Spel ni trodde var dåliga, men OJ, vad de var bra

Permalänk

Baldurs Gate 2.. läste i nån tidning att det var ett kanon bra rollspel, var på den tiden totalt galen i Diablo 2 och väntatde mig något likanade... jag tror jag spela nån timme eller så sen la jag spelet på hyllan. Nu älskar jag spelet och tycker att det är ett av världens bästa rollspel

Visa signatur

Intel Pentium4 3.0 ghz |1024 RAM | Ati Radeon 9800XT | 21" LCD Skärm | 250 GB Hårdisc | Creative Sound blaster audigy 2 | 3dmark03:6500 p

Permalänk
Medlem

hade svårt för bil-spel och skatebord spel innan men det vände när man körde lite med polare.

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk

Prince of Persia: The Sands of Time visste jag knappt vad det var när jag köpte det. Herrejävlar vad positivt överraskad jag blev.

Permalänk
Medlem

deus ex faktiskt. hade läst lite recensioner men inte orkat spela det. sen lånade jag det av en kompis som sa att det var asgrymt. efter halva första banan stängde jag av och avinstallerade det. ett halvår senare gav jag det en till chans och... ja, ni som har spelat vet hur bra det är.

Visa signatur

Have you witnessed the power of the Twisted Rune?
Linux är bara gratis om din tid är värdelös.

Permalänk
Avstängd

lätt baldurs gate 2

trodde det skulle va ett kasst rollspel (hatade rollspel då) så jag testa det lite och det sög. sen testade jag det igen några år senare och började fatta hur man ska göra. visade sig vara typ världens bästa spel

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Return to Castle Wolfenstein
Knights of the Old Republic

Visa signatur

A few years ago I hated life. Now I understand it was mutual

Permalänk
Avstängd

mystserien

Visa signatur

9800PROAIW bytes mot 6600le/gt

Permalänk

Hade i princip bara spelat CS och Diablo 2 när jag bestämde mig för att börja prenumerera på PC Gamer.
Tänkte testa lite nya spel och såg några bilder på Far Cry.
"Varför inte ge det en chans Jag gillar ju djungler och det ser snyggt ut."
Tankade ner demon och intensivspelade den i två veckor. Klarade till och med den med bara kniven
Tycker Far Cry är det bästa skjutspelet som gjorts med sina underbara miljöer, fria banor med fordon och revolutionerande AI.

Permalänk
Medlem

Fallout 1. Såg det och tänkte vad är detta för skit? Nu älskar jag 1:an och 2:an.

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

S W A T 4 :D:D:D

Visa signatur

mirkk

Permalänk
Medlem

Gillade inte bilspel så mycket men efter Rallisport Challenge så...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av radhus
S W A T 4 :D:D:D

Word!!

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

Heroes of might and magic ... Var rätt kul
Warcraft III tyckte jag var dåligt förut, men tittade lite när 2 polare lirade, verkar skitskoj ju

Permalänk
Medlem

Burnout 2.
^^, älskade när allting krockade!

Permalänk

Quake 1... snacka om att jag hadde fel där

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pink Lemonade
Nethack

Jag hade turen och bli uppväxt med detta spel. Farsan lärde mig spela lite basics när jag var 6-7 år och jag tyckte faktiskt det var kul

Permalänk
Medlem

Fallout 2!!!!

Permalänk
Medlem

Detta har aldrig hänt mig. SPel jag tror kommer suga kukpung innan jag spelar de, spelar jag helt enkelt inte. Typ, spelet Desert Combat II - Back to Iraq eller vad fan det heter, det måste ju bara suga så mycket as, det kommer jag aldrig spela och besparar mig därför persen att skaffa det och installera det och börja spela det.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

beyond good and evil..

shogo mad..

Visa signatur

"I would compare CS to a friday night at a gay bath house. Lots of fags getting lucky."

Permalänk
Medlem

Fallout 1. Körde den tidiga betan och tycke det var tråkigt, fult och urgammalt. Men sen när det färdiga spelet kom, oj oj oj.

Icewind Dale 2. Trodde att spelet skulle vara likt IWD1. Visst var det likartat men det var också så mycket mer! De nya AD&D-reglerna med underraser och multiklasser lade grund till ett RPG som faktiskt var svårt och balanserat. Sen var miljöerna enastående, anser fortfarande att prologen och första kaplitet är de bästa som har har gjorts till spel. Man sögs verkligen in i världen med den belägrade fiskebyn på tundran.

Grymt kul mplayer-lir är det också. Av de spel som använder sig av Infinity-motorn så är IWD2 det som är minst olämpat för mplay.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timpen
Jag hade turen och bli uppväxt med detta spel. Farsan lärde mig spela lite basics när jag var 6-7 år och jag tyckte faktiskt det var kul

Kul! Har du gjort din första ascension (utan att fuska) än? Jag har nog en bra bit kvar...

Permalänk
Medlem

Diablo 2.

Jag spelade 1:an och jag har nog aldrig spelat ett sämre spel. Det var en ren slump att jag satte mig med 2:an och till min stora förvåning så var det riktigt roligt.

Permalänk
Medlem

The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay trodde jag var dåligt men ack så fel jag hade.

Permalänk
Medlem

Re: Spel ni trodde var dåliga, men OJ, vad de var bra

Tja fick en riktig aha upplevelse av WOW - vilket visade sig vara bra mycket bätte än jag förväntat mig. <- Detta från en riktig mmorp veteran med UO, SWG mm bakom mig

Visa signatur

www.faihido.com - Musikgrupp jag grundat med min bror
www.mathiaskholm.se - Personlig hemsida
www.faihidoadministration.se - Administrativa vårdtjänster på distans
www.medicinsksekreterare.se - Samlad information för vårdadministratörer/medicinska sekreterare

Permalänk
Medlem

Chaser
Operation flashpoint
Unreal (första spelet)
Red Faction

hmm dom fyra jag kommer på just nu, trodde de skulle vara skit men nu ligger dom högt på min spel-toplista

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phyrex
Fallout 1. Såg det och tänkte vad är detta för skit? Nu älskar jag 1:an och 2:an.

Då är vi två

Visa signatur

| A64 3200+ | 2x Apacer 512 Mb Pc3200 | Powercolor x800 XT |

Permalänk
Inaktiv

Gran Turismo 3.

Permalänk
Avstängd

wow.. trodde först att det skulle bara vara en massa småbarn som spelar(10-18 åringar). Och det är det också, men spelet är så kul att det väger över barnen..

Permalänk
Medlem

Dune 2, tyckte det sög i början, sen satt jag med det dygnet runt.
lika var det med UFO - Enemy Unknown

Visa signatur

WS: Asus ROG Strix B550-I Gaming | R5 5600x | NH-L12 Ghost S1 | 32GB | RTX 3060 OC 12GB | Ghost S1 MKIII
NAS: QNAP TS-431 - 3x4TB WD Red
Phone: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G