Gothic 2. Lite hjälp vore trevligt!

Permalänk
Medlem

Gothic 2. Lite hjälp vore trevligt!

Spelar Gothic två för tredje gången (:rolleyes:) och är nu novice i klostret.

jag har aldrig lirat som magiker förr och ska nu göra ett litet test för att bli eld magiker.

1. Jag måste hitta en blank runa. Vart kan jag hitta det?

2. Pyrokar den högsta magikern har gett mig en uppgift som lyder nått i stil med

"Follow the signs of Innos, and bring what the beliver se's behind" He also gave me a key.

vad tusan menas med det där

har kört fast på det här så hjälp vore trevligt

Visa signatur

Arch enemy is tha shit!
All Hail Hasselhoff. The hunk of the universe!

Permalänk
Avstängd

www.gamefaq.com

har också lirat det spelet men aldrig som präst/magiker så ingen hjälp här

Visa signatur

A64 3200+ Winchester @ 2500 mhz vcore 1.50 | Msi k8n neo2-54g Platinum | Ati Radeon 9800 pro | twinMOS pc3200 1 x 512 ddr 200mhz | 40 gig hdd | OS: winXP Pro | Hiper Type-R 480W 28 amp |

It's all about the game and how you play it

Permalänk
Medlem

Har lirat det flera ggr, men aldrig som magiker faktiskt, det kanske vore dags för det dock

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

Du får en blank runa utav en av snubbarna inne i biblioteket.

Den andra saken är helt enkelt en kista inne i en grotta. Den är till höger om det svarta trollet, gömd bakom massor utav växter.

Visa signatur

"men när man e stamkund har finaste hytten, frukost på en michelineresturang, sen ingår d fika å allt, disco 00-05 party party å sen köpa kröki å dricka å sen röj röj hitta tjejer å ta me dom te hytten" -Niclas

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Serchul
Du får en blank runa utav en av snubbarna inne i biblioteket.

Den andra saken är helt enkelt en kista inne i en grotta. Den är till höger om det svarta trollet, gömd bakom massor utav växter.

precis fast det är just där du hittar den blanka runan som är väldigt nödvändig för att klara ett annat av de tre uppdragen. jag hoppas att du vet var det stora svarta trollet ligger. det ska finnas en Innos staty i närheten av ingången och en del användabara växter.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hmmmm.Jag har inte fått en runa utav någon i biblioteket. De säger åt mig att lösa det själv =/

trollet vet jag dock vart det är!

Visa signatur

Arch enemy is tha shit!
All Hail Hasselhoff. The hunk of the universe!

Permalänk
Medlem

hmm har för mig att det på nåt sett skall finnas en lönndör där men jag kanske blandar ihop det med när man kör som paladin : /

magiker e faktist ett av det roligaste o köra som

ska spela Gothic 2 för 3gången snart som mercenary...

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Medlem

Jag löste det nu. Man måste klara ettav uppdragen för att få en runa

jag är fire mage nu

Visa signatur

Arch enemy is tha shit!
All Hail Hasselhoff. The hunk of the universe!

Permalänk
Avstängd

mm mercenary / dragon hunter är kung

Visa signatur

A64 3200+ Winchester @ 2500 mhz vcore 1.50 | Msi k8n neo2-54g Platinum | Ati Radeon 9800 pro | twinMOS pc3200 1 x 512 ddr 200mhz | 40 gig hdd | OS: winXP Pro | Hiper Type-R 480W 28 amp |

It's all about the game and how you play it

Permalänk
Medlem

man får även bäst vapen/rustning också ju

sen kan man ju smida sina egna vapen o så, det e grymt..

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb