Permalänk
Medlem

LCD Touch screen fjärrkontroll för 39:-

http://212.130.37.178/sites/Advertising_com/SV/DIF_efteraar_2...

detta verkar vara billigt beställde en på engång.....

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Re: LCD Touch screen fjärrkontroll för 39:-

Glöm bara inte att avbeställa resterande nummer av tidningen,

I deras villkor:

Citat:

Som ny prenumerant på Bonniers DIGITAL FOTO för alla får du 1 nummer av Bonniers DIGITAL FOTO för alla + en universalfjärrkontroll för endast 19:50 + porto och exp.avgift 19:50.

Därefter får du Bonniers DIGITAL FOTO för alla portofritt i tilsvidareprenumeration för bara 59:50 kr. per nummer med reservation för ev. moms-, porto- och prisändringar.

Universalfjärrkontroll skickas separat ca tre veckor efter att vi mottagit din betalning.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem

Re: Re: LCD Touch screen fjärrkontroll för 39:-

Citat:

Ursprungligen inskrivet av OJJE
Glöm bara inte att avbeställa resterande nummer av tidningen,

I deras villkor:

yepp har beställt minne, trådlösa hörlurar från de tidigare så :D.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: LCD Touch screen fjärrkontroll för 39:-

Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
yepp har beställt minne, trådlösa hörlurar från de tidigare så :D.

vadå för minne?

har du en länk på fler erbjudanden`?

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Re: LCD Touch screen fjärrkontroll för 39:-

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sOnicen
vadå för minne?

har du en länk på fler erbjudanden`?

inget minne till datorn utan en sån där usb-minne, tyvärr har jag inte länkar på fler jag brukar bara skriva upp mig då dessa erbjudanden dyker upp som popup lite här och där på nätet.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Här finns sammling av gratis saker. Det är bara att hålla utkik.

http://www.alltgratis.com/

Permalänk
Medlem

Jag glömde avbeställa förut och fick betala typ 600:-

Edit:

Så om man nu beställer detta så när ska man ringa isåfall och avbeställa?

Står att man ska ringa senast 5 dagar efter man fått tidningen, alltså 5 dagar efter fösta tidningen så ska man slippa nå övrig betalning?
Lika bra att fråga innan.

Visa signatur

http://www.mobilabredband.se/ Forum för mobilabredband.

Permalänk

Kommer man att få produkten efter att man har fått den första tidningen och sagt upp abbonemanget fast än det står att produkten skickas seperat efter tre veckor efter första betalningen?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Står ju inte nått annat så.. Beställer och hoppas på att få något, får väl ta och tjafsa lite med dom annars.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OTTO
Jag glömde avbeställa förut och fick betala typ 600:-

Edit:

Så om man nu beställer detta så när ska man ringa isåfall och avbeställa?

Står att man ska ringa senast 5 dagar efter man fått tidningen, alltså 5 dagar efter fösta tidningen så ska man slippa nå övrig betalning?
Lika bra att fråga innan.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Creative1
Kommer man att få produkten efter att man har fått den första tidningen och sagt upp abbonemanget fast än det står att produkten skickas seperat efter tre veckor efter första betalningen?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tharkun
Står ju inte nått annat så.. Beställer och hoppas på att få något, får väl ta och tjafsa lite med dom annars.

Japp så fort du får tidningen så ringer du och avbeställer(det är en "dator" du pratar med och ingen riktig kundtjänst)

sen när det har gått ett antal veckor så kommer de ksicka fjärrkontrollern.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Undrar om man kan bygga något lattjo av den roliga fjärrkontrollen, sätta på datorn eller nått.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: LCD Touch screen fjärrkontroll för 39:-

Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
yepp har beställt minne, trådlösa hörlurar från de tidigare så :D.

Funkar det även om man varit prenumerant tidigare? Jag har nämligen köpt ett nummer + minneskortsläsare för 29.50 + porto och expeditionsavgift förut. Men nu har jag fyllt i och skickat in, hoppas att det funkar.

Jag undrar var man kan köpa en sådan där fjärrkontroll för 299. Är det verkligen en riktig display, inte bara en pappskiva med tryckta knappar, och så en plastskiva med några blå dioder?

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Re: LCD Touch screen fjärrkontroll för 39:-

Citat:

Ursprungligen inskrivet av triplea
Funkar det även om man varit prenumerant tidigare? Jag har nämligen köpt ett nummer + minneskortsläsare för 29.50 + porto och expeditionsavgift förut. Men nu har jag fyllt i och skickat in, hoppas att det funkar.

Jag undrar var man kan köpa en sådan där fjärrkontroll för 299. Är det verkligen en riktig display, inte bara en pappskiva med tryckta knappar, och så en plastskiva med några blå dioder?

Kan nog tänka mig att den är riktig plastig.

Förövrigt är dessa LCD fjärrkontrollerna billiga, förutom i sverige. Så ett pris på 299:- för en mesig kontroll är kanske lite att ta i.

Netonnet säljer en kameleon för 499:-

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Re: LCD Touch screen fjärrkontroll för 39:-

Citat:

Ursprungligen inskrivet av triplea
Funkar det även om man varit prenumerant tidigare? Jag har nämligen köpt ett nummer + minneskortsläsare för 29.50 + porto och expeditionsavgift förut. Men nu har jag fyllt i och skickat in, hoppas att det funkar.

Jag undrar var man kan köpa en sådan där fjärrkontroll för 299. Är det verkligen en riktig display, inte bara en pappskiva med tryckta knappar, och så en plastskiva med några blå dioder?

japp har ju fungerat för mig förut då jag beställt minne och hörlurar. Sen vad det gäller kontrollen vet jag inte men man kan ju inte ställa några större krav på den liksom 39 spänn :D.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk

Jag beställde också =P Vart är det man ringer när man ska säga upp abbonemanget?

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem

Jag har beställt en sån för ett par veckor sen och har fått första nummeret. Har även sagt upp preminationen på http://www.digitalfotoforalla.se/polopoly.jsp?d=138&a=573

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andersson89
Jag beställde också =P Vart är det man ringer när man ska säga upp abbonemanget?

Telefon: 08 55545463

automatisk röstsak som man talar med, man slår bara in kundnr å sånt när man har fått sitt första nr.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Låter som en ruggigt bra deal! Läste igenom tråden och beställde en rackare, får väl se hur det går.

Permalänk

jahaja hur är fjärrkontrollen?Är det verkligen en Lcd kontroll?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Creative1
jahaja hur är fjärrkontrollen?Är det verkligen en Lcd kontroll?

Har inte fått fjärren ännu kommer väl 3veckor efter första nummert tror jag det var.

Permalänk
Medlem

Klippte en jag med. Nån som har fått sin än eller??

Edit: Lite skoj att dom värderar den olika på olika sidor

249:- http://www.digitalfotoforalla.se/Crosslink.jsp?p=bohp&d=136&a...

299:- http://212.130.37.178/sites/Advertising_com/SV/DIF_efteraar_2...

Permalänk
Medlem

Jag har spanat runt lite på nätet. Man kan köpa den på eBay:
http://search.ebay.com/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1...

Där kostar den dock ca 300kr inklusive frakt. Så det är en ganska bra deal ändå.
Angående skärmen så är det en LCD-skärm. Men den kan bara visa en enda sak. Världens gimmick.

EDIT: Fixade (förhoppningsvis) länken.

Permalänk
Medlem

Beställde dedär jag me.. kan juh alltid ge bort fjärren till nån i julklapp om den visar sig vara kass

Visa signatur

Ehhh!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av triplea
Jag har spanat runt lite på nätet. Man kan köpa den på eBay:
http://cgi.ebay.com/8IN1-SLIM-UNIVERSAL-REMOTE-CONTROL-TOUCH-...

Där kostar den dock ca 300kr inklusive frakt. Så det är en ganska bra deal ändå.
Angående skärmen så är det en LCD-skärm. Men den kan bara visa en enda sak. Världens gimmick.

Länken fungerar ju inte.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jahaja
Länken fungerar ju inte.

Nu funkar den.

Permalänk
Medlem

Såg att man kan beställa calvin klein kallingar med

Men fjärrisen var cool.

Visa signatur

P4 3,2Ghz Prescott , Intel D865Perl, 1024 DDR GEIL, Radeon 9600xt, 2 x ADDA 120mm 16db + 1 x 92mm Thermaltake 20db.

Permalänk
Medlem

cK-kallingarna från FHM har jag beställt och emottagit. De är riktigt schyssta. Och de kostar faktiskt 249:- i butik.

Permalänk
Medlem

Och det vara bara att avbeställa tidningen sedan då eller?

Visa signatur

P4 3,2Ghz Prescott , Intel D865Perl, 1024 DDR GEIL, Radeon 9600xt, 2 x ADDA 120mm 16db + 1 x 92mm Thermaltake 20db.

Permalänk

Jag har tagit emot 10 par ck-kallingar från fhm. och några stycken till är på väg. den du!

Permalänk
Testpilot

Gissar på att "LCD" är till för att sälja den och få folk att tro att den är i klass med kameleon vilket jag tvivlar starkt på. LCD innebär ju bara att det är en display som är gjord av flytande kristaller, inte att den är så avancerad som kameleons som byter efter vad man har ställt in.

Inget mer avancerat än en multikontroll från klasse.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]