Vad har ni för erfarenhet av netonnet's eget märke Centrum?

Permalänk
Medlem

Panasonic eller Sony ska du ha...

kör själv med billig Thomson 28# Widescreen , den funkar.. men inte mer än så

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jake Styles
Märket centrum ska man akta sig för. När man går in på netonnet o kikar på fyndavdelningen, typ returer o så som de säljer lite billigare så består 90% av centrum tv apparater.

HAHA ja hitta en Centrum TV på fyndhörnan sen var de blandat

Visa signatur

AMD Athlon64 Winchester 3000+ - ASrock Dual Sata2 - C3D x800 GTO @ 16 Pipes - 1024 DDR Ram - HDD 80+80+200+250=568,107 - Zalman CNPS7000B-Cu - SkyHawk Chassi - Aspire ATX-AS520W

Permalänk

våran Centrum GEminin 330 funkar än idag över 2år gammal

men min sambos syster köpte en 350 inom ett halvår pajjade 2st likadant så dom fick ett annat m,ärek philips tror jag så måndags ex verkar det finnas gott om inom alla fabrikat.
syrran och henne man köptre ne sony 29tummare inge WS eller saå på giganten nu har den pajjat igen så dom skrev till sony om det men svar vete fan om dom fått än

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem

centrum är inte sämmre änn något annant budget märke, är oftast samma komponeter från samma asiata företag.
du får va du betalar för så simpelt är det!

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem

Jag har 32" tvn med 50 hz och den funkar perfekt! aldrig några problem.
så nu har jag även köpt en dvd med inbygd video och den har också funkat perfekt i 3 månader.

bra pris, bra grejor.

min uppfatning än så länge.

Visa signatur

Niklas
Lekpark

Permalänk

För er som e lite händiga kan ni ju alltid bygga högtalare själva... Det gjorde jag i af Funkar och låter kanon, men ska man ha hemmabio så e det förstås lite jobbigt att bygga 6st högtalare...

De här har i af byggsatser och ritningar till mycket bra Hi-Fi-system: www.valutronic.se

Har ett par sq-50 och en H/K-förstärkare som jag köpte av farsans arbetskamrat för en hundring

Visa signatur

Gå absolut inte in här -> http://piv.pivpiv.dk
Citera om du svarar på nån annans inlägg!
http://google.istheshit.net/images/qdnuljog.gif

Permalänk
Medlem

en polare till mig köpte en centrum 32" 100hz kostade runt 4000... kommer inte ihåg vilken modell men jag kan säga att bilden är ingen höjdare särskilt inte när det rör sig lite snabbare på skärmen, då får du nöja dig med suddiga rörelser och fyrkanter som inte hänger med. vet inte hur det är med deras 50hz men det lär va betydligt mycket bättre bild...

Visa signatur

A64 3500+ | 4*512 Dualchannel | 7800GTX

Permalänk
Medlem

jag kan säga att på mitt jobb har det passerat åtskilliga centrum TV-apparater som inte varit speciellt gamla fvb till skrot

Permalänk

Om man tittar på vad som kommer in hos reparatörer m.m. så består rätt stor del av billiga märken. Visst kan man ha tur att få en apparat som funkar, men faktum kvarstår att billiga skitmärken pajar oftare än dyra märkesapparater. Sedan vad gäller bildkvalle så är det nog ganska sällan man står och jämför en dyr TV med en Centrum bredvid varandra med samma DVD-rulle.

Men som sagt, det kan absolut vara prisvärt att handla Centrumgrejer om man inte har så höga krav. Man får ju oftast vad man pröjsar för.

Mvh

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz / 1333MHz | 2x2GB OCZ Reaper RAM | Asus P5E | Lian Li PC-A71B | Gainward 8800GT 1GB Golden Sample | Seasonic PowerSupply M12 700W | Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty | Western Digital Raptor 150GB SATA (10000RPM / 16MB Cache / SATA) | Hitachi t7k250 250GB SATA-II Deskstar 8MB | HP w2558hc 25,5-tums platt bredbildsskärm |
Min blogg

Permalänk
Medlem

haft min centrum 28 tummars 100hz nu i 3år funkat felfritt och står på nästan jämt kollar aldrig på tv men mycket dvd och jag tycker inte bilden är så himla knäpp fastän jag har en dvd för 4500:-. är iaf nöjd för priset

har för mig att det bara finns 3-4 företag som producerar bildrören åt tv apparater.

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk

Har just nu en Centrum Gemini 200 DVD-spelare. Ger ganska bra bild, men 2-kanalsljudet är så skräpigt att det inte går att lyssna på. Sedan har mekaniken börjat väsnas nått fruktansvärt. DVD:n är dock ett par år nu så det får man väl räkna med. Men en ny Marantz är på ingång

Visa signatur

"?"

Permalänk
Medlem

Sitter med en Denver DVD 188 divx funkar fantastiskt bra. Dock inte använt nån av Centrums produkter. ser Denver som ett budgetmärke men just DVD 188 divx tycker jag håller bra iaf. haft min i drygt 2år snart. Sen har jag nått budgetmärke på tvn Technica hade problem med den i början nått med minneskretsen fick ljud men ej bild. Sen byte de även 1 högtalare men sen efter den vart reparerad har den funkat nu i snart 2år köpte den i samma veva som dvd. Men har funderat på Skantic eller Centrum från Netonnet eller Saba 28tums tv från elgiganten.

Visa signatur

Acer Swift 1 Intel Celeron N4100 8GB Ram Intel HD 600 256GB SSD Asus VP278H
MSi CR720 Intel i3 370M 2,4Ghz 8GB ram GMA HD 500GB

Permalänk
Medlem

Köpte en 28" widescreen tv & dvd för 3300:- på netonnet funkar hur bra som helst!

Visa signatur

AMD Athlon 64 4000+ | 1024Mb DDR 3200 PC 400 | ASUS Geforce 6800 256 MB | 2 x 250 GB WD SATA + 160 GB Extern | 19" HPLE1955 LCD