Vilket kapitel gillade du mest i Half-Life 2?

Permalänk

Början på Ravenholm var riktigt fint men det blev lite för mycket efter ett tag tycker jag. Min röst gick till Nova prospect. Blev lite sugen att spela den igen. Speciellt som jag har mer minne nu.

Permalänk
Medlem

Inte gillat något än... ligger i Ravenholm och tror inte att jag kommer att komma längre

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Klart ni ska spela igen/spela vidare! Det blir ju bara bättre

Permalänk

Motorvägen hade underbart fina miljöer. Fruktansvärt imponerande.

Permalänk
Medlem

hela spelet ägde!

Follow Freeman och båten var rätt kuligt!

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk

Highway 17.

Permalänk
Medlem

Nova Prospekt!

Visa signatur

I distrust governments because I’ve studied history. Ask Joe this question: who does most of the killing? Who does most of the theft? Even the body-count of the worst criminals and terrorists pales in comparison to the death toll the average government inflicts on its own people. And it is not criminals who tax away 5/12ths of my income. - Eric S Raymond
http://www.css3.se

Permalänk
Medlem

De första och sista typ från "Anticitizen one" till slutet :).

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk

Tur i alla fall att man fick med CS: Source. Annars hade det inte varit värt ett piss i Missisippi för mig.

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk
Medlem

kap4 vatten vatten vatten tycker om såna miljöer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
kap4 vatten vatten vatten tycker om såna miljöer

Jo det kan bli riktigt snyggt där! Härligt att köra runt i sin lilla "träsk-båt" och skjuta combines

Permalänk
Avstängd

Tyckte HL2 sög banan. Stelt och tråkigt.

Visa signatur

Jag hatar anime | Socker ÄR knark | iRiver H320 Äger! | Vill ha en Mac Mini | Så skönt att vara ÖISare! |
"Leadership is the art of getting someone else to do something you want done because he wants to do it." - Dwight D. Eisenhower.

Permalänk

Hm, gillade inte riktigt HL2, men Ravenholm var helt klart bra. Tyckte även om den banan där man klättrade under en bro, just det partiet var riktigt underhållande. Springa, hoppa, skjuta, fly, fart och fläng, så ska det vara.

Permalänk
Medlem

Gaah så svårt att bestämma sej, tyckte i princip alla kapitel var helt underbara
Om jag måste välja blir det nog sandtraps..
Däremot så kunde spelet varit lite längre (fast det tycker man nog jämt om spel som är skoj)

Permalänk
Medlem

Nova prospekt!
tyckte HL2 var roligare och snyggare än Doom3 iaf. väntar med spänning på expansionerna till båda spelen!

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk
Medlem

Doom3 är för mörkt.. men jag gillar båda också..när kommer Half-Life2 expansionen?

Permalänk
Medlem

Kommer det en Half-Life2 expansion ?

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk

tyckte inte we don´t go to ravenholm var någe kul... men ändå var spel miljöerna härliga:D

Visa signatur

EVGA 980 GTX SC | AMD Ryzen 2600 | ASUS B450-F | 16Gb Corsair 3000Mhz CL16 | Corsair 850w | Corsair 600T

Permalänk
Medlem

Re: Vilket kapitel gillade du mest i Half-Life 2?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bitrax
Okej, lite halvgammalt spel nu men fortfarande hett.. Håller på att klara ut det igen, på Hard (mkt roligt för övrigt) .. Aja, till frågan.. vilket kapitel i spelet gillade Du mest och varför?

Själv diggar jag "We don't go to Ravenholm" för det är så jävla härligt mkt zombies och dom är roliga att skjuta sönder.

Kan tyvärr inte ha med alla kapitel så jag tar de 10 jag tror är mest uppskattade.. gillar ni ett som inte finns med så skriv det!

EDIT: Kommer inte ihåg namnen på chapter 13 & 14 och är på chapter 12 just nu så jag kan inte se dem.. ngn kan gärna skriva vad dom heter ifall dom vet

Halvgammalt spel??? Alltså vad har ni för tidsuppfattning, det kom la ut för ett halvår sedan cirkus??? Ett gammalt spel är C&C och Duke Nukem 3D.

Permalänk
Medlem

nova prospekt (tror jag det var), där man får ställa ut turrets och leka och hålla på, skitkul ju

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk

nova

Visa signatur

Intel E8200 | 8800GTS 512 | 2Gb corsair 6400 | 500Gb + 1500Gb extern | 22" Samsung T220 | Talandor @ Azjol-Nerub

Permalänk
Medlem

Tycker we don't go to ravenholm har blivit roligare då det är bättre dynamiskt ljus nu än vad det var från släppet (speciellt med flicklampan ^^)