Drivrutin till Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer for Bluetooth?

Permalänk
Medlem

Drivrutin till Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer for Bluetooth?

Hej!

Jag har ett problem..
ja behöver drivrutiner till en:
Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer for Bluetooth (tror de egentligen det är till dess sändare/mottagare.. "dongeln")

man kan inta ladda hem från Microsofts hemsida för där står det att man måste använda CD-Romskivan man fick till den (som ja slarvat bort) och ja har även provat IntelliPoint 5.0 som ja hörde man skulle kunna använda.. men de går inte ändå.. Windows (XP SP1) kan inte hitta fram några drivrutiner till sändaren/mottagaren (bluetooth-donglen)

Så det jag undrar är nu om någon här vet hur man ska fixa in drivrutiner till USB Bluetooth-donglen?

Eller om någon som äger denna mus är villig att kopiera in de filerna som behövs å skicka upp dom på en ftp till mig (10mbit).

Skicka ett PM här så kan ja skicka min msn-adress eller dylikt om du e intresserad av att skicka filerna!

Tack så mkt för eventuell hjälp.

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)

Permalänk
Avstängd

maila och fråga efter en ny skiva.

Visa signatur

p4 3.0 ghz 800 mhz fsb | 2048 mb dual 400 mhz ddr | ati radeon 9800 pro 128 mb | 21" trinitron | wd 200 gb | creative audigy 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av psyke
maila och fråga efter en ny skiva.

Har ingen lust att bry mig om MS när dom inte ens kan ha drivrutiner på hemsidan för deras produkter.

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)