vad gjorde du av metall figuren som du fick när du köpte doom3?

Permalänk
Medlem

vad gjorde du av metall figuren som du fick när du köpte doom3?

jag visste inte att man fick en sån metall figur så det var en kul grej

nu står den på skärmen och är ser arg ut

Visa signatur

Kass DATA

Permalänk
Medlem

Vafan jag fick ingen

Permalänk
Hedersmedlem

Fick inget förutom skivor och några papper, så jag har inte gjort nåt speciellt med den

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk

Re: vad gjorde du av metall figuren som du fick när du köpte doom3?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av johan866
jag visste inte att man fick en sån metall figur så det var en kul grej

nu står den på skärmen och är ser arg uthttp://forum.sweclockers.com/images/smilies/tongue.gif

vart köpte du ditt ex ?. Jag trode bara ebgames i USA delade ut sådana figurer

Visa signatur

Gigabyte GTX 560Ti 1GB OC+ |Intel Core i5 750 2,66GHz / 8MB | Corsair XMS3 4GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | ASUS P7H55/USB3

Permalänk
Medlem

Re: Re: vad gjorde du av metall figuren som du fick när du köpte doom3?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av demonclaw
vart köpte du ditt ex ?. Jag trode bara ebgames i USA delade ut sådana figurer

på videoteket i östersund för 449kr

Visa signatur

Kass DATA

Permalänk
Medlem

jag fick ingen heller

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk
Medlem

blev jag blåst på figuren?

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

Bild på saken?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k0rkad
Bild på saken?

=/

Permalänk

vafalls! ja fick bara en sketen t-shirt och poster, men ingen grym metallfigur.!!!

Visa signatur

joråsåatte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
=/

Va?
-------
Fin

Visa signatur
Permalänk

det verkar som du fick en jackpott

Permalänk

Jag har hört att de har lagt med 100 st figurer och de som fått dessa skall maila in sin serial+kontakt och kan då vinna en likadan figur fast i verklig storlek (210*170*90).
Så maila dem så kan du fundera på vad du skall göra med din nya figur.

Visa signatur

Ingenting försvinner, allt finns kvar!

Permalänk
Medlem

Mysigt att ha en sådan i verklig storlek i rummet >.<

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Den var stentuff!

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Permalänk
Medlem

Så ska en riktig pinky demon se ut! Häftig!

Visa signatur
Permalänk

fan va elakt o inte ge alla en sån häftig gubbe......jag fick fan ingen...=(

Visa signatur

Dangolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!

Permalänk
Medlem

Det enda som saknas är att spelen blir som HappyMeal så alla kan leka med figurer medan banan laddas ;).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tuffejalle
Jag har hört att de har lagt med 100 st figurer och de som fått dessa skall maila in sin serial+kontakt och kan då vinna en likadan figur fast i verklig storlek (210*170*90).
Så maila dem så kan du fundera på vad du skall göra med din nya figur.

Jäklar vad Johan kommer känna sig adrenalin pumpad. Jag kan inte föreställa mig hur glad han kommer bli. (jag skulle iaf)

Om inte så kan du skicka mig ett PM och jag ger dig min adress. Jag betalar frakt.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

Det finns tydligen lite olika metallfigurer, i USA verkar det som olika kedjor fick olika figurer.

Du kan ju alltid sälja den till någon som försöker samla ihop dem, och tjäna en liten slant. Ex: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=62053&...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Det enda som saknas är att spelen blir som HappyMeal så alla kan leka med figurer medan banan laddas ;).

JAAAA!!!! Toppenidé! Det inför vi på studs. Någon som tar på sig att ringa alla datorspelsföretag och framföra våra "krav"?

Visa signatur

Höjden av lathet är;
Brenna: orkar inte laga mat....dricker mig mätt på vatten
Som säger det på fullaste allvar...

Permalänk

Jag köpte inte mitt...

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3 | Intel E8400 3.0Ghz | 4x1GB Crucial BallistiX PC6400 | Leadtek 8800GT | WD 500GB | Vista Ultimate x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaleN_sthlm
Jag köpte inte mitt...

Ok , Då vet vi , Får jag ta på dej nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzetsu
Det finns tydligen lite olika metallfigurer, i USA verkar det som olika kedjor fick olika figurer.

Du kan ju alltid sälja den till någon som försöker samla ihop dem, och tjäna en liten slant. Ex: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=62053&...

man tjänade ju typ 27$ på det så vafan.. det är väl en 250kr.. kanske inte riktigt.. men så långt ifrån är jag väl inte... det är ju lite epngar iaf för en liten pryl i metall...

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk
Medlem

fick inte heller någon, får nog tala med min... leverantör!

Visa signatur

Dator: AMD Ryzen 5800X | Arctic Freezer II 280 | Arous X570S Pro AX | 2x16GB Hyper X Fury DDR4 3600MHz | 980 PRO 1TB | EVGA 3080 FTW Ultra | Fractal Design Torrent | Enermax Revolution 1050W | Win 10 PRO | Asus PG279Q
Server: HP Microserver Gen8 | Intel Xeon E3-1260L | 16GB DDR3 ECC | 240GB SSD | 2x8TB WD White Label | TrueNAS

Permalänk

....Grymt avundsjuk.....
(stavning?)

Visa signatur

Gillar att skälla på cs nördar.
mer CO-OP till folket!
Amd64 3200+ Abit kv8 guru Radeon AX800pro 256Mb vivo 1024Mb ddr 120gb hdd.