World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

Köpte Robe of the Void receptet idag för 75G:) som hittat, nu har jag 1lvl på mig att grinda ihop materialet:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
jag kör på bloodscalp

Horde eller Alliance?
Har en 60 mage där, undead.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Tips på hur man får lite fire resist.. Ska till Ragnaros imon.. och sitter med 96FR

Då har jag FR på cloaken +7

sen får jag paladin fireAuro +60 så det blir 156FR.. Duger det?

Permalänk
Medlem

asså vet inte om jag har gjort questen för att få thistle tea pattern, kanske råka slänga. men om kan jag få den igen? ;S om inte var får jag den? horde

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
asså vet inte om jag har gjort questen för att få thistle tea pattern, kanske råka slänga. men om kan jag få den igen? ;S om inte var får jag den? horde

I källaren i Ravenholdt så finns det en vendor som säljer thistle tea receptet.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Horde eller Alliance?
Har en 60 mage där, undead.

Alliance
36 NE rogue

masterganker

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av drutt
I källaren i Ravenholdt så finns det en vendor som säljer thistle tea receptet.

tack! det är det där rogue slottet va?

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
Alliance
36 NE rogue

masterganker

Hehe, jag är ganska hatad av alliance iaf :). Brukar springa och döda allt i redridge eller liknande om jag har tråkigt när jag väntar på bg, sen pajjade jag en raid på kazzak också, jävlar vad de whina i irc kanalen :P.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
tack! det är det där rogue slottet va?

Ja, du gör quests där vid lvl 24, i hillsbrad

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
Ja, du gör quests där vid lvl 24, i hillsbrad

jag hoppade över det där slottet

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
jag hoppade över det där slottet

hehe, tråkit quest där dock gå o pickpocka syndicate i dunholde keep

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
hehe, tråkit quest där dock gå o pickpocka syndicate i dunholde keep

ok, du btw vet du var jag kan träna min lockpick över 110?, och sen upp upp? typ respawnade kistor

och nån som vet om denna är nått att ha för en lvl 51 rogue? http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17752

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Fråga din tränare. Dom vet alltid vart du ska gå

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kurre
Fråga din tränare. Dom vet alltid vart du ska gå

tack tack!

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
ok, du btw vet du var jag kan träna min lockpick över 110?, och sen upp upp? typ respawnade kistor

och nån som vet om denna är nått att ha för en lvl 51 rogue? http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17752

jepp den daggern funkar fint och dunholde keep tror ja de e du tränar skill i vid den lvln

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Hittade Shadowblade (http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=2163) igår... Vad kan denna vara värd tycker ni? 300g lär jag aldrig få som det står på allakhazam...

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
ok, du btw vet du var jag kan träna min lockpick över 110?, och sen upp upp? typ respawnade kistor

och nån som vet om denna är nått att ha för en lvl 51 rogue? http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17752

Den daggern fungerar men se till att skaffa barman shanker vid cirka lvl 55 eller nått. Helt otroligt bra ambush/backstab-dagger

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
Den daggern fungerar men se till att skaffa barman shanker vid cirka lvl 55 eller nått. Helt otroligt bra ambush/backstab-dagger

jo ska försöka få hjälp på runt den lvln

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devlaska
Gå rakt på arcane trädet och sedan tryck ut lite på fire\ice vilket du nu vill köra "Fire är att föredra tills du kommer till höglevelområderna.
[...]

Det fick bli denna build istället http://wow.allakhazam.com/profile.html?186225, men tack ändå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
jag kör på bloodscalp

Jag med. Undead Warlock.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
jo ska försöka få hjälp på runt den lvln

lvl 54 med master of deception maxad är i princip den lägsta level som fungerar tillfredställande att köra enligt mig. Lite på gränsen med lvl 54 då man måste smyga riktigt nära lvl 54-56 elementals.

Edit: Är man NE så kan man dock köra tidigare har jag för mig (pga förbättrad stealth om jag inte missminner mig?).

Permalänk
Medlem

Kan någon ge mig länken till sidan där man kan se hur många horde och alliance det finns på varje server? Skulle vara jättesnällt, orkar verkligen inte bläddra igenom alla sidor igen just nu..

Visa signatur

Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
lvl 54 med master of deception maxad är i princip den lägsta level som fungerar tillfredställande att köra enligt mig. Lite på gränsen med lvl 54 då man måste smyga riktigt nära lvl 54-56 elementals.

Edit: Är man NE så kan man dock köra tidigare har jag för mig (pga förbättrad stealth om jag inte missminner mig?).

Jag vet iget on klasser, men NE har shadowmeld som bara funkar när dom står still.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
lvl 54 med master of deception maxad är i princip den lägsta level som fungerar tillfredställande att köra enligt mig. Lite på gränsen med lvl 54 då man måste smyga riktigt nära lvl 54-56 elementals.

Edit: Är man NE så kan man dock köra tidigare har jag för mig (pga förbättrad stealth om jag inte missminner mig?).

ok, ne dom har inte bättre stealth

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Avstängd

nu har jag klarat rites of the earthmother.. men cairne bloodhoof gav mig inte någon ny quest

förslag på quests jag ska ta?

Permalänk
Medlem

Majordomo Executus är inte nådig!, andra försöket gick bra. men vi klara han inte

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Här är jag, Percaso 60 Tauren warrior på Ragnaros... Testade Onxyia igår hon var nere på 65% sen förlorade Tank agro för en störd rogue hade tydligen stått och spammat Backstabs när vi sa bara Autoswing <.<

Permalänk

Någon som vet var jag kan hitta en riktigt vit björn att ha som pet?
Har precis skaffat epic mount, och vill ha en riktigt vit björn som passar till den.
Testade winterspring, men dom var mer piss-gula där