Permalänk

Modda egen mugghållare?:D

Hej jag hade tänkt att modda en egen Mugghållare med en gammal CD-ROM.. fast jag vet inte riktigt hur jag ska göra, ja menar CD-ROMen kmr ju knappast palla av ett glas på sig.. ? aja men om ni har några idéer så skriv gärna dem

Permalänk
Medlem

Du har sett för mycket på TV

Visa signatur

Abit NF8 mobo, Athlon64 3000+, 2x 512mb Kingston Valueram pc3200 400mHz (dual), Nvidia GeForce 6600GT 128mb DDR3, 2x Seagate Barracuda 120gb 8mb cache 7200rpm + 1x Seagate Barracuda 250gb S-ATA NCQ, Lian-Li PC6099b, Zalman cnps 7700-CU

Permalänk
Medlem

Allvarligt talat, vad ska du med en sån till? Varför inte bara ställa muggen på bordet där den står stadigt och fint?

Visa signatur

"All animals are equal but some animals are more equal than others." - George Orwell, "Animal Farm"

Permalänk
Medlem

"Bruka inte våld" haha !

Du får väl förstärka den på något sätt

Visa signatur

Goz!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zulan
Allvarligt talat, vad ska du med en sån till? Varför inte bara ställa muggen på bordet där den står stadigt och fint?

Men nu är det så att jag vill ha en sån, om jag inte ville det tror du jag hade frågat efter tips då eller ??

Och nää ??? va??? kan man ställa muggen på bordet ? det visste jag inte tack för tipset.

Permalänk
Testpilot

Varför skulle den inte klara av en mugg? den kommer ju knappast gå av

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Varför skulle den inte klara av en mugg? den kommer ju knappast gå av

ja precis jag tycker de känns ganska okej att bara såga ut storleken i hålet som redan är där å bara använda

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SmoOdi
"Bruka inte våld" haha !

Du får väl förstärka den på något sätt

"Bruka inte våld Christer"

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Testpilot

Har man två cd-rommar så kan man göra så här: http://de.elajt.se/~kevin/cockta_i_cd_rom.jpg lite mörkt kanske men det är en cd-skiva i den undre
tyvärr får man ju bara plats med smala drickor. Såga upp ett större hål annars i den övre, stora cd-skivor kommer ju funka ändå.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Visa signatur

RAGE AGAINST THE MACHINE

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av williamos
http://www.thermaltake.com/accessories/xray.htm

Kolla in den här!

mjoo jag vet finns på komplett

Permalänk
Medlem

och sen startar du om datorn och glömmer muggen där

Permalänk
Medlem

man skulle ta bort botten i trayen och längst ut fästa en rund metallstav. sedan innan man sticker på lan hänger man in ett par nystrukna sockar. andra dagen på lanet trycker man ut trayen och där hänger ett par chassievarma RENA strumpor... guld...

Visa signatur

Gaming: 5800x, 32Gb Dual Rank B-Die 3800MHz 16-16-16-32, RTX4080S
Desktop: 4750G, 32Gb 3200MHz, A300 DeskMini Hotrod
På huvudet: ZMF Auteur & Verité closed, Feliks Echo 2, Topping E30