Permalänk
Medlem

blockar min isp websidor eller?

Tjenare

Jag bara undrar om det er normalt/mojligt att en ISP blockerar atkomst till vissa websidor?
I mitt fall sa kan jag helt plotsligt inte komma in pa varken suprnova.org eller filelist.org

kan dom even blocka portar? det kommer inte igenom ett smack genom port 50002 som er min specialarport fot torrents

detta har pagott i 3 dagar nu och jag borjar bli smatt forbannad.
Borde kanske tillegga att min ISP heter invitel och finns tillgenglig i ungern

SE UPP MED ETT ABONEMANG HOS INVITEL : )

Visa signatur

Så, då har jag äntligen mappat om mina tangenter så att jag nu använder mig av å, ä och ö i mina inlägg, hoppas att det uppskattas....

Permalänk
Hedersmedlem

Båda sidorna du nämner är nedlagda, så det är nog ingen som kommer åt dem.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem

jaha........der ser man.....det var ju verkligen trist

och hur kommer det sig att begge sidorna leggs ner samtidigt.....och vad jag vet iallafall, sa finns det ju fortfarande (les idag) fungerande mirrors for atminstane suprnova

Visa signatur

Så, då har jag äntligen mappat om mina tangenter så att jag nu använder mig av å, ä och ö i mina inlägg, hoppas att det uppskattas....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av liquido
jaha........der ser man.....det var ju verkligen trist

och hur kommer det sig att begge sidorna leggs ner samtidigt.....och vad jag vet iallafall, sa finns det ju fortfarande (les idag) fungerande mirrors for atminstane suprnova

Gemensam aktion mot bittorrentsiter vetty.
Hur uppdaterade är dessa mirrors då? Inte alls antagligen.

Permalänk
Medlem

Dom lade ner frivilligt... suprnova sprider planer på ett nytt p2p system baserat på bittorrent och vill undvika alla olika stämningar mm mm som att ha siten kan innebära.

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"