en dubbelsäng, klickade på snuggle in bed. När de låg i sängen och myste så klickade jag på den andra partnern (t.ex. tjejen om jag "styrde" killen) och så fick jag upp alternativ där "have sex" eller liknande fanns med. Inte för att man såg så mycket, men endå

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem

Man får lugna sig med hånglet tills helgen, då har man mycket tid över. Se till att kärringen lär sig städa snabbt så att det är rent överallt. Köp dyra prylar som inte går sönder så ofta, samma med badrummet, ju bättre prylar, ju snabbare går reningen Ju dyrare kylskåp, ju bättre mat och ju snabbare blir dom mätta.
Att vara ren innan hånglet leder snabbt till att få båten i dockan

Kul spel, men ett minus är att det finns alldeles för lite prylar att välja mellan.
Och varför kan man inte ha ett swinger party?

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem

det tog mig ca 3-4 timmar innan jag fick dem o göra "the wild thing".
utan fusk. förstår inte vad ni har problem med

det är bara o prata o prata o prata. gulla som fasen med det ni kan gulla med
o låt dem få göra deras små upptåg när de faller in.

Om de inte är på humör så e det klart att de inte vill göra nåt.
Låt dem få gå på toa o äta osv innan så de är nöjda på den punkten.
sen är det bara o ösa på snacket.

ni har inte missat skillsen de får då?

Permalänk
Medlem

jag har gett upp... mitt spel e fucked tror jag

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf