Roligaste spelet just nu :p

Permalänk
Medlem

Roligaste spelet just nu :p

ja tänka sig, jag satte mig igår till att installera Diablo2 Lod med moden "Valhalla". Detta visade sig va så mycket roligare än "de flästa" andra spel som finns idag så jag "råkade" slösa bort en hel del timmar nonstop
Som gammal trogen orginal D2 spelare så trodde jag inte att det skulle va så roligt... jaja.. tipsat kompisar har man ju gjort å nu sitter vi 3 pers å spelar varje dag

Det jag vill ha sagt me detta är det att man ska inte bara lägga bort de gammla goa spelen... Man kan spela det mer än en gång

Någon mer som gjort något liknande??

EDIT: länk till Valhalla. http://www.afterlife.ws/

EDIT: har nu ändrat topic.

Permalänk

Länk till Valhalla tack?

Visa signatur

HP Pavilion dv7-3130eo laptop | Netgear Readynas Duo 1TB | Benq W1000+ 100" | Xbox One

Permalänk
Medlem

Har spelat Civ 2 mer eller mindre hela helgen... måste vara bland de bättre spel som gjorts någonsin

Permalänk
Medlem

World of warcraft.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Molotov]
World of warcraft.

ehh.. skulle WOW vara "gammalt"???
Tror du inte förstod ricktigt..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten0
ehh.. skulle WOW vara "gammalt"???
Tror du inte förstod ricktigt..

Men ändra topic då för tusan....

Visa signatur

i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|

Permalänk
Medlem

jag trodde med roligaste spelet nu tänkte skriva wow..

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

De flästa?

förstod ricktigt..?

Permalänk

Jag har faktiskt suttit och nött på Nethack många timmar de senaste dagarna.

Annars är det Tiger Woods PGA Tour 2005 som gäller sen nån månad.

Permalänk
Medlem

Just nu är det Baldur's Gate II som gäller

Visa signatur

"If Violence doesn't solve your problem, you're not using enough"

Permalänk
Medlem

Deus Ex!!!

började köra i helgen och vill bara spela och spela och spela. lätt ett av dom bästa spel som gjorts.

varken HL/HL2 eller nåt annat FPS kommer i närheten av storyn, settingen eller spelkänslan.

Visa signatur

Have you witnessed the power of the Twisted Rune?
Linux är bara gratis om din tid är värdelös.

Permalänk
Avstängd

Css

Visa signatur

AMD 2400+, 1200 DDR, Ati 9600pro

Permalänk
Gäst

super nintendo spel, mario world med en polare är oslagbart!

Permalänk

Pang till amiga ;P Eller Leisure suit Larry 7 eller monket island 1 o 2.
annars funkar alltid chip n' dale till 8-bitars.

Permalänk
Medlem

Ignition..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KalleKofot
De flästa?

förstod ricktigt..?

Märk inte ord, ingen tycker om språknazister.

Ont: Neverwinter Nights är kul i mplayer - sålänge man har överseende med den svaga storyn.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten0
ehh.. skulle WOW vara "gammalt"???
Tror du inte förstod ricktigt..

förlåt

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Capitalism Plus

Visa signatur

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan.
Förmågan att kunna ändra åsikt skiljer den vise från den envise.

Permalänk
Medlem

vad är skillnaden? stor? kollade på screensen och var ju inte så stor skillnad. är det mycket roligare än orginal? detta fick min att vilja installera d2 igen. så roligt spel

Permalänk
Medlem

Sonic 2 var grymt igår när jag lira det på megadriven... sann spelglädje dör inte med tiden ^^

Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans

Permalänk

fallout 2

Permalänk
Medlem

Duke Nukem

Visa signatur

Burken: Lian Li PC6277B | Athlon64 3000+ (939) | 4 GB Minne | Thermalright XP-90C | LanParty UT NF3 Ultra-D | Sapphire Radeon X1950 Pro | Zalman VGA-Fläkt VF900-Cu | 1 x WD Raptor 36.7GB SATA | 2x Maxtor DiamondMax 10 300GB IDE | 1x Maxtor Extern 300GB Firewire | NEC DVD±RW SATA | ACER 22" TFT-WIDESKÄRM 5ms | Logitech G5 Mus | Logitech ????? Tagenbord

Permalänk
Avstängd

splinter cell:CT

Visa signatur

jag gillar glass!!!!!

Permalänk
Medlem

WoW/Silent Hunter 3

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||

Permalänk
Medlem

Tibia och Baldurs gate, helt klart.

Permalänk
Medlem

Har spelat igenom Super Mario World ett par gånger under lovet, och nu spelar jag Beneath a Steel Sky. Mycket bra spel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kiyoko
Deus Ex!!!

började köra i helgen och vill bara spela och spela och spela. lätt ett av dom bästa spel som gjorts.

varken HL/HL2 eller nåt annat FPS kommer i närheten av storyn, settingen eller spelkänslan.

Håller med om att det är ett riktigt kul spel. Synd tvåan inte alls är lika bra (iaf enligt mig) men jag klarar aldrig av att börja om på det då det känns som om man kommer ihåg allt =/

Permalänk
Medlem

RTCW: Enemy territory, kan inte förstå att jag har missat detta spelet.
Dessutom är det helt gratis, och finns massor med mods till det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbey
vad är skillnaden? stor? kollade på screensen och var ju inte så stor skillnad. är det mycket roligare än orginal? detta fick min att vilja installera d2 igen. så roligt spel

Som du säger är inte skillnaden "jätte" stor, men det finns många nya items och runord mm.
Det är även nu en max level på 300 och en del omgjorda städer/fiender.

Permalänk
Medlem

sitter med en bunt äventyrs spel och klurar.
men just nu är det legends of kyranida som gäller (westwoodproducerat)
iom att jag klarade "fligth of the amazoon queen" igår

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010