Permalänk
Medlem

Style XP program??

söker efter ett program som är som style xp fast bättre:)

gillar style xp fast det finns kanske bättre program?

det få inte vara en massa kludd o grejer som i samurize heter det va?

om ni vet något gyttit prog så säg gärna till.

ciao

Permalänk
Hedersmedlem

Samurize och style xp har långt ifrån samma användningsområde. Samurize är inget program som ändrar skin i windows. Ladda ner och bygg dig en samurize config för att testa

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Litestep
Kan göra precis allting som alla de andra proggen kan göra. Om man bara har programerings kunskaperna för att göra pluginsen. Men det finns MASSOR med färdiga teman och plugins som man kanmodifiera som man vill för att få ett perfekt skrivbord. (och om man inte har överdrivet mycket plugins så drar det mindre systemresurser än explorer)

Visa signatur

Intel Core i7 965 EE @ 4 GHz
Foxconn BloodRage X58
ATI HD 4870 + Accelero S1 Rev2 + 2st Zalman 120mm

Permalänk
Medlem

Window Blinds.
Är ett mkt populärt program.
Finns en gratis version och en betal version.
Finns på sidan wincustomixe.com där finner du även mkt annat onödigt kuliga saker ^_^

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chios
Finns på sidan wincustomixe.com där finner du även mkt annat onödigt kuliga saker ^_^

www.wincustomize.com menar du nog...

Permalänk
Medlem

ahh tack tack.

hur mycket resurser tar det där winow blinds?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Plommaux
ahh tack tack.

hur mycket resurser tar det där winow blinds?

Jag är inte säker... men min förra dator (athlon 2800+ , 1gb 3200) så märkte jag faktist av en skillnad när jag satt skins på allt

Visa signatur

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=47745...
| Shuttle SN25P | AMD Athlon64 Venice 3500+ | 2gb Corsair TWINX 3200 | HIS Radeon X850XT | WD Raptor 74gb | WD Caviar 160Gb | Hyundai L90D+ 19" TFT | Glatt humör |

Permalänk

Finns det något stylingprogram som inte kräver att man har igång själva programet när man bytt t.ex. theme ?

Permalänk
Medlem

dooh.. det finns en FAQ för hur man STYLAR SITT WINDOWS!

Den skrevs för att slippa 987458974857348975879345 trådar om samma sak..

Visa signatur

Me Hund, you Yoshi!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bushdoctor
Finns det något stylingprogram som inte kräver att man har igång själva programet när man bytt t.ex. theme ?

finns patch som fixar allt

man kan byta tema utan nån minneskraft mer än xp standard utseende

"http://download.neowin.net/nw_uxtheme.zip" om d inte funkar sök på uxtheme multi patcher

skins finns på deviantart.com

jag har ashen och hmmxp som favourite

för att söka skins tryck på browse sedan skins..sedan visual styles under den..^^

Permalänk
Medlem

Jag vet att detta inlägg är väldigt "offtopic".
Men jag ifrågasätter nästan eran inteligens när ni inte lägger ner denna tråd..
Som jag sa tidigare, det finns en FAQ som ngn stackare skrev för att ni ska kunna läsa på om allt som rör det med "styling", han skrev den inte utan anledning..

Visa signatur

Me Hund, you Yoshi!

Permalänk
Medlem

men..varför måste man söka upp nya trådar hela tiden..det är inte så lätt at hitta alltid..vissa är nybörjare och jag hittar inte alltid det jag söker

Permalänk
Medlem

Ja men hur svårt är det att trycka på knappen "sök" å skriva passande sökord? Att diskutera samma saker om å om är som att lyssna på musik som hakat upp sig pga av hack i skivan.. blir lite jobbigt efter ett tag..

Visa signatur

Me Hund, you Yoshi!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hund.00
Ja men hur svårt är det att trycka på knappen "sök" å skriva passande sökord? Att diskutera samma saker om å om är som att lyssna på musik som hakat upp sig pga av hack i skivan.. blir lite jobbigt efter ett tag..

sant!