Halo i coop till xbox: recension

Permalänk
Medlem

Halo i coop till xbox: recension

Japp.. skaffade Halo till mitt xbox och upptäckte till min glädje att det gick att spela i coop.. inte bara någon bana utan hela spelet..
Så en polare o jag satt o spelade det, säkert 7 timmar sträck och tyckte det var allmänt mysigt att slakta tillsammans.. Efter ett tag hittade vi en bil.. Warthog.. skitbil.. körde några varv med den på första stället vi hittade den sen fick den vara.. styrningen sög bajs..
Jaja, det gick att knalla..
Tills man kommer till typ slutet på sista banan och man MÅSTE köra en sån jävel för att ens klara banan.. AAAARGHH
Blev att använda den nyligen installerade powerknappen på handkontrollen och sen se det som avklarat..
Ett ok spel som gjordes kul i coop men sen bara resulterade i slitna hårtofsar och avgrundsvrål pga en sak: Warthogen

Permalänk
Medlem

jag tycker warthogen har bra styrning, lirade igenom halo med brorsn och det var kul!

Visa signatur
Permalänk

Övning fer färdighet. Sista banan är jobbig, speciellt ett ställe där man måste hoppa. Men om ni kör coop så tar ni bara varsin warthog så om den ene misslyckas har den andra också en chans

Permalänk

Spelade det i sommras hos en kompis, sista banan var enkel(jag styrde inte, bara sköt..).

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Medlem

Dumt att lyssna på Cortana som säjer att man måste ha Warthogen som för övrigt inte är några problem att styra...

Visa signatur

Tjoflöjt

Permalänk

Jag som tyckte hela spelet var skitenkelt, även på högre svårighetsgrader

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Jag som tyckte hela spelet var skitenkelt, även på högre svårighetsgrader

själv tycker jag bara det var skitdåligt

shooters ska spelas med råtta!

spelet var väl ok på dator, men på x-låda var det både fult & svårkontrollerat - är ingen konsollfantast direkt

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.