Permalänk
Medlem

Hl2

Hallå grabbar,jag inhandlade Half life 2 nyss och har redan fastat här i början,jag är vid tågen när man nyss har fått kofoten vart ska man gå? alla skjuter på en ju!
om ni vill hjälpa så skriv gärna!

Permalänk
Medlem

Re: Hl2

Citat:

Ursprungligen inskrivet av
Hallå grabbar,jag inhandlade Half life 2 nyss och har redan fastat här i början,jag är vid tågen när man nyss har fått kofoten vart ska man gå? alla skjuter på en ju!
om ni vill hjälpa så skriv gärna!

Snacka om dåligt tålamod!

liksom vitsen med ett spel är ju njutningen att hitta själv. Tycker det förstör en hel del när man bliur guidad genom spelet.

Permalänk

Om du nyss har fått kofoten så ska du väl antagligen slå sönder nått för att komma vidare. Kommer dock inte ihåg själv vart man ska.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Spelet är ganska linjärt så du har inte så mycket val. Spring dit du kan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Om du nyss har fått kofoten så ska du väl antagligen slå sönder nått för att komma vidare. Kommer dock inte ihåg själv vart man ska.

FÖRSTÖR!!!

Permalänk
Medlem

Skjut tillbaka! Ta dig till ställen där du inte har varit redan, om det är hinder ivägen så klura, det finns alltid ett sätt. Om du redan nu har problem med HL2 så kanske det inte var rätt spel för dig.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jimse
FÖRSTÖR!!!

Vadå förstör? Jag har inte sagt att han ska slå sönder nått. Jag sa bara det som verkar mest rimligt Kommer som sagt inte själv ihåg vad man skulle göra.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

-eftersom han själv söker svaret så får han väl skylla sig själv (du spoilar ju inte om en kille vill veta, en spoiler är att berätta slutet för någon som inte VILL veta)

-Abbo man har inte ens fått pistolen, så skjuta tillbaka är väl uteslutet...

till topic:
Ta kofoten av Barney, slå söner några plankor (har du nog gjort)

Klättra ner till vagnarna som står på tågrälsarna. I en av dessa så finns en stege som du ska klätta upp för och sedan så ska du springa på vagnarnas tak (leta efter stegen i en vagn!). Borde inte vara helt omöjligt att hitta...

Visa signatur

Dale Lewill