Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Interceptor
Problemet ligger ju inte i 3G-tekniken. Det ligger i telefonen.

Fattar väl jag med, men jag menar att gå ur Tre o gå tillbaks till mitt gamla gsm nummer..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hjaelten
Fattar väl jag med, men jag menar att gå ur Tre o gå tillbaks till mitt gamla gsm nummer..

Jojo, men jag menar att du behöver väl inte gå tillbaka till GSM

Permalänk
Medlem

Hur syncar med outlook??
Kalender osv...

Permalänk
Medlem

brukar era U8110: or laddas ur??
bara så där ...

ny laddad på kvällen när jag går lägger mig och på morgonen är den helt död! så jävla störande... måste ha mobil jäveln på jobbet.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk

Har hänt några ggr här med, håller på att laddar upp den nu eftersom att strömmen har dragit sig ur under natten

Permalänk

Samma sak har hänt mig ett par gånger. Jävligt störande....

Finns det nåt man kan göra åt det?

Visa signatur

"Me fail english? That's un-possible!"

Permalänk
Medlem

lämna in skiten och be de stoppa upp den nånstans..

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cyberz
brukar era U8110: or laddas ur??
bara så där ...

ny laddad på kvällen när jag går lägger mig och på morgonen är den helt död! så jävla störande... måste ha mobil jäveln på jobbet.

Weird... Har aldrig varit med om det.. Kan det inte vara så att den ligger och byter mast/pejlar nät konstant då? Det kan vara ett problem då det lär dra mycket mer ström..

Permalänk
Avstängd

kommer ni åt 3s gratis musikvidoes just nu ? jag får internt server fel hela tiden.

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ondjultomte
kommer ni åt 3s gratis musikvidoes just nu ? jag får internt server fel hela tiden.

Inget ovanligt det händer lite då och då det är bara vänta och försöka lite senare.

Permalänk

Är det nån som vet något program så att man kan ladda ner *.dm-filerna(de skyddade filerna, t.ex. videoklipp från tre-portalen) till datorn...?

Permalänk

kan man ta bort operatörsspärren på telefonen?

Visa signatur

kan lite av varje

Permalänk

Ni som inte får er LG 8120 Att funka med " Phone Manager"
Har ni problem med att ansluta mobilen via usb så kolla detta..
"Görs på egen risk"

Gå till ---> start ---> kör --> skriv " regedit" --> välj mappen HKEY_LOCAL_MACHINE --> SOFTWARE ---> LG Electronics, klicka på mappen en gång, *makerad* Välj redigera i menyn, välj behörigheter, Välj den profil som du/ ni använder. Kryssa i fullständig behörighet & läsa. Tryck Värkställ, Sen OK.
Stäng ner regedit.
Prova nu att starta " Phone Manager" och anslut. Nu ska det funka hoppas jag. Funkade så för mig..

Hoppas ni förstår mig nu!!!!!

Visa signatur

Lev livet :D

Permalänk

Jag har en LG u8110 som är ca 7 månader gammal,fungerar utmärkt,tänkte dock byta till comviq så om någon är intresserad att ta över mobilen och abonnemanget (6 mån och 26 dagar kvar av 12 mån bindningstid) så säg till :P,i abonnemanget ingår 100 emails,50 sms,50 mms och 400 minuter samtalstid varje månad och månadsavgiften ligger på 350 kr + trygghetspaketet på 80 kr

Visa signatur

Det man inte vet,vill man veta, först när man vet, vet man om man ville veta det...
http://www.alltgratis.se/?r=56875

Permalänk

kolla mitt probb! helt plötslig la min telefon av efter att ha surfat på tres portal (endast med mobilen) när jag tar ut batteriet och sätter det på plats så sätts den igång under exakt en millisekund och sen dör. när jag sätter i laddaren så reagerar den på samma sätt. nän mer som råkat ut för det problemet? Eller nån som vet vad jag ska göra?

Visa signatur

kan lite av varje

Permalänk
Medlem

Någon som vet vart jag kan ladda ner senaste firnwaren till Lg u8110?