World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Några tips på det rummet med massor med fällor? Allt spawnar ju och dom åker upp igen ^^

ni ska bara hålla till en vägg och ta bort fällorna allt eftersom ni går, sen bara advancera upp

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karde
Gnome warrior ska du ju va såklart

och taruen för horde en tjur med 40 ton pansar på sig
själv köra jag orc de på minner rätt mcyket om human med all armor...

Permalänk

Är det bara jag som inte kan kopiera chars till test-server?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Är det bara jag som inte kan kopiera chars till test-server?

kan inte heller det.

Citat:

Also, players will not be able to log in to the public test realms if they have changed their password since August 16th.

huh? om jag bytt efter 16: de augusti så kan jag inte logga in?

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk

Så har man trillat dit igen. Har just nu riktigt kul med att levla en Undead Warlock på Lightning's blade.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard

kan inte heller det.

huh? om jag bytt efter 16: de augusti så kan jag inte logga in?

Jag har aldrig bytt password :s

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Fan vad glad man blir varje gång ^^

http://img199.imageshack.us/img199/2429/vael3us.jpg

Tänker inte visa loot för jag vet vissa är imot detta Men kan säga

Hunter belt
Mage belt
paladin sköld med drakform

fan, den skölden är hur bra som helst för min paladin En av drömmarna man har när man står där och blir grillad av Vael.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sphr
Om de är blandade raser, om du rollspelat eller hört något om dom innan. Vilken livsåskådning de har.

Livsåskådning?

Vilka är de högst rankade guilden med mest prestige?

Och ska ett bra guild ha en hemsida?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Några tips på det rummet med massor med fällor? Allt spawnar ju och dom åker upp igen ^^

Låt roguesen gå runt i stealth o ta bort alla fällor och håll ett högt tempo;)

Visa signatur

Heimdall lvl 60 troll rogue <Inspiration> @ Frostmane

Permalänk
Medlem

E Shadow Priests accepterade som dmg dealers i tex MC ??

Har alltid undrat de ifall nån vill ha shadows i instancer eller bara pvp o singel som gäller ifall man lirar shadow priest ??

Edit : Hmm..MC va kanske lita o ta i men iaf..typ "vanliga" instancer alla blir typ sura ifall man säger att man e shadow..(har inte fått höra de själv pga burkar hela bra o dom andra tycker jag göre bra men vet andra som har hört en massa..)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xid
E Shadow Priests accepterade som dmg dealers i tex MC ??

Har alltid undrat de ifall nån vill ha shadows i instancer eller bara pvp o singel som gäller ifall man lirar shadow priest ??

Majoriteten föredrar nog priests som healar.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
Livsåskådning?

Vilka är de högst rankade guilden med mest prestige?

Och ska ett bra guild ha en hemsida?

vissa hardcore nightelves avskyr magiker som utövar arcane magi, samt warlocks. Nästan alla hatar warlocks.

Det finns guild på rp-servrarna som rollspelar tjuvar, banditer och rånare. Andra rollspelar vakter.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Är det bara jag som inte kan kopiera chars till test-server?

Jag har lyckats kopiera chars men jag hittar snopet nog inga realms

Permalänk
Medlem

Hallå...Jag har problem med AddOn:en Insomniax..
Jag är warrior, har ju mina 3 stances..
jag har kopplat min bar 1 till battlestances också vidare
men när jag bytar(eventuelt) berserker stance kan jag inte ha 1.2.3.4~ i spellsen..För dom är upptagna i keybindings till battlestance( bar 1).. hur kan jag göra så jag har kvar följande nummer i min berserker bar?
MvH
Morello

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
Vad kännetecknar ett bra guild?

Är f.n. med i ett guild med bra folk, men de flesta är lägre än min level. Har blivit inbjuden till två olika guilds, men vad ska man se på innan man väljer att byta medlemsskap?

Vad passar dig? Och nej, kännetecken för ett "bra" guild är INTE att de farmar MC och har många priests... men vissa verkar tro det.

För mig är ett bra gille ett gille som tar hand om sina medlemmar, har en go känsla, och ställer upp. Sen är det naturligtvis kul om man kan göra de större instanserna också, men just nu har jag varken gear eller ork att sitta i fem timmar i en instans.

Vad letar du själv efter?

Permalänk
Medlem

http://img342.imageshack.us/img342/6631/123457da.jpg

Shattered Hand är en stabil server att köra på

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Vad passar dig? Och nej, kännetecken för ett "bra" guild är INTE att de farmar MC och har många priests... men vissa verkar tro det.

För mig är ett bra gille ett gille som tar hand om sina medlemmar, har en go känsla, och ställer upp. Sen är det naturligtvis kul om man kan göra de större instanserna också, men just nu har jag varken gear eller ork att sitta i fem timmar i en instans.

Vad letar du själv efter?

Det viktigaste är väl egentligen att medlemmarna är trevliga och hjälpsamma, vilket de är det guildet jag tillhör. Problemet är samtidigt att vi inte har många över 50 och bara en lvl 60. Men jag tror nog att jag stannar tills jag passerar lvl 40 och sen går över till ett av de jag blivit inbjuden till. Fast det blir lite på vinst o förlust, eftersom jag i princip inte vet något om dem.

Permalänk
Medlem

CHROMAGGUS DÖD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YES!!!!! och vi fick typ svåraste breathseN!!!111

Netherwind Mantle
http://www.thottbot.org/?i=28036

Nemesis Spaulders
http://www.thottbot.org/?i=27331

Chromatically Tempered Sword
http://www.thottbot.org/?i=44357

präst handskar som inte finns länkade

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Avstängd

grattis

btw är lite sugen att flytta min gubbar till den nya server..

60lvl rogue
48lvl warrior

det är nåt bra ide?

Permalänk
Medlem

jag tänker helt klart flytta min alt lvl, snart, 40 warrior till en ny server och satsa på PvE, när jag väl kan det ;P.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
Det viktigaste är väl egentligen att medlemmarna är trevliga och hjälpsamma, vilket de är det guildet jag tillhör. Problemet är samtidigt att vi inte har många över 50 och bara en lvl 60. Men jag tror nog att jag stannar tills jag passerar lvl 40 och sen går över till ett av de jag blivit inbjuden till. Fast det blir lite på vinst o förlust, eftersom jag i princip inte vet något om dem.

Ta en funderare på vad du vill ha ut av WoW. Vilket tycker du är roligast helt enkelt.
Gillar du mest PvP så leta efter en Guild som gör mycket PvP och har högrankade spelare, gillar du mest PvE så kolla efter spelare med massor Epics
Gillar du både och så leta efter en guild med Mycket Epics och hög rank :).
Det är en jäkla fördel att spela i en Svensk guild, underlättar massor och man kan hänga med i chatten/vent utan problem.

Kolla om dom som invitat dig har någon hemsida, släng ett öga i forumen osv så får du en någorlunda uppfattning om hur folket är. läs igenom guildregler och syfte med Guilden, passar det så är det bara att prova.
Jag själv bytte Guild från en Engelsk till en Svensk. Det kommer jag aldrig att ångra... att halva bunten är galna Arvikabor gör ju saken bara roligare Älskar den dialekten

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
CHROMAGGUS DÖD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YES!!!!! och vi fick typ svåraste breathseN!!!111

Netherwind Mantle
http://www.thottbot.org/?i=28036

Nemesis Spaulders
http://www.thottbot.org/?i=27331

Chromatically Tempered Sword
http://www.thottbot.org/?i=44357

präst handskar som inte finns länkade

Grats =0) Vilka breaths hade ni?

Permalänk
Medlem

Oj, oj, den dagen vi tar nån boss i BWL är det nog ett tag till, lirar i Morbus Instructus på Daggerspine. Vi tog Onyxia idag, för andra gången. Sen försöker vi med Majordomo Executus, och vi är på god väg att ta han också.

Visa signatur

Noll poäng är bättre än inga alls.

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

Villken är den bästa enchanten att ha på en 1h (yxa) för en krigare ?

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem

Våran guild har gjort en liten film och jag måste säga att resultatet blev förbannat mycket bättre än väntat.

Jag (Och alla andra som har sett den) får rysningar när man kommer till Del 3, riktigt jävla episkt!

Kolla in den och säg vad ni tycker
http://files.filefront.com/Eden_Aurorae_Guild_Movie/;4188262;...

Och sen kan jag också meddela att filmsnuttarna mot slutet är någon månad gamla, vi har även fått ner Gehennas och Garr och nästa vecka har vi Shazzrah och Baron Geddon på schemat.

Edit:
Jag menar det verkligen, kolla in den.
Den är riktigt, riktigt läcker mot slutet.

// Carrion 60 Human Mage - Officer of Eden Aurorae - Dunemaul

Visa signatur

När jag går Off-Topic så står getterna stilla!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xid
E Shadow Priests accepterade som dmg dealers i tex MC ??

Har alltid undrat de ifall nån vill ha shadows i instancer eller bara pvp o singel som gäller ifall man lirar shadow priest ??

Edit : Hmm..MC va kanske lita o ta i men iaf..typ "vanliga" instancer alla blir typ sura ifall man säger att man e shadow..(har inte fått höra de själv pga burkar hela bra o dom andra tycker jag göre bra men vet andra som har hört en massa..)

hade med en sadowpriest när jag gjorde sunken länge sen. Vi klarade oss riktigt bra hela vägen till bossen som sover. Där dog vi för priesten var seg i healandet och fick slut på mana.

Hellre har jag en holy priest än shadow priest. Hellre har jag en rouge än en shadow priest.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk

1 shadow priest brukar vara bra då han kan spamma power word pain så att fienderna får debuffen +15% shadow dmg taken

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RokkeR
Våran guild har gjort en liten film och jag måste säga att resultatet blev förbannat mycket bättre än väntat.

Jag (Och alla andra som har sett den) får rysningar när man kommer till Del 3, riktigt jävla episkt!

Kolla in den och säg vad ni tycker
http://files.filefront.com/Eden_Aurorae_Guild_Movie/;4188262;...

Och sen kan jag också meddela att filmsnuttarna mot slutet är någon månad gamla, vi har även fått ner Gehennas och Garr och nästa vecka har vi Shazzrah och Baron Geddon på schemat.

Edit:
Jag menar det verkligen, kolla in den.
Den är riktigt, riktigt läcker mot slutet.

// Carrion 60 Human Mage - Officer of Eden Aurorae - Dunemaul

Mja, var väl inte så pjåkigt
Ni hade valt bra musik iaf, både från Dansar med vargar, och favorit filmen Requiem for a dream

Permalänk
Medlem

Jaha, den här tråden har ju växt en del sedan jag var här senast.

Lirar fortfarande på Azjol-Nerub (carebear). Fick Benediction i onsdags (Yay ) och arbetar hårt på FR för att ha ihjäl Ragnaros. Ser att det är rätt många här som är med i stora gillen som kommit bra mycket längre i både MC och BWL, vilket ju är helschysst, trots att många av er är BoSlliance.

Visa signatur

101010
"In Soviet Russia, spam posts you!"
Yxx, 60 undead priest <Oops> Azjol-Nerub EU-PvE. Men bara tills Oblivion. :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RokkeR
Våran guild har gjort en liten film och jag måste säga att resultatet blev förbannat mycket bättre än väntat.

Jag (Och alla andra som har sett den) får rysningar när man kommer till Del 3, riktigt jävla episkt!

Kolla in den och säg vad ni tycker
http://files.filefront.com/Eden_Aurorae_Guild_Movie/;4188262;...

Och sen kan jag också meddela att filmsnuttarna mot slutet är någon månad gamla, vi har även fått ner Gehennas och Garr och nästa vecka har vi Shazzrah och Baron Geddon på schemat.

Edit:
Jag menar det verkligen, kolla in den.
Den är riktigt, riktigt läcker mot slutet.

// Carrion 60 Human Mage - Officer of Eden Aurorae - Dunemaul

Kan säga att han som spelade in måste skaffa bättre dator, hacka ganska mycket.

Ser inget speciellt med del tre, ni döda ju inte ens ragnaros, bara en core hound. Så slutet va inte läckert. Är snäll och ger den *** av 5 möjliga.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.