Permalänk
Medlem

WoW gäst konto

Tja nån med WoW CE som inte använt sin gäst nyckel? Skulle vara skoj o börja lira nu istället för o vänta tills tis-ons innan man får spelet.

msn: grasfer@hotmail.com

Visa signatur

Citera för svar
"He had a baseball bat, and I was tied to a chair. Pissing him off was the smart thing to do." - Max Payne

Permalänk
Avstängd

Har du ett steamkonto med Half life 2 som jag kan få av dig? Skulle vara roligt att slippa köpa det.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Pappersrulle på vilket sätt är det samma sak?

Visa signatur

hmm

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
Pappersrulle på vilket sätt är det samma sak?

Jo, båda kostar pengar. Han vill att man ska ge en vilt främmande person något som kostar pengar.

Visa signatur
Permalänk

Det är en gästnyckel som räcker 10 dagar som man kan ge till någon som vill prova på spelet. Har HL2 en sån? Om den finns där så visa mig gärna den.

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk

Efter att grasfer fått sin så är jag inte sen att be om en också. Skriv upp mig som tvåa på väntelistan.

PM:a mig om ni har ett gästkonto att ge bort.

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikholmgren
Det är en gästnyckel som räcker 10 dagar som man kan ge till någon som vill prova på spelet. Har HL2 en sån? Om den finns där så visa mig gärna den.

Då är det likabra å ge de till nån som kanske vill prova spelet, istället för nån som inte orkar vänta

Permalänk
Medlem

jaja, får väl vänta då, precis avslutat mitt US konto

Visa signatur

Citera för svar
"He had a baseball bat, and I was tied to a chair. Pissing him off was the smart thing to do." - Max Payne

Permalänk

hur gör man ett guest acc?? behövs spec. ediotion?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Då är det likabra å ge de till nån som kanske vill prova spelet, istället för nån som inte orkar vänta

Isåfall kan väl jag få en (om du nu alls har en), får typ inte spela något med månadskostnad för mina päron, men det hade varit kul att prova.

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk
Medlem

Om någon har lust att få ett gästkonto av mig, PM mig, först till kvarn gäller.

Visa signatur

Hentai 4 life ;P

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hentai
Om någon har lust att få ett gästkonto av mig, PM mig, först till kvarn gäller.

Du har PM!

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk

kan man spela med ett gästkonto om man inte har köpt spelet ..alltså..var får man klienten då?

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja ha ett gästkonto

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986
kan man spela med ett gästkonto om man inte har köpt spelet ..alltså..var får man klienten då?

Tjaeh eftersom det är en friendskey så ska du ju få låna skiva av vännen med annars är det bara å ladda ner betaversionen!

Permalänk
Medlem

du kan få min cdkey : 0n1y-l4m3-k1d5-a5k5-f0r-k3y5

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Haha, hoho.. va roligt.

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -